אני לא יודע מי באמת קורא את מה שאני כותב. אני לא יודע אם זה באמת עוזר מה שאני כותב. אבל, העובדה שזה נכנס למישהו בתת מודע אולי ישנה דבר באופן סובייקטיבי. השינוי יגיע ולקרוא את מה שאני כותב, אכן יביא למשמעות. זה מביא עבורי משמעות. תהנו!

רגע, חכה לי!

23/02/2017 838 צפיות 4 תגובות
אני לא יודע מי באמת קורא את מה שאני כותב. אני לא יודע אם זה באמת עוזר מה שאני כותב. אבל, העובדה שזה נכנס למישהו בתת מודע אולי ישנה דבר באופן סובייקטיבי. השינוי יגיע ולקרוא את מה שאני כותב, אכן יביא למשמעות. זה מביא עבורי משמעות. תהנו!

היום עבר מהר מדי, הלילה תוקף מוקדם מדי, ואני נותר לבד. אנוכי מרגיש שלא ביצעתי דבר, נחתי עם מחשבותיי ולא נתתי להם מענה. תנו לי רגע להסביר לכם את כוונתי, אני תלמיד תיכון בכיתה י'ב ולכן עליי לעשות שיעורים, עבודות להגשה ועוד. כמובן שאני מתעצל לבצעם, ברם אני מודע שביצועם הוא בתאריכים מסוימים וכתוצאה מכך אני דוחה את ביצועם. אדם יגיד שזה בסדר וקביל כל עוד אני מקיימם עד תאריך הגשתם, אני סובר שלא כך. עליי לבצעם כמהר עד הניתן, משום שאם אתעכב אז אולי זה יפריע למחשבותיי, אשר פוגע באיכות ביצועם.

אספר לכם דבר פשוט, כל יום אני חושב שיהיה בסדר, אני בן אדם אופטימי. כל יום אני קם במחשבה שאני אסתדר איכשהו, אני בן אדם אופטימי. כל רגע אני מחייך, אני בן אדם אופטימי. נמאס לי! אני רוצה להגיד שמעתה זה לא יהיה בסדר. אין סיבה לחייך לגורל מר, אין סיבה לדחות חובות ליום אחר. אני יכולתי כל יום לבצעם, כל רגע לחשוב על איך לבצעם, איך לשמוח עם משפחתי בזמן הנותר- הדברים המהותיים באמת.

קום! עשה שיעורים! עשה את החובות! כך האמת. השיעורים לא מחכים לאף אחד. היום עבר מהר מדי, הלילה תוקף מוקדם מדי, ואני נותר לבד. למה?

תענו לעצמכם למה. אני לא הולך לשתף את הסיבות של עצמי אליכם. לכל אדם יש חובות, רצונות, חלומות, ודברים שמעסיקים את מחשבותיו. אני רק אדם צנוע, הרוצה ללמוד את סביבתו. לא ביקשתי שיעורים, עבודות, דרישות ממורים ומהורים. רק חלמתי על ללמוד. בילדותי שאלתי את עצמי מדוע אני חי? בהתחלה לא האמנתי לתשובה שנתתי לעצמי, השליתי את עצמי באמונה שיש יותר מהתשובה הפשוטה- אין משמעות לחיים. היום אני התבגרתי, אני מודע ויודע שיש משמעות לחיינו. אמנם, נולדנו בלי משמעות אבל אף אדם לא מנע מאתנו לייצר לעצמנו גורל.

אני רוצה לסכם, נולדנו לעולם קשה. כל יום אנחנו שומעים על מלחמות, מוות, אסונות טבע, מחלות, ועוד. אך, מה לגביי החדווה שבבריות? אם חיי אדם נעלמים במראית עין, אז עלינו להשתמש בו בחכמה ולא לחכות לרגע לעבור. אל תתנו ליום לעבור מהר מדי, אל תתנו ללילה לתקוף אותנו, אל תישארו לבד!. אל תהפכו להיות כמוני, תחיו! אני לא רוצה להיות כמו כולם. אני אצור לעצמי גורל משל עצמי; יש אנשים שחיים למען אחרים, ויש אנשים שפשוט חיים. אך, האם זה כולם?

פתגם מסכם: "היום עבר מהר מדי, הלילה תוקף מוקדם מדי, ואני נותר לבד?"-ד.ב


תגובות (4)

הצלחת לבלבל אותי. לך יש משמעות או לא? אם כן למה כוונתך במילים: ״אל תהפכו להיות כמוני, תחיו״

03/04/2017 00:19

לב בוחר היקרה,
את צודקת, אכן בלבלתי אותך.
בכך שאמרתי: " אל תהפכו להיות כמוני, תחיו", אומר שאני מודע ומבין שאין לי עדיין משמעות שאני מאמין במלואה.
כל מה שאמרתי בתחילה ובמהלך הכתיבה אינה אלא תהליך מחשבה של אדם המחליט לקחת את עצמו בידיים, ובשביל זה הוא נדרש להבין מה עשה שגוי.
אם תשאלי אותי ברגע זה אם יש לי משמעות או לא, אז אענה לך שכן.
תודה רבה על תגובתך, שיהיה לך ערב מרונן.
בברכה, מדניאל בכר.

03/04/2017 21:18

כל רגע זה משהו אחר, רגע יש משמעות ורגע אין? איך לקרוא את הקטע הזה יכול להביא לי משמעות? הרבה זמן לא היתקלותי באנשים כל כך עמוקים וחושבים…

04/04/2017 14:40

ניתקלתי**

04/04/2017 14:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך