gossip girl בגרסה ישראלית..

sabriel123 06/09/2012 1372 צפיות 14 תגובות

באתר הזה הוא גרסת גוסיפ גירל, רק בגרסה ישראלית.
שקרים, בגידות, מניפלציות..
אנשים פה באתר לא שמים לב למילים שהם אומרים, לא שמים לב לעובדה שהם מדברים מילים מלוכלכות, מזהמים את הפה שלהם ותוהים למה קוראים להם בשמות.
אין לי פה שום כוונה אישית נגד אף אחד, באמת!
פשוט יצא לי לקרוא בזמן האחרון כל כך הרבה תגובות של אנשים ואני פשוט מזדעזעת…
אתם מקללים, מדברים בגסות ובצורה לא יפה לשני, לא מכבדים אחד את השני ובשביל מה?
הרי להרגיש טוב עם עצמכם, זה לא מרגיש.
אתן מרוב כעס ותסכול מוציאים את הזעם שלכם בלי לחשוב ואחר כך, לא יודעים איך לבקש סליחה.
לפני כמה ימים היה לי שיעור קודש עם מרצה (מזה חתיך, מזה חמוד!, אבל זה לא העיקר.)
הוא דיבר איתנו על המילים שאנשים מוציאים ברגע של כעס וחוסר מחשבה, עד כמה זה יכול להרוס בן אדם אחר.
אז אני אומרת לכן, אתן רוצות לדבר, לשוחח, בכיף זה העסק שלכם אבל לפני שאתם מתחילים האשמות, שקרים וכעסים מיותרים.
תחשבו רגע, זה במת שווה את הכעס שלי? יצא מזה מהו חיובי?


תגובות (14)

הממממ
את צודקת,
ואולי גם אני פועלת ככה ואין לי מושג חח
אבל את צודקת ;)
אנחנו צריכים לקרוא את התגובה שלנו פעמיים לפני כל שליחה…

07/09/2012 05:27

ואוו סבריאל כמה את צודקת כמה את צודקת באתר הזה ריבלתי קיטונות של עלבונות קיטונות של מלים מעליבות קיטונות של שנאות אשר לא חשבתי כלל כי לאנשים כה צעירים כבר חשים כך וכותבים כך ומעליבים כך.

מילא לחלק מהם לא התייחסתי כי הבנתי מה הם שווים אך לאחדים שאני כל כך אוהבת את הכתיבה שלהם את האישיות עד כמה שניתן להכיר מהם התאכזבתי קשות ואפילו הזלתי דמעות !!!!

ועכשיו אני שואלת את עצמי "תגידי בקי את מטומטמת שהמשכת לכתוב"????

התשובה שלי היא "כן" אך יש משהו גדול במלה הקצרצה " א ך " החלטתי ביני לבין עצמי לא להתייחס כלל לתגובות כי ממילא התגובות לכל אלפי הסיפורים שלי היו והנן וודאי עד האחרון שבהן דלילות כימעט אפשר לסיפור על יד אחת , אז כך אני כותבת נהנית מהכתיבה שלי שהיא פושט זורמת בעורקי ובא לציון הגואל?

את גדולה מהחיים סבריאל תאמיני לי כי העלת נושא כאוב זה בפרהסייה?
תודה לך ושבת ברוכה ממני בקי ♥♥

07/09/2012 05:35

עצוב כמה שזה נכון!
האתר השתנה ברמות מטורפות!
פעם(עזבי פעם,לפני זמן קצר)היו כותבים עד כמה הסיפור טוב,וגם לפעמים פה ושם הערות קטנטנות…
היום מקללים את הכותב,גורמים לו לרצות לבכות,לפרוש.
עצוב.
בכל מקרה,לבקש סליחה לא יהרוג אף אחד כאן.
יפה שכתבת את זה,
חחח,
ממש כמו-gossip girl:)

07/09/2012 07:15

חח איזה סרט עשיתם מזה XD

07/09/2012 07:17

בגלל זה אני פורשת מהאתר
רוב הריבים?
אני משתתפת בהם
אני לא מקללת אף אחד
אבל כן
אני רבה
לפעמים רק בגלל שאני אומרת את הדעה שלי
ואז מתפתח ריב
או שאומרים לי שהאתר השתנה
ואני תמיד מרגישה שהם רומזים לי
לעזוב את האתר
זה מה שהם רוצים?
זה מה שהם יקבלו
נמאס לי מזה
אני עוזבת את האתר הזה

07/09/2012 07:23

למה לך לפרוש?
לכל אחד מותר להביע את דעתו,אבל אף אחד לא התכוון אלייך!
ממש ממש לא!(אפילו סבריאל כתבה שם למעלה שאין לה כוונה אישית לפגוע באף אחד)
זה לא רק הריבים,אלא גם הביקורות על הסיפורים.הם גסות מידי…
ולפעמים ממש פוגעות!
ובכלל,מדרגים לפעמים מספר דירוג נמוך בלי שום תגובה(זה עצוב)!
משכית,אל תעזבי!
בסופו של דבר,את כותבת כי את אוהבת את זה,לא?
אז תמשיכי לכתוב!:)

07/09/2012 07:32

אז זאת הבעיה
אני כותבת דעה
וחלק פשוט מתנפלים עליי!!
מה עשיתי כבר??
וזה לא היא
יש אחרים שאמרו שהאתר השתנה
ואמרו לי את זה בפרטי
מצד אחד
אין מה לעשות
דברים משתנים
מצד שני
הם צודקים
אבל למה להאשים אותי בזה???
אני היחידה ששינתה את האתר??
וחוץ מזה?
גמלי מדרגים
מדרגים לי 0!

07/09/2012 07:48

את ממש לא היחידה!
גם אני כותבת לפעמים דברים שגורמים לי להתחרט עליהם לאחר מכן.
ואני חושבת שלכל אחד יש חלק בזה שהאתר השתנה.
גם אלה שלא עשו כלום,כביכול.
חחחחח,גם לי דירגו 0 פתאום!
לעזאזל,לפחות שיגידו מה מפריע או מה לא אהבו.
אבל נראה לי שזה פשוט בכוונה!
נו,אז את נשארת,נכון?

07/09/2012 08:00

אולי דיי כבר עם זה! נחפר, נחטר ו… זהו! תקשיבו אנשים הבינו למה הם התנהגו ככה ואני מבטיחה לכם שהם לא יתנהגו כך יותר. תשאירו את הכעסים למגירה! לפעמים אני מפחדת לכתוב פי כי אתם הולכים להגיב איך שהוא! אז הדבר היחיד שאני יכולה לפרסם זה… כלום! אתם לא מבינים שהדבר היחיד שאתם עושים בזכות זה זה לפרוש?! גמירת כתיבה של אדם?! פגיעה בלב אדם,. שחיי ונושם?!
אתם לא מבינים שזה כל כך לא חכם!
ולהמשיך לדבר עלזה רק מעצים את הכעס. למרות שאת צודקת סבריאל. מאה אחוז ותו עוד!
אבל אם עוד ילדים, נערים, נערות וכיוצא בזות ימישכו לריב כמו בני שלוש, הדבר היחיד שיקרה שרוב הילדים יפרשו.
וזה יכאב למי שישאר.
אז אולי נגיד שזה הטקסט המסכם של כול הזבל הזה?!

07/09/2012 08:05

אני עדיין לא יודעת
זה עדיין לא מצדיק את הריבים
ש*אני* בדרך כלל יוצרת ..

07/09/2012 08:06

תראי משכית בעיני הדברים האלה כל כך לא שווים את התסכול שלך וממש לא את הפסקת היצירה שלךמוההנאה מהאתר.
אז באמת את לא חייבת להיכנס למקומות האלה לא חייבים לקרוא תגובות ולהגיב על כל דבר שלא נראה לנו כמו שאמרתי לאמא שלי היום כשהיא רבה עם אחותי "לפעמים צריך לבלוע צפרדע ולהמשיך הלאה"…
אז זו דעתי ואם אני אמרתי דברים פוגעים,העלבתי או נסחפתי למקומות האלו מבלי ששמתי לב סליחה:)מה שחשוב הוא שכיף לכתוב באתר ולשמוע פידבקים חיובים או לא אבל הכול צריך להיות במינון..
התגובה שלי קצת מבולבלת!?!

08/09/2012 11:32

אמממ לא ?
חחח זו בעיה אצלי
אני מגיבה על כל דבר
אבל את צודקת
אני צריכה לבלוע קרפדה או צפרדע ולהמשיך
הלאה..

08/09/2012 11:33

חח איזה סרטים אתם עושים מזההה…
אני מתה פה XD
בה'..
ילדים רוצים לריב ?
שיריבו.
עכשיו כנסו לסרטון הזה ותגיבו בעברית !
הישראלים משתלטים על התגובות D;
http://www.youtube.com/watch?v=2mCqO52__a4&feature=plcp

08/09/2012 11:42

אני מקווה כי עם תחילת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה תשע"ג נהיה יותר סלחנים אחד כלפי השני, לא נעליב , לא נרגיז ולא נכעס , הלוא בסך הכל מה אנו עושים באתר הזה? כתובים, מגיבים ,ונהנים אז כותבים יופי ♥מגיבים ? כאן צריך לשנות את הפיוז כאן , צריך לשים , כאן צריך להגיב ביושר ובנימוס ואם זה לא מסתדר ???אז פשוט לא להגיב להמשיך הלאה מה דעתכם ????

שנה נפלאה באהבה בקי ♥♥♥

15/09/2012 00:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך