sabriel123
באמת בנות, 3/4 מהסיפורים פה על וואד דיירקשן וג'סטין ביבר....

ok! THAT'S IT!!

sabriel123 02/04/2013 1056 צפיות 19 תגובות
באמת בנות, 3/4 מהסיפורים פה על וואד דיירקשן וג'סטין ביבר....

טוב, חאלס לי נמאס!!

כשאני נכנסתי בפעם הראשונה לאתר, הרגשתי שזו אהבה ממבט ראשון. היו מליוני סיפורים ושירים ודברים יפהפיים שכתבו כאן נערות/נערים/ילדות/וילדים.
היו ש סיפורי אימה על מפלצות מפחידות, על גנסים מיסותריים, אהבות ותשוקות, הכל..
והכל נכתב בצורה כל כך מקסימה ויפה.
נכון, לא תמיד הכל היה מושלם ולפעמים היו טעויות ותיקונים שנדרשו להעשות והכל נעשה בדרך נעימה ויפה.
ועכשיו?!
עכשיו אני לא מזהה את האתר הזה, אני נכנסת לאתר שנכון זה אותו שם האתר, יש פה אנשים שונים ומגוונים, האנשים משתנים וזה בסדר.
מה שלא בסדר, זה הסיפורים ששונו! אין אותם עלילות מקסימות ויפות, אין את המתח את האקשן, הכל כל כך רדוד ןשטוח.
כאילו הגעתי לעוד אתר מעריצות.
זה לא מה שרציתי להגיע, לא רציתי כל פעם שאני נכנסת זה יהיה לאתר שמסופר עוד ועוד פאנפיקים!
כן, בנות מקסימות פאנפיקים!
פאנפיק (הגדרת ויקיפדיה): "ספרות חובבים (ידועה גם כפאנפיקשן, מהצירוף Fan Fiction באנגלית – ספרות חובבים, לעתים גם ספרות מעריצים) היא ספרות הנכתבת על ידי חובביה ומעריציה של יצירה מקורית כלשהי, המכונה פאנדום, כגון ספר, סרט, סדרת טלוויזיה וכו', תוך העשרת היצירה החדשה מפירות רוחו של המחבר באמצעות שימוש באלמנטים מהיצירה המקורית, וקיום דיאלוג מובהק עמה.
אני לא נכנסתי לאתר פאנפיקים, אני נכנסתי לאתר סיפוריo ועד כמה שפאנפיק הוא גם יצירה מופלאה, במקרה שלנו אני לא מרגישה את זה.
באמת, זה לא אתר מעריצים של ג'סטין ביבר ולא וואן דיראקשן.
אתן אוהבות את הבחורים האלה ואני שמחה בשבילכם, אבל אנא! עשו טובה, תהיו יותר מקוריות מזה, יש לכם יכולת ופוטנציאל, אל תבזבזו את זה על סיפורים בלי ערך וטעם.
(היא התאהבה בו, הוא בגד בה, היא התאהבה בחבר שלה.. זה לא טנלובלה ספרדית!)
בבקשה, אין לי שום מטרה לפגוע, להעליב, ולנסות לרמוס יצירות של בנות אחרות.
כואב לי הלב לדעת שאתר שפעם היה מוקדש ליצירות על סיפורים אמתיים הוחלפו בפאנפיקים שטוחים.
ושוב, אם מישהי נפגעה, נעלבה אני מבקשת סליחה, כי המטרה שלי לא הייתה לפגוע, המטרה שלי הייתה לנסות לעשות שינוי!!


תגובות (19)

יש אמת בדברייך…

02/04/2013 05:44

חחח אמרתי ב ד י ו ק אותו דבר.. אין מה לעשות. את צריכה להמשיך להיות עצמך ולכתוב סיפורים ולהעלאות את הרמה של האתר :-)
באמת, לכתוב דברים כאלו לא יעזרו… עכשיו איזו מעריצה תבוא, תלחץ "דווח" והאתר ימחוק את הסיפור כאילו לא היה ולא נברא.

02/04/2013 06:03

אז למה האתר לא עושה משהו, למה הוא לא משנה?!

02/04/2013 06:06

חחחח סביראל תראי את המלחמה שעשו לי באחד מהסיפורים על זה , אנחנו
כמובן שנלחמים להחזיר את האתר אבל הדירקשניות עומדות על שליהן !

02/04/2013 06:07

האתר לא עושה משהו כי בעצם זה הפואנטה של האתר… "סיפורים שלכם"..
אם הם יתחילו לקצץ ולסנן עכשיו סיפורים זה יהיה תכלס דיקטטורה.
והאתר עצמו התייאש נו..עזבי אותך. תראי מסביבך: פתאום אפשר להוציא בכזאת קלות סיפורים כשפעם היה צריך לחכות לאישור, וגם יש את "בחירת העורכים" … זה לא מובן תאמיני לי.

02/04/2013 06:12

אתן מדברות עלינו כאילו אנחנו מחלה!כאילו אם אני דיירקשנית זה רע ואתן מתות שנמות.אבל עדיין יש את הסיפורים וזה לא אתר רק שלכן זה אתר ציבורי רוצות?לכו למקום אחר זכותו של כל אחד ואחד להיות איפה שהוא רוצה.רק אל תכלילו.מה אם אני דיירקשנית אין לי לב?אני לא יכולה להיפגע?רק שתדעו שבזכותם אני כל היום מחייכת ופעם הייתי כל היום בוכה!אבל תתנו לכל אחד הזדמנות!

02/04/2013 06:12

את רואה? דירקשנית בדם?
אף אחד לא בא נגדכם! תקראי שוב את מה שכתבתי, אני לא באה להעליב אותך, גם אחותי היא מעריצה שרופה של וואן דיירקשן וג'סטין ביבר ואני שמחה שהיא אוהב אותם.
המטרה שלי לא הייתה לדכא את האהבה שלכן המטרה הייתה לנסות לגרום לכן להבין שזה לא אתר פאנפיקים, אני בטוחה שאת ילדה יצירתית ומאד מוכשרת, אז למה לא לקחת את הכישרון שיש לך ולכתוב סיפור משל עצמך בלי לקשר אנשים מציאותיים?

02/04/2013 06:15

אני לא מדברת עליך,אני מדברת על הבנות\בנים האחרים שאומרים שאמן שנלך מפה ואמן שנמות.

02/04/2013 06:17

אנחונ לא אומרים שאתן לא צריכות לכתוב -אני מודה שגם אני קראתי כמה סיפורים והם היו ממש יפים- אבל למה לא לשנות אווירה? למה לא לכתוב את הסיפור כמו שהוא, רק להחליף שמות מידי פעם? למה לא לנסות משהו אחר, משהו חדש?
אני לא אוהבת את המריבות האלה ואני בהחלט שלא אוהבת להתערב בהם, אבל אנחנו רק רוצים לעזור. לנסות לעזור לכן לפתוח את הראש לנושאים אחרים, לפתח את הכישרון שיש לכן כמו שיש אותו לכולם פה.
ובכלל, איך אתן לא מתבלבלות בין כל העלילות? כשיש כל כך הרבה סיפורים עליהם, בטוח יש אחד שהתבלבלה (?)
ושמתם לב שיש **המון** סיפורים עליהם? יש מחברות שקוראות לעצמן בשמות של דקשייניות וכל אלה (אני לא מבינה בזה) והן ניסו סיפורים חדשים *שלא* עליהן, וכמעט ולא היו להן קוראות, כי זה לא על 1D.
אף אחד לא רוצה לריב ובטח לא שיתחילו פה קללות (לא שאני אומרת שיתחילו..)

02/04/2013 06:25

אוי ואבוי, יש בנות שאומרות דברים כאלה???? אני מזועזעת!! רציני, זה נורא!
אז אני באמת לא מאחלת אף מעריצה, במיוחד מקסימה שכמותך למות, אני מקווה שתחיי עוד המון שנים.
ואני מקווה שחברות שלך ואת תיקחו לתשומת לב את מה שכתבתי כאן ושוב, אני מצטערת אם המילים שכתבתי פגעו במישהי, כי באמת זה לא הייתה הכוונה שלי.

02/04/2013 06:26

תודה רבה את ממש חמודה,ויש אנשים שלא מסתכלים על מה שזה עושה לאנשים,אני לא מהמעריצות הצווחניות שאני רק שומעת שיר שלהם מתחילה לצרוח,אני אוהבת אותם בגלל שהם שינו אותי לטובה,פעם כולם היו מציקים לי והייתי בוכה כל יום,היו אני כל היום צוחקת ולא שמה על אף אחד שמציק לי!

02/04/2013 06:29

הנושא הזה הועלה שוב ושוב ואני חושבת שאין מה לעשות כבר. יש הרבה אתרים של כתיבת פאנפיקים או כתיבת פאנפיקים על וואן דיירקשן. אני לא חושבת שצריך להטפל לאתר הזה, הוא היה פעם כל כך טהור, מלא סיפורים מקוריים עם דמויות מקוריות. אני מתגעגעת לאתר כמו שהוא היה פעם (ואגב, Someone Like You, האישור של הסיפורים, אני מניחה שזה בגלל שהעורכים היו צריכים לבדוק איזה 1000 סיפורים ביום. וב"בחירת העורכים" יש רק סיפורים טובים באמת, כפי שאת יכולה לראות. אני חושבת שבתקופה הזאת של האתר יהיה קשה מאודדד להגיע לשם).

02/04/2013 06:30

ואני גם קוראת המון סיפורים בלי קשר לוואנדי!

02/04/2013 06:30

גם אני לא מאלה שצורחות
אני לא מלאה שיגידו את שמם ואני מתחילה לצרוח.
אני אחת שיודעת שהם בני אדם, כמוני וכמוכם, סה"כ בני אדם.
אני ממש מעריצה אותם, אבל אני מהמעריצות השונות…

02/04/2013 06:35

דיירקשנית בדם, אף אחד לא אמר עלייך ספציפית, אנחנו מדברים בכללי…

02/04/2013 06:39

אני מודה שאני לא לגמרי מסכימה איתכן… (וסתם שתדעו אני באתר הזה כבר איזה שנתיים או יותר זה פשוט המשתמש החדש שלי, אז זה לא שאני לא יודעת איך האתר היה נראה פעם.) ברור שלפעמים זה קצת מבאס כשאתה מחפש סיפור טוב לקרוא ואתה מוצא רק סיפורי מעריצות, אבל תכלס כל הקטע באתר זה שכל אחד יוכל לשתף ולכתוב על מה שבא לו ומה שעושה לו טוב… אז נכון, צריך קצת לנבור ולחפור כדי למצוא סיפורים טובים אבל יאללה, זה באמת בקטנה.
אני לא רוצה לפגוע באף אחד, אני פשוט חושבת שאתם קצת מגזימים.

03/04/2013 06:09

אני עדיין לא מבינה למה קראתי הכול, אבל בכול מקרה. הסיפורים של 1D ירדו קצת אז לא צריך להתלונן תקראו סיפורים ישנים לפני ..
ישלי בעיה לכתוב את זה אבל בכול מקרה, דיירקשניות ?
אם רשמתי נכון..
יכתבו מה שבא להם, וגם הן יכולות לפרסם בהרבה מקומות ומי שרוצה סיפורים שיערך למרות שזה חוזר וחוזר.
יש סיפורים ישנים..
ולמרות שפרשו די הרבה..
לצערי, אני חלקית מסכימה איתך וחלקית אם האחרות ..
אבל לא צריך לעלות את הנושא הזה שוב, כיזה מתחיל להיות מעצבן ..
(לא את, u great!)
הריבים..
ואני מכירה את ההרגשה כי היתי כאן חצי שנה, לפני שהיו סיפורים על 1D ..

03/04/2013 06:20

לא אומר/ת Tanx I guss.
את מוכרת לי.. לא מבחינת פנים או משו כזה..השם שלך מוכר לי, קראתי יצירות שלך? (אם את קראת את שלי ואני לא זוכרת אז סליחה, לא הייתי הרבה זמן באתר..)

03/04/2013 06:33

אמממממ אין לי מושג XD
לא נראלי אולי ראית בסיפורים או משו ..
או דיברת איתי בצאט

03/04/2013 06:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך