בקי
כל הזכויות שייכות לבקי לוי אסור להעתיק לשכפל ולעשות שימוש בספרי מהראשון שבהם ועד לאחרון אשר טרם הגעתי אליו תודה בקי ♥

שני חברים שלא נפרד בחיים פרק ב'

בקי 09/04/2012 777 צפיות 2 תגובות
כל הזכויות שייכות לבקי לוי אסור להעתיק לשכפל ולעשות שימוש בספרי מהראשון שבהם ועד לאחרון אשר טרם הגעתי אליו תודה בקי ♥

שני החברים אשר לעולם לא נפרדו עלו כאמור על האוטובוס מהבקו"ם לעבר המקום שבו יקבלו את הקיט בג עם כמה בגדי ב' וכן זוג אחד של בגדי א, כמה מגבות , כמה זוגות גרביים 2 זוגות נעלים ועוד כהנה וכהנה פריטים אשר מקבל כל חייל בעת התחיילותו.

מפקד המחנה סמל בדרגתו ביקש לרכז את כולם וראשית קיבל אותם בברוכים הבאים, |"אני שמח לקבל תלמידים מצטיינים אשר רק עכשיו סיימו את התיכון ועם ראש מלא תבונה התיק האישי מדבר בעד עצמו מבשר לכולכם כי לאחר הטירונות כולכם תוצבו ליחידות בהתאם לכישוריכם.

הספר מת לספר אתכם ולאחר שתתארגנו תעברו דרך האחת אשר תדקור אתכם 2 דקירות בודדות יש לה יד אשר תזכרו אותה עד לשחרור חחחחח ולאחר מכן תסתפרו ומבקש שתתרכזו כאן לאחר שתסיימו את שתי המשימות שעומדות בפניכם.

רון ועומר לא זזו אחד בלי השני הם המשיכו כבימים ימימה להיות משהו כמו תאומים סיאמיים ואפילו יותר מזה.

אחר כשעתיים התרכזו כל הבחורים מקוצצי שיער לבושים בבגדי ב' והמפקד הודיע להם כי מחר בשעה 04.00 הם קובעים פגישה ויתחילו בטירונות.

אתם משוחררים יש לכם מזל כי תגורו בהילטונים מלון של מיליון כוכבים אעשר ירצדו בפניכם בין השמים הבהירים והשלווים.

רון ועומר תפסו את המיטות אחת ליד השנייה וסידרו את את כל המטלטלין שלהם בצורה מסודרת ומיד עלו על המיטות יחד עם כל הטירונים האחרים מנסים לתפוס שינה עד השעה 04.00.

איש מהם לא הבין כיצד כעבר שנייה קטנטנה נדלקו האורות והסמל התורן הדליק את האור וביקש מכולם להסתדר ולהתייצב בשורה אחת בעוד 10 דקות מחוץ לחדרים.

רון ועומר למען האמת היו עדין ישנונים אך אחד המריץ את רעהו ושניהם יצאו כמעט הראשונים לעבר הסמל שהמתין לבואם של כל החיילים הטריים.

הטירונות יוצאת לדרך עתה.

חיילים יקרים נפתח בריצה מסביב למחנה ומשם ניכנס לחדר האוכל כדי למלא את המצברים ולאחריה אדווח לכם על ההמשך.

המשך יבוא


תגובות (2)

מהמם!! מחכה בקוצר רוח להמשך!! אני כבר אמרתי לך שאני מתה עלייך ועל הכתיבה שלך?! ;-)

10/04/2012 03:36

הי סבריאל האהובה עלי מאד מאד. התגובות שלך פשוט עושות לי את היום אני מצפה בכיליון עיניים לתגובה שלך אשר מגיעה מעמק לבך אין לי ספק בכך ♥♥♥ ואכן כן כבר שיחררתי פרק נוסף בתקווה שהמערכת תפרסם אותו בהקדם ואל תגלי לאף אחד ☺☺☺☺ אכתוב פרק רביעי שלעניות דעתי ישבה את ליבך , תודה ומועדים לשמחה בתודה רבה בקי ♥♥3

10/04/2012 03:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך