storm
אנחנו עסוקים כל היום רק בצרות ובדברים הרעים.. אולי הגיע הזמן שנשים לב גם לדברים הטובים שקורים לנו בשורות טובות.

אושר במנות קטנות

storm 12/10/2015 1404 צפיות 3 תגובות
אנחנו עסוקים כל היום רק בצרות ובדברים הרעים.. אולי הגיע הזמן שנשים לב גם לדברים הטובים שקורים לנו בשורות טובות.

נניח ועכשיו היו נותנים לכם סכום בלתי מוגבל, לקנות משהו אבל רק משהו אחד, מה הייתם קונים?
נניח ועכשיו היו אומרים לכם שאתם יכולים לבקש משהו, אבל רק דבר אחד, מה הייתם מבקשים?
הייתם חושבים הרבה זמן, נכון?
ברור, זו החלטה כבדת משקל.
בסכום הכסף היה כאלה שהיו מבקשים דירה, או רכב, או אולי לסגור את המינוס בבנק. ילד צעיר היה מבקש צעצוע שרצה, ובחור צעיר היה מבקש אולי טיול שחלם עליו במשך שנים.
בבקשה זה היה קצת אחרת, קצת יותר קשה אולי לבחור, אבל היינו מבקשים את מה שאנחנו הכי מזדקקים לו כרגע.
אבל אתם יודעים מה?
סביר להניח שאחרי שהיינו מבקשים, אולי היינו מתחרטים, ומצטערים שלא ביקשנו משהו אחר.
אנחנו כל הזמן רודפים בחיים, רודפים אחרי הכסף, אחרי הבריאות, אחרי הצלחה, אחרי האושר. אבל לפעמים אנחנו לא שמים לב, שהאושר נמצא לנו מתחת לאף.
הקטע הוא, שהוא מגיע בקטן, במנות קטנות, כל פעם קצת, כדי להחזיק אותנו עד לפעם הבאה.
וזה כל מה שאנחנו צריכים.
כי בשביל להיות מאושרים,
אנחנו לא צריכים להיות הכי מקובלים בחברה, ושיהיו לנו המון חברים. מספיק שיהיו לנו את הכמה חברים הטובים, שאיתם אנחנו יכולים לבכות יחד בלילה לנהל שיחות נפש ארוכות, וביום שלמחרת להתנהג כמו ילדים קטנים, ולצחוק יחד כמו משוגעים.
אנחנו לא צריכים לזכות בלוטו במיליון שקל כדי להיות מאושרים, (ועשירים) לפעמים מספיר שנמצא עשר שקל ברחוב, בשביל למרוח לנו חיוך ענקי על הפרצוף שלא ירד כל היום.
אנחנו לא צריכים להצליח ולהיות מצטיינים בהכל, לפעמים מספיק ציון טוב במבחן אחד, בשביל להשאיר אותנו גאים בעצמנו עד התקרה במשך שבוע.
אנחנו לא צריכים לצאת לטיול ענקי סובב עולם, עם כל האטרקציות האפשריות, מספיק שנלך לפארק הקרוב, עם החבר הכי טוב, ונלך כל כך הרבה, עד שיכאבו לנו הרגליים, אבל יהיה לנו נעים בלב.
אנחנו לא צריכים לאכול במסעדת גורמה מפוארת, מנה בגודל של חצי ציפורן, ובמחיר של טבעת יהלום, מספיק לנו לאכול גלידה בחמש שקל, להתלקק איתה ולהתלכלך, ממש כמו ילדים קטנים.
אנחנו לא צריכים בגדים מפוארים, של כל מיני מותגים מפוצצים, שחתיכת בד תעלה כמו דירה במרכז תל אביב, רק בגלל שיש עליה סמל ששייך לאיזה שם, מספיק לנו ללבוש טרנינג ישן, וחולצת טריקו רחבה שקיבלנו באחת הקייטנות, ונרגיש בתוכם הכי נוח בעולם.

אז בפעם הבאה שישאלו אתכם את השאלות האלו תזכרו, אם יש לכם הזדמנות כזאת, תקפצו עליה בשתי ידיים, אבל אל תשכחו, שהאושר הכי גדול, מגיע במנות קטנות, ופשוטות, שלא עולות יותר מחמש שקל, ולא גורמות לכם לגרד, ולא מכריחות אתכם לצאת מהבית, או להרגיש לא נעים. האושר הכי גדול בא בדברים הקטנים, בשגרה הנוחה, ואין יותר טוב ממנו.


תגובות (3)

מסכימה לגמרי

12/10/2015 19:49

סבבה אבל זה מאמר דיעה במקרה הטוב חח

13/10/2015 16:46

קטע נחמד. אהבתי(: ואת צודקת לחלוטין…
יש לך כתיבה טובה.

13/10/2015 20:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך