Amora
כן... מסתבר שאני יותר טיפוס של תקצירים והקדמות...
(ואולי גם בגלל שאני לא רואה אף אחד שטורח לקרוא את ההמשכים.... ._.')

צל הלילה- הקדמה :)

Amora 16/09/2013 919 צפיות 2 תגובות
כן... מסתבר שאני יותר טיפוס של תקצירים והקדמות...
(ואולי גם בגלל שאני לא רואה אף אחד שטורח לקרוא את ההמשכים.... ._.')

שעת הערביים הגיעה, ובקרוב יעלה החושך בשמיים ויתחיל הלילה.
במבט ראשון העיירה הזו מצטיירת כעיירה רגילה, בה האנשים המתגוררים בה חיים בשלווה ובשקט יום אחר יום, אך בזמן הערב בעיירה התושבים יודעים שעליהם לנעול את הדלתות והחלונות היטב ולא לתת לאף אחד ולשום דבר להיכנס או לצאת, פן יהיו קורבן נוסף ליצור המכונה "צל הלילה".
לא הרבה ראו אותו, אך כולם יודעים שהוא קיים, והוא מתגורר ביער הסמוך לעיירה, שם הוא צופה באנשי הכפר ומחכה לשעות הלילה שבהן יוכל לחדור לבתיהם ולעולל את מעלליו.
אחד מותיקי הכפר פעם ראה אותו, מנסה לגנוב מהלול שלו כמה תרנגולות. הוא תיאר אותו כהתגלמותו של השטן, בעל עור אדום וכהה וזנב ארוך ומחודד וקרניים מחודדות במעלה ראשו.
הלילה קרב להגיע. כל הדלתות חתומות ונעולות, עד שאפילו לאוויר שהגיע מבחוץ היה קשה לחדור פנימה.


תגובות (2)

אהבתי מאוד, מזכיר קצת את "ירח אדום", סרט שמאוד אהבתי!
דרך אגב, הכתיבה שלך מצויינת.
מחכה בקוצר רוח להמשך! (:

16/09/2013 09:11

תודה רבה ^^
אני מכירה את הסרט הזה, אבל מעולם לא צפיתי בו P:

16/09/2013 09:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך