אם תמצאו אותו..שלחו אותו אליי בבקשה (-: המוצא הישר יקבל תגמול נאות (-:

חיפוש אחר השקט

29/06/2010 1075 צפיות אין תגובות
אם תמצאו אותו..שלחו אותו אליי בבקשה (-: המוצא הישר יקבל תגמול נאות (-:

שוקעת בתוך מערבולת מחשבות..מנסה למצוא את השקט לעצמי.והרעש מסביב לא מרפה, לא מאפשר למחשבות לפרוש כנפיים ולצאת החוצה…הכל תקוע.
מחשבה אמיצה מציצה החוצה ומנסה להיחלץ מהמבוך ,להגיע לאזור הבטוח מחוץ לראש אך הרעש הרעש.. מתי זה ייפסק? מתי ייגמר? מתי תתאפשר הרגיעה ואוכל לקראת סוף היום לנפוש, לנוח ולהירגע.
העייפות רובצת על כתפיי, עפעפיי כורעות תחת העומס ..הרעש, הברבורים לא פוסקים..זה ייגמר מתי שהוא? רוצה קצת זמן לעצמי…רוצה קצת שקט .מגיע לי!

היום התמלא במטלות השגרתיות של אמצע השבוע – איסוף הילדים , התארגנות ובפרצוף נוטף זעה..מנסה להדליק את מיזוג הרכב שעושה טובה ומתקרר כשכבר מגיעים ליעד.
מתענה תחת עומס השרב הכבד… חושבת על היתרון של זה, יכולתי לגשת לסאונה ,להזיע ולהרגיש טוב..אז הינה, הסאונה הפרטית שלי ועוד בחינם!
לא אוהבת קיץ, מעדיפה שיבוא לתקופה קצרצרה ויחלוף כלעומת שבא, ילדת חורף אני ותמיד ייחלתי לבואו..ועכשיו? קיץ במלא מובן המילה ולא סתם אלא תוקף מכל הכיוונים בגלי חום נוראיים שלא מאפשרים לשום קרירות להגיע ולאזן את מצב רוחי..כבר אמרתי שלא אוהבת קיץ ? ושונאת שחם לי?

אז מתפשרת על מאוורר למולי, מבקשת סליחה מהכנרת על מקלחות ללא הפסקה..מתנחמת שהחורף יגיע בסוף..בסופו של דבר חייב להגיע לא?

והרעש , הרעש המעצבן לא מרפה, והברבור המתסכל ממשיך להדהד באוויר, והזמזום הנוראי לא נותן מנוח.. מתנחמת שכמו שהשרב יחלוף, כמו שהקיץ ייגמר והחורף יגיע..גם פטפוטו של הקריין יסתיים, זמזום הווזוזלות יעלם ומשחק הכדורגל יגמר.. המונדיאל יגיע לסופו…כמו כל דבר לא?

בינתיים כל ערב ,על בסיס קבע מחפשת את השקט שלי ו…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך