tiefy
היי, אני נעמי, וזה הקטע הראשון שאני מעלה. אני לא כותבת סיפורים בזמן האחרון, רק קטעים, אבל אני אשמח לשתף אותם אתכם אולי כשתהיה לי מוזה לסיפור, אני ממש לא יודעת אבל תהנו! תודה רבה על הקריאה, מעריכה את זה

אולי יש עוד לכל זה.

tiefy 25/09/2015 680 צפיות 5 תגובות
היי, אני נעמי, וזה הקטע הראשון שאני מעלה. אני לא כותבת סיפורים בזמן האחרון, רק קטעים, אבל אני אשמח לשתף אותם אתכם אולי כשתהיה לי מוזה לסיפור, אני ממש לא יודעת אבל תהנו! תודה רבה על הקריאה, מעריכה את זה

אולי יש לנו עוד עולם. הרבה יותר יפה מכדור הארץ. אולי הוא יותר צבעוני – אולי אפילו בצבעים שונים.
אולי כל הפרחים שם מריחים כמו… כמו ממתקים. או ריח של תבשילים בסוף השבוע. או של השמפו הכי נעים.
אולי האוויר שם כה טהור וצלול ונעים, וכשהרוח צולפת בפרצוף היא אף פעם לא קרה מדי, ולא חמה מדי.
אולי אף פעם לא קר שם עד לטמפרטורה של מינוס משהו. אבל בכל זאת מדי פעם יש שלג כדי שהמשפחות המאושרות יצאו לשחק בו ולהרגיש קרובים שוב.
וגם, אף פעם לא חם מדי, רק פעמים אחדות בשביל לצאת לים ולבנות ארמון בחול.
אולי כל האנשים מושלמים אחד אחד והחיוכים שלהם הם אמיתיים וכנים, ולא סתם חיוכים מזוייפים כדי שמי שאכפת לו מאיתנו יהיה רגוע.
אולי הטכנולוגיה שם היא מרחק שנות אור משלנו, מתקדמת עד כדי כך שלא צריך מאוד להתאמץ, והכל כה מהיר ולא לחוץ. בלחיצת כפתור – אתה מלך העולם.
אולי.
ואולי לא.


תגובות (5)

הייי סיפור ראשון!
אהבתי את הכתיבה, יכול להתחבר לזה שלפעמים זה נורא מעצבן שאין דברים שמתאימים בדיוק ושעולם כזה היה קיים. במיוחד כי הזכרת שלג.
תכתבי עוד :>

25/09/2015 17:55

קטע חביב מאוד, כל אחד יכול להתחבר(:
זו פנטזיה כל כך מתבקשת, כל אחד היה רוצה לעוד עולם מקביל, אבל אחד כזה יותר טוב…
רעיון מקורי. העלית בי רעיונות למחשבה.
ואהבתי את משפט הסיום. ניפצת ברגע אחד את האשליה בשתי מילים בודדות, וזה מוצא חן בעיניי.
סיפור "קטע" ראשון טוב, מחכה לעוד קטעים(:

25/09/2015 18:05

את מקסימה. הקטע נהדר :) כבר מחכה לקטעים הבאים שלך.

25/09/2015 18:52

קטע יפה מאוד, מציג הרבה רצונות ומשאלות, את בעצם מתארת עולם מושלם, אבל אני חייבת להגיד שבעולם מושלם דווקא האנשים לא היו מושלמים כולם, הם היו שונים זה מזה כל אחד יחודי בדרכו שלו, אבל הם היו אוהבים זה את זה ולא הייתה שנאה. אני אישית חושבת שמה שיפה בעולם זה שיש אנשים שהם שונים ואף אחד לא מושלם אבל מוצא את מה שמשלים אותו, שהפגמים הופכים אחד אם היותרונות וככה זה בסדר. כמובן שהכל עניין של דעה .

25/09/2015 19:46

מושלם!! אתה רוצה מה שכולם רוצים, אושר עולמי והצלחת להביע את זה מקסים פה

30/09/2015 16:36
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך