״אני נופל וקם עם ראש מורם״

Elia97 13/04/2014 923 צפיות 2 תגובות

יש את הכאב הזה כשנופלים… הרבה אנשים היו שם ואני נשארתי קצת יותר רחוק. פחדתי להתקרב ולקבל את הנפילה אבל… כנראה שהחיים פשוט דוחפים אותך לזה, כדי שתיפול ותתכשל. 
כולם סיפרו לי כמה זה קשה וכמה זה מפחיד להיות למטה. תמיד פחדתי להרגיש את הכישלון. רציתי להראות לעולם שאני צודקת ויודעת לזהות כל מכשול. אבל הם העדיפו לגלות את זה לבד והלב שלהם נפל… וזה כל כך כאב..
תמיד כעסתי שאף אחד לא מקשיב לי.. אבל הבנתי שלא משנה כמה יזהירו אותך תמיד אתה תרצה לבדוק בעצמך. הסקרנות, ההתלהבות של הרצון להרגיש את זה על בשרך… ממש כמו ילד קטן שאומרים לו ״אסור לגעת בתנור, הוא חם!״ הוא בכוונה יגע ויקבל כוויה. רק ככה הוא ילמד להבא שזה באמת מסוכן, שהתנור חם. 
כל אחד לומד בדרך שלו ואם לא ניפול ונפגע אז נשאר תמיד באותה מחשבה.. יש רגעים שחשבתי לעצמי ״תראו כמה תמים, שוב שיחקו לו בלב וזרקו אותו על הרצפה״, עד שגיליתי שהתמימות היא דרך החיים, תראה לעולם שאתה מעז ומנסה ולא אכפת לך להפגע רק כדי ללמוד.
למרות שתמיד אני הייתי זו שמעירה ומגנה מהמכשולים של האחרים, נפלתי גם אני בעצמי… העזתי לחלום, להתרגש והפסקתי לפחד.
אבל עכשיו..?
כל מילה לא במקום, כל יחס שלא מתקבל.. הכל… הכל יכול להפיל אותי לרצפה. כאילו מנסה להחזיק את עצמי לפני הנפילה, מחזיקה חזק חזק את המעקה עם קצות האצבעות כשרגליי נמצאות בין שמיים וארץ, מחכה למישהו שיתפוס לי את הזרוע ויציל אותי מהכאב, עד שאני מבינה שהוא לא יגיע.. הידיים מתחילות להזיע מרוב העוצמה שאני מפעילה עליהן כשאני נאבקת על חיי הלב שלי, ולאט לאט הן מחליקות מהאחיזה על המעקה הגבוה וגופי נשמט מטה. והנפילה הזו כואבת יותר מכל נפילה מציאותית אחרת… כי כשהלב נצבט, קשה לתפוס בו ולעטוף את הכאב, כמו שעושים על פצע בגוף.
תעריך את עצמך ואת מי שאתה כי זה מה שאלוהים ברא. יש לך זוג עיניים שתי רגליים וידיים אז תהיה מרוצה. תגיד לעולם ״זה מי שאני ומי שלא טוב לו- אז שפשוט יתרחק״. לך תראה להם מה אתה באמת שווה. אל תפחד לחלום אבל אל תשכח שכדאי גם להתחיל לממש ולהתרגש.
קח לך תזמן, תחשוב על זה טוב ותפתח את הראש לדרכים חדשות ומפתיעות, תרחיב אופקים ותמריא מעלה לשחקים. הרי כולנו פה רק כדי ללמוד. לא משנה כמה תיפול ותפגע, תמיד יהיה לך מה ללמוד לטוב ולרע. 
כשתהיה למטה ותזדקק לעזרה, תמיד יהיה מישהו שיבוא ויתן אותה באהבה. אבל תזכור שאתה חייב לו טובה. עוד שניים שלושה צעדים, בעודכם צועדים במסלול החיים, גם הוא יפול ויפגע, הוא יקווה שתהיה בשבילו בדיוק כמו שהוא היה בשבילך.
אל תצטער על שום דבר שעשית בחיים, הרי כל מכה קטנה היא בעצם מתנה שקיבלת מאלוהים. קח את הכל כחוויה כי זה בעצם מה שזה. אחד פגע ויום יבוא והוא בעצמו יפגע. זה גלגל החיים וזה מה שהוא קבע. 
אז בתכלס תדע שהכל בסדר אם גם לך זה קרה. אל תרגיש שונה ותזכור תמיד שאתה בנאדם מיוחד אז תאמין בעצמך!
תהנה מהחיים, תחייה אותם על הצד הטוב ביותר, תשתולל, תתפרע, תהנה ותנצל כל שנייה.
אז תמשיך לחלום ולממש ורק ככה תוכל באמת להנות ולהתרגש. 


תגובות (2)

ממש יפייפה !~!

13/04/2014 15:46

    תודה רבה

    13/04/2014 15:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך