אחות מעצבנת

היא הייתה ילדה בת 15 ואחותה הייתה גדולה ממנה בכמה שנים.
הקטנה הרגזנית לא אהבה את אחותה הגדולה הזאת, שמחליטה מה היא תעשה, ומה יהיה לה.
בפה הקטן שלה היא הייתה מקללת אותה ומאחלת לה רע בחיים. כל יום שבא עבר עם צעקות, צרחות, ומריבות. בשביל הקטנה זה היה סיוט שהיא כבר לא יכלה יותר.
ימים קשים באו אל אותו משפחה. לאבא לא היה עבודה מסודרת ולא קיבל את הכסף בזמן ולהביא דברים הביתה הוא לא היה יכול עם ארנק ריק. האמא הייתה עסוקה בעזרה לסבתא ובקושי הייתה בבית, הקטנה הייתה צריכה דברים אישיים והבנאדם שיכול לעזור לה זה רק האחות המעצבת שהיא לא סובלת. הקטנה קבלה ממנה את הדברים שהיא בקשה אבל היו רגעים של כעס ונקמה.
יום בא והאחות הבכורה עברה תאונה, אחרי המקרה היא לא חזרה הביתה היא שבה על העפר באדמה…
עכשיו הקטנה מבינה מה אחותה באמת ואיזה בנאדם יקר היא אבדה….


תגובות (5)

תמיד מבינים מאוחר מדי. *_*

08/01/2013 13:51

איזה עצוב זה אני מכירה אלפי אנשים עם אותם הסיפורים

08/01/2013 22:04

למה עשית סמיילי בסוף? זה ממש לא מצחיק, זה באתלא דבר נחמד אבד בנאדם שיקר לך. והעובדה שאתה שמת את זה בסיפורים מוזרים רק עושה לי רע בלב. מה מוזר בזה? זה סיפור קצר, או מרגש. אך בהחלט לא מוזר.
זה כואב.
ותמיד, אבל תמיד מבינים מאוחר מידי, צריך לדעת מתי זה הזמן, כעס תמיד מוביל לקנאה, לבגידה.

09/01/2013 01:51

זה לא סיפור אמיתי

09/01/2013 03:52

עצווב :'

10/01/2013 05:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך