לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

אורי איבד את שפיות דעתו

04/12/2012 885 צפיות 5 תגובות
לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

אורי איבד את שפיות דעתו. זה היה מאוד מביך ולא נעים.
תארו לעצמכם דבר שכזה: ארוחת יום שישי.- סבא, וסבתא, ומפה לבנה, ונרות, וכבד קצוץ. כולם לבושים יפה, וכולם צוחקים ואוכלים עם סכין ומזלג, ולפתע,- בלי שום אזהרה מוקדמת,- אורי מאבד את שפיות דעתו. סתם כך,- בלי שום הסבר או סיבה. אוי איזו בושה,- כמה עוגמת נפש ומבוכה. ולמה? סתם כך.- בלי סיבה.
אפילו הוא בעצמו לא ידע להסביר למה זה קרה: "היא פשוט החליקה לי מבין האצבעות" הסביר אורי לפסיכיאטר לאחר כמה ימים. "באמת שלא התכוונתי, וזה גם לא ממש היה באשמתי.- כמו שכסף קטן או פאלפון מחליקים לפעמים,- כך גם השפיות.- עלולה פשוט להחליק ולנפול מבין האצבעות. ובמיוחד כשצריך באותו הזמן להחזיק גם סכין ומזלג. קורה שלפעמים פשוט קצת קשה מדי להחזיק בו זמנית גם סכו"ם וגם את השפיות, ולפעמים היא פשוט מחליקה ונופלת. וכמו שארנק או כובע נאבדים מדי פעם, כך גם השפיות.- לפעמים היא פשוט נעלמת. ולדעתי זה באמת לא כל כך נורא,- כי הינה, מצאתי אותה בסופו של דבר.
אני רק בן-אדם. אי אפשר לצפות ממני שתמיד אשמור על שפיות דעתי…"
"בסדר אורי", אמרתי לו, "כולנו בני אדם. אבל להבא,- תשתדל לאבד את שפיות דעתך כשאתה לבד בחדר, ולא ביום שישי מול סבתא והאורחים.
באמת אורי.- זה היה מאוד מביך ולא נעים."


תגובות (5)

לול, אתה צודק בנוגע לקטע של השפיות, באמת מידי פעם מאבדים אותה.. כמו לדוגמא, כשמתרגזים עד כדי כך שעושים דברים בלי לחשוב.

05/12/2012 07:56

או כששאריות מהאסיד שלקחתה אתמול חוזרות ומתפרצות לך במוח באיחור של יום…
למה לכתוב "לול" כשאפשר לצייר סמיילי עם סימני פיסוק? :-)

05/12/2012 08:20

כי לול זה באנגלית, ואנגלית 33333>

06/12/2012 11:42

לול זה לא מילה באנגלית, זאת שפת אינטרנט בינלאומית. וסמיילי זה בכלל שפה בינלאומית

07/12/2012 00:10

אני מעדיפה לול, מאשר סמיילי מטופש שצריך להשקיע עליו שעות. (אכן, עצלנות מצידי)

08/12/2012 03:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך