Words Are Dead
לא אופייני לי לכתוב דבר כזה. מצטערת אם זה גס או תוקפני מידי. הייתי זקוקה לפריקה הזו.

אוהבת אתכם

Words Are Dead 29/05/2016 699 צפיות 10 תגובות
לא אופייני לי לכתוב דבר כזה. מצטערת אם זה גס או תוקפני מידי. הייתי זקוקה לפריקה הזו.

מכתב ליקירַי,
לכל אותם אנשים שנמצאים בחיי היום-יום שלי,

חשבתי לכתוב עבורכם מכתב הערכה, ועכשיו החלטתי שלא.
המכתב הזה נועד לזלזל, לשפוט, לבקר, להוציא את כל הזעם הרב שיש לי עליכם, בקיצור – כל מה שאני לא אומרת בקול רם, בטח ובטח שלא בפניכם.

אתם יודעים כמה מחשבה אני משקיעה בכם?
כל יום, ללא יוצא מן הכלל, בכולכם – כל הזמן.

אתם יודעים כמה שאתם יקרים לי?
כמה שאני דואגת לכם ואוהבת אתכם?
כמה?! וואו. יותר מידי. הרבה הרבה יותר מידי. יותר מאשר על עצמי כמובן. יותר מאשר ניתן להכיל.

נחשו מה…?
אתם אפילו לא טורחים לשאול אותי מה שלומי. ואם כן (בפעמים הנדירות האלו), אתם מדלגים ישר לנושא הבא כדי שחס וחלילה (!) לא נדבר עליי.
אלוהים ישמור. אני כל כך לא משמעותית עבורכם שיותר משני משפטים זה הרבה מידי?

כמה אנרגיות אני מוציאה עליכם. ומכל הלב, באמת. במשך שעות חושבת איך לעזור לכם ואיך לגרום לכם לחייך, במשך שעות כואבת איתכם, במשך שעות בוכה על העצב שלכם, במשך שעות מנסה למצוא פתרונות לקשיים ולבעיות שלכם.
יודעים מה? אני לא ישנה בגללכם!

ואתם?
אתם לא דואגים, לא שואלים, לא מנסים, לא חושבים, לא אוהבים, לא מכבדים, לא עוזרים, לא מדברים, לא רוצים, לא מרגישים, לא חושבים… ובסוף? בסוף גם עוזבים.

אחרי כל מה שאני עושה אתם עוזבים, נוטשים, הולכים, נעלמים לי מהחיים.
ברגע שטוב לכם וקל לכם, ברגע שניצלתם אותי עד תום, עד שאני סחוטה, וגמורה, ומפורקת, וכואבת, ושבורה, ועייפה, ומתה לגמרי – אז אתם עוזבים, כי אין יותר מה להוציא ממני כשאני מרוּקנת.

חתיכת אנטיפתים, אגואיסטים, מגעילים, , שקועים עמוק בתחת של עצמכם, בני ז*נות, מטומטמים, אגוצנטרים, רעים, לכו לעזאזל!
אני אוהבת אתכם, תמיד.


תגובות (10)

התחברתי לזה מאוד!! יש השקפת עולם בפסיכולוגיה שמחלקת את עולם ל9 טיפוסים, ואחד מהם הוא זה שתמיד מקשיב ונמצא כדי לעזור ולסייע, ולרוב שוכחים אותו בצד ולא מתייחסים אליו כמו שהוא מתייחס לאחרים וזה מעורר הרבה אכזבה, מניסיון. עם כמה שזה קשה, צריך להסתכל על זה בצורה החיובית- שעזרנו למישהו לפרוש כנפיים ולהיות יותר שלם עם עצמו עד שהוא מוכן לעוף. מקווה שהבנת אותי:)

29/05/2016 19:38

    אני לרוב מסתכלת על זה בצורה חיובית מאוד. שלא תביני לא נכון – אחת המטרות הגדולות שלי ביומיום היא לעזור לאנשים, לכל אחד. זה מאוד משמעותי עבורי.
    אבל הפריקה הזו היא משהו שיושב מאחורי המחשבות עליהם והאהבה העצומה שיש לי אליהם. זה משהו שתמיד מטריד, אבל אני מאמינה שעם הזמן אלמד להתמודד עם זה ולאזן את הקשרים הבינאישיים.
    תודה רבה על התגובה! (:

    29/05/2016 20:56

    אני לגמרי מבינה שיש לך רצון מטורף לעזור ולהיות שם בשביל אחרים, גם אני ככה, וזה לגמרי בסדר לפרוק ולצפות ליחס כזה גם מהצד השני, מה שלא תמיד מקבלים.
    אבל לומדים לחיות עם זה מתישהו
    כאן תמיד אם את צריכה משהו את מוזמנת לשלוח הודעה בכיף:)

    30/05/2016 12:54

בהתחלה צחקתי ואז… אני רק מרגישה את הפריקה הזו שלך הופכת להיות הפריקה שלי. לדעתי, כתבת בכלל לא גס. אם אני הייתי כותבת אז מין הסתם היו הרבה יותר קללות ואיומים. וואלה אני מרגישה שהתחברתי אלייך

29/05/2016 19:41

    רציתי לכתוב גס יותר אבל חששתי שאולי יש ילדים צעירים באתר.
    אני כאן תמיד אם תרצי לדבר, על כל נושא ולכל דבר.
    תודה לך ^-^

    29/05/2016 20:58

בהחלט מנסה ללמוד לחיות עם זה.
כל הכבוד לך, ותודה רבה לך על ההבנה, זה באמת נחמד לשמוע את התגובות שלך ^-^

30/05/2016 14:28

וואי איזה חמודה את חחח

30/05/2016 20:50

    תודה לך *לא* סתם מישהי ^^
    ברור שלא סתם.
    ואולי גם אני אהפוך יום אחד לNOT DEAD (:

    31/05/2016 10:34

טכנית, את באמת "NOT DEAD". אבל מה שמשנה זה ההרגשה הפנימית. תנסי למצוא את נקודות האור והשמחה שבחיים ויסתדר לך בעזרת השם (;

31/05/2016 19:46

    אומרים לי את זה המון לאחרונה. אני מניחה שאת צודקת, צריך ללמוד להסתכל על הדברים החיוביים. תודה לך (:

    31/05/2016 23:11
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך