מבוסס על סיפור אמיתי .

אונס.(מכתב ההתאבדות הרשמי!) 2/2

07/04/2014 2343 צפיות 5 תגובות
מבוסס על סיפור אמיתי .

הוא משך אותי מהרגליים , חשבתי רק \' היום אני הולכת למות \' .
אני לא יכולה לתאר את ההרגשה , זה כואב מדי, אני בוכה מעצם המחשבה לכתוב על זה .
הוא לקח אותי לבניין הנטוש ברחוב \' לאה נורן \' , פחדתי , שקשקתי , גופי רעד , פחד מוות .

הוא קרע לי את החולצה והסתכל עליי , מבטו היה רגיל , הוא נהנה מזה , זה עשה לו את זה , אני גיריתי אותו , לפי איך שזה נראה .
הןא הפשיט את מכנסיי , הרגשתי חסרת אונים, זה כאב , זה היה אגרסיבי.
הוא הוריד לי את החזייה באיטיות , שדיי היו חשופים לעיניו , הוא אהב את זה , אני הרגשתי רצון למות \' אל יקר , קח אותי מפה \' ההרגשה שאת חושפת בפניי מישהו את האיברים הכי פרטיים שלך , שחלמת שהפעם הראשונה תהיה עם החבר שלך , מישהו שאוהב אותך .
אך לא , אצלי זה היה זר מוחלט.
ולחלק העיקרי , הוא חיכה לזה , הוא הוריד את מכנסיו ושלף את ה\'כלי\' שלו . זה עמד וזה הגעיל אותי . רציתי להתאבד . הוא הוריד לי את התחתונים
אני צריכה להתכונן לכאב , לייסורים אבל לא בכיתי ולא התנגדתי ידעתי שרק אם אני ינסה הוא יכאיב יותר , הוא יתעלל בי.
אני בתולה.
הוא החדיר את זה, זה בתוכי , זהשם ! לא יכולה לתאר את הכאב פעם ראשונה , ועוד כל כך במהירות . זו טראומה בלתי נשכחת .
הוא גמר והחזיר אותי הביתה אמר לי \'אם תעיזי רק , את לא תחיי .\'
פחדתי ממנו עליתי הבייתה ניסיתי להיראות רגיל , הם \' קנו את זה \' ההורים שלי . זייפתי את זה טוב.
.
מאז המקרה עבר חודש , לא ישנתי ,הוא רדף אותי בחלומות. אחרי קונפליקט מתמשך עם עצמי החלטתי לשים קץ לחיי ביום הזה .
התהלכתי על הגשר הדומם .
הרגשתי טןב.
הכאב יפסק
ברגע אחד.
זהו הפיתרון הנצחי לכל הבעיות .
זה סוף סוף יגמר.
הסתכלתי למטה , הגשר גבוה .
עליתי . החלקתי . מעדתי , חיי נלקחו ברגע תמים בלילה חורפי שכזה .
\' על החיים ועל המוות .\'
בי .


תגובות (5)

אני בוכה

07/04/2014 22:39

כמו שכבר אמרתי, זה עצוב שזה מבוסס על סיפור אמיתית
אני לא יודעת מה בידיוק קרה שם, ואם זה שלך, או של חברה או משהו בסגנון הזה,
אבל להתאבד או לחשוב מחשבות כאלו זה לא הפתרון, צריך לדבר, לא לשתוק, יש מלא עמותות[ כמו אחת מתוך אחת.] שעוזרות לנערות ובכללי, לנשים שנפגעו מינית. את לא היחידה .. לצער של כולנו.

07/04/2014 22:40

וואו… אני חושבת שזה יפהפייה.
זה עצוב ומרגש (ואני הכי מקווה בעולם שזה לא אמיתי!!).
היו קטעים קצרים שהיו טיפה מבלבלים, ופה ושם שגיאות כתיב, בל מלבד זה, זה לא רע בכלל :)

07/04/2014 23:03

אמאאא זה ממש יפה וכואב לשמוע שזה מבוסס על סיפור אמיתי
אבל זה מקסיםםםם!!!!!!!!!!!!!!

07/04/2014 23:34

ללאאאאאאא היא מתהה

08/04/2014 19:31
סיפורים נוספים שיעניינו אותך