story maker XD
בטח גם את זה אין לה כוח לקרוא...

על כמה מתערבים שלא אכפת לה?

story maker XD 07/08/2013 1112 צפיות 2 תגובות
בטח גם את זה אין לה כוח לקרוא...

אני: על כמה מתערבים שלא יהיה לה אכפת?!
הוא: ברור שיהיה לה! אני מכיר אותה, מתערבים על הכבוד שלנו
אני: אוקיי

אני: היי, תקשיבי את לא מבינה מה קרה היום
היא: מה?
אני: בלה בלה בלה…
היא: אוקיי יופי לך

רואים? ניצחתי, ברור שלא היה לה אכפת…למה שיהיה לה אכפת בכלל? ועוד ממני? גם פעם לא היה לה אכפת ממני, אבל פעם היא לא הייתה מראה את זה כל כך ברור, לפחות עכשיו אני רואה את זה…אם את לא רוצה להיות חברה שלי זה בסדר, אף אחד לא מכריח אותך, אבל אל תהיי צבועה, אל תשחקי אותה חברה שלי פנים מול פנים ואחר כך את אפילו לא מכירה אותי, תאמרי לי בפרצוף, אם היית אי פעם טיפה מקשיבה לי כשניפגשנו לדבר על הצרות שלך, היית מבינה שאני מספיק חזקה להתמודד גם עם זה, למרות שעם חברה כמוך מי צריך אוייבים? אני סובלת מספיק ממך, למה אני צריכה את האוייבים שלי אם חברה שלי פוגעת בי? כשאני רוצה שניפגש, מן הסתם אין לך כוח אלי ("היא בטח תחפור שוב על הבעיות שלה"), אז את אומרת שאת לא בבית, אולי את באמת לא בבית, את אומרת שאין לך כוח, רק שכחת את המילה *אלי*, אז אל תבואי, לא צריך, אבל גם אל תבואי כשאת צריכה אותי, כי אני היחידה שמבינה אותך, לא רוצה לספר לאף אחד חוץ ממני ומספרת לכולם, אני היחידה שיודעת מה לומר לך, אבל אני לא עובדת אצלך, טובות מגיעות משני הצדדים לא מצד אחד, לקחת? עכשיו תחזירי! לא רוצה להחזיר? סבבה, אבל אל תצפי לקבל עוד… לפני שהיה לך אותו ידעת טוב מאוד לבוא אלי, כי כנראה העלתי לך את המוניטין, אבל עכשיו, שאת איתו, איתם, הוא עלה אפילו עוד יותר!! רק אל תשכחי שמהרגע הראשון כולם ידעו שאנחנו חברות, לא משנה כמה זה *הרס לי את המוניטין* שהיה גם ככה לא בשמיים, וכמה שזה פגע בי כל יום ויום במשך כל שנה ושנה בבצ'פר, לא משנה כמה זה היה קשה, מעולם לא התביישתי בך, ומעולם לא התחרטתי על זה, והוא? זוכרת שבהתחלה הוא התבייש שהחברים שלו ידעו? שהשכבה שלו תדע? שאני, בתור חברה שלך תדע, הוא התבייש בך, גם אם עכשיו לא, הוא התבייש בך פעם, וגם עכשיו הוא לא ממהר כל כך לספר עלייך למישהו, את זה אני יכולה להבטיח לך, אז אל תתפלאי אם הוא אחר כך ישקר לך, או לחברים שלו, או יבגוד בך, או יעלם לך, או יעשה דברים אפילו הרבה יותר גרועים כלפייך, בדיוק מה שאני מעולם לא עשיתי ולעולם לא אעשה…אבל כנראה שכן שכחת…או שפשוט מעולם לא היה לך מספיק חשוב ממני כדי לראות את זה…איתו או בלעדיו…

אני: ניצחתי או לא ניצחתי?
הוא: ניצחת, ניצחת…
אני: אמרתי לך, לא אכפת לה ממני, רק ממנו, גם כן ניצחון…


תגובות (2)

?????

07/08/2013 01:51

מה?

07/08/2013 10:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך