פנימיית דגנייה – הקדמה + פרק 7

stories 15/08/2013 619 צפיות תגובה אחת

לאחר שעזב את אביו החורג שהיה כלפיו מגעיל ועבר לפנימייה, נחטף שון שוב בידי אביו ולאחר מכן הוכנס לבית חולים בעקבות שאביו גרם לו לאבד את ההכרה.
לילך ואופק, לא הבינו למה הוא עזב עד שהגיעו לבית החולים בו שון נמצא וגילו את מה שקרה – לפי הגרסה של אביו החורג.

***

"שון!!" באה לילך ונתנה לו חיבוק בעוד שאופק הסתכל עליו בקנאה וזלזול.
"לילך.. ואופק?" שאל בתמיהה כי רצה לבדוק אם זוכר בדיוק.
"כן, …" אמר אופק בעצבניות "לילך ואופק?".
"למה אתה עצבני?" שאל שון את אופק.
לחש לו אופק באוזן:" כי גם אני מאוהב בלילך – אז בא לי להיות חבר שלה ולא אתה – ועד שמצליח לי את מי אנחנו פוגשים בבית החולים?" אמר בלחש ובעצבניות.
"הבנתי – וואלה מה אכפת לי ממך – לך אמור להיות אכפת ממני!" אמר שון.
"למה לי? מה הקשר שלי אליך?"
"לא יודע – תכיר אני החבר הכי טוב שלך?"
"אבל מה הקשר לאהבה?"
"זה קשר ליחס!!"
"די תפסיקו התערבה לילך אך המריבה המשיכה.
"אני בבית חולים…" אמר שון בעצב "והחבר הכי טוב מהפנימייה שלי – בא ואומר לי שאסור להיות לי מאוהב בלילך?"
"מה?" שאלה לילך בהתביישות.
"מה ששמעת?" אמר אופק כאילו הוא כבר שונא את לילך "אני הרגע הבכתי את עצמי, ואת מובכת? לא צריך אותך ות'אופק הזה!" צעק וכבר לילך ואופק נהייו עצובים.
"אתם החברים הכי צבועים ומגעילים שהיו לי!".
"אז מי החבר הכי טוב שלך?" שאלה לילך כשהפנים שלה מופנות מטה.
"אבא שלי – …." אמר שון "הוא דואג בשבילי הוא זה שלא מעליב אותי ולא פוגע בי אף פעם וזו הסיבה שאני עובר לגור איתו!".


תגובות (1)

תמשיך

15/08/2013 03:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך