בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד והיא היחידה שלה שייך כל הספרים שנכתבו על ידה♥

שני חברים שלא נפרדו מעולם פרק ה' ואחרון ♥♥♥

בקי 10/04/2012 785 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד והיא היחידה שלה שייך כל הספרים שנכתבו על ידה♥

עומר ורון שניהם מתקבלים בחיל האוויר ומתחילים בקורס הטיס הכל כך קשה ומדי יום כל אחד מ60 החיילים שהתחילו יחדיו כל אחד מהם עלול כל שנייה להיות מורחק מחוסר התאמה.

עומר ורון היו אחד בשביל השני. עומר ורון נידבו את כתפיהם אחד לשני אשר הבכי והקושי והרצון לפרוש התקיים מדי ערב וערב. זה למעשה הפך לריטואל קבוע החזק יותר ניחם את חברו וחוזר חלילה.

הימים חלפו הקורס הגיע לשלבים גבוהים ביותר ופחד מוות ריחף על 20 החיילים שנותרו מ- 60 החיילים שהחלו את הקורס.

ההדחה עדיין בעיצומה החיילים שהודחו בשלבים כה גבוהים לא הצליחו להסתיר את דמעותיהם והכתפיים של רון ועומר שימשו גם אותם.

חודש אחרון נותר לקורס היוקרתי והקשה הזה בקורס נשארו 10 חיילים 10 חניכים בלבד וגם מתוכם קרוב לוודאי יודחו כמה מהנותרים.

השינה לא הייתה שינה האכילה כמעט ולא נאכלה לא היה זמן לכלום היה זמן רק להמשיך את הלימודים לטוס עם המדריכים כשהחניכים הם הטייסים והמדריכים יושבים לידם.

השבוע האחרון בקורס הטיס 6 חניכים נותרו והשבוע כל אחד מהם יצא לטיסת סולו לבדו כשהמדריך יטוס במטוס אחר אך סמוך מאד אליו.

עומר היה הראשון שהתנדב לטיסה הראשונה כשהוא וההגאים הבלתי נגמרים במטוס הוא וההגאים – התרגשות עצומה רצון להצליח רצון להשתמש בכנפי הטייסים שקיבלו בסיום הטירונות יחד עם תעודת ההצטיינות .

רון יחד עם עוד 5 נותרים החזיקו אצבעות להצלחתו של עומר.

המטוס של עומר יצא לדרכו, המדריך טס קרוב מאד אליו אך מה שקורה הוא כי עומר לבדו בתא הטייסים. המדריך מכוון אותו ומסביר כיצד עליו לטוס היכן להסתובב היכן להנמיך היכן לעלות גבוה יותר – בחינה של לא פחות מ- 30 דקות = חצי השעה הארוכה ביותר בכל הזמנים.

עומר הצליח במבחן המדריך הראשי והבכיר מחא לו כפיים והוריד בפניו את הכומתה כשהוא נחת בשלום ובדיוק למופת .

רון רץ אליו חיבק אותו במלוא כוחו ולבבות שניהם פעמו כאילו הם ממש ממש תאומים.

האחרון מתוך ה- 6 שנותרו היה רון.

עומר לחש לו משהו באוזן ואיחל לו בהצלחה "זכור אחי אני כאן בשבילך מחזיק לך אצבעות אל תפחד אתה טייס במלוא רמ"ח אבריך תוכיח זאת הלכה למעשה.

טיסתו של רון יצאה לדרכה. המפקד הבכיר של הקורס היה זה שטס לצידו והוא הכתיב לו כיצד לטוס היכן להנמיך היכן להסתובב ועוד כאלה סימנים ופקודות לטייסים הצעירים .

רון חש את האנרגיה החיובית שעמר מקרין אליו והיה משוחרר לחלוטין. המבחן שלו ארך קרוב ל- 45 דקות ואז ניתנה הפקודה לנחות וגם המלה שכל זמן הקורס הקשה ביותר מצפים רק לה: " ה צ ל ח ת " אתה נמנה עם חיילי חיל האוויר לדורותיהם.

רון השתדל לא להתלהב יתר על המידה מאחר ועליו לנחות וזאת הוא צריך לעשות הכי יפה שרק אפשר.

עומר רץ אליו חיבק אותו חזק ואמר לו אתה המצטיין אחי שלי היקר ♥♥

המדריך והמפקד יחד עם 5 הטייסים הצעירים מחאו מחיאות כפיים סוערות ושני המדריכים הורידו את הכובע בפניו וקבעו חד משמעית אתה פרח הטייס המצטיין ביותר ואחריך הוא אחיך התאום עומר וכולכם טייסים יקרים כולכם תקבלו תעודת הצטיינות מאיתנו.

ברוכים היו.

כל היוצרות והיוצרים באתר "סיפורים" קדים לכם קידה ומודים כי אתם תהיו אלה שתשמרו עלינו ועל כך אומרים כולנו ת ו ד ה ר ב ה ♥♥♥♥♥


תגובות (2)

מהמם!! איזה סוף משגע!!!

11/04/2012 01:06

תודה מתוקה שלי תודה מכל הלב ♥♥♥

11/04/2012 01:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך