almogi
הקטע הזה אמיתי (חוץ מהשם של אחי, אני מאוד אוהבת את השם אייל.)
ובכללי אני מאוד אוהבת את אח שלי ♥
ואני מקווה שאהבתם... ♥

אחי הבכור.

almogi 12/07/2012 1232 צפיות 3 תגובות
הקטע הזה אמיתי (חוץ מהשם של אחי, אני מאוד אוהבת את השם אייל.)
ובכללי אני מאוד אוהבת את אח שלי ♥
ואני מקווה שאהבתם... ♥

השעה רבע לשתיים עשרה. אמי צופה בטלוויזיה מצפה שאחי הגדול יגיע.
דפיקות נשמעו "אני באה!" צעקתי "חכה רגע!" צעקתי, אחי המשיך לדפוק בדלת
"נו תחכה!" צעקתי בחיוך. סובבתי את המפתח בחור המנעול וחיוכי התרחב.
"מה נשמע קבבי?" שאל בחיוך "בסדר." עניתי לו בקצרה והפניתי לו את הלחי שלי הוא נשק עלי ומיד הפניתי לו את הלחי השנייה והוא נשק גם עליה.
"אייל!" אבי קרא לאחי מחדר השינה של הוריי "מה אבא?" הוא שאל מניח את התיק שלו בחדר שלו שנהפך לחדר השני שלי. אייל נכנס אל חדר השינה של הוריי והם פתחו בשיחה על העבודה החדשה של אחי אייל.
"בואו." אמי אמרה ומשכה את אחי אייל מהחדר "זה יכול להימשך שעות." הוסיפה והלכה לחדרו של אייל. אייל התיישב על מיטתו ולידו ישבה אמי.
אמי ואייל דיברו על עבודתו החדשה של אייל ואני עמדתי מולם מקשיבה להם, מנסה לשבור קרח בשיניי.
"למה את אוכלת קרח?" אמי שאלה מביטה בי "דיאטה." עניתי ממשיכה לאכול קרח.
"תביאי לי ארטיק." אייל אמר ולקח לי את כוס הקרח. נאנחתי והלכתי אל המטבח הוצאתי מהמקפיא את הארטיק הראשון שראיתי וחזרתי אל החדר.
הבאתי לאייל את הארטיק וחזרתי לשבור את הקרח.
"אתה רוצה לאכול משהו? הכנתי פריקסה," אמי אמרה "אבל הוא אפוי." הוסיפה.
אחי עמד על רגליו "כן." ענה לאמי והלך אל המטבח, אמי חייכה אלי והלכה אל המטבח.
"אתה רוצה שאני אשים לך אריסה?" היא שאלה חותכת את הפריקסה "כן." ענה והוציא מן המקרר את צנצנת האריסה.
היא הכינה לאייל שטפה את הכלים שהשתמשה בהם וניגשה אל הסלון מביטה בי ובאייל צופים בטלוויזיה. "כשתסיים תשטוף את הצלחת," אמרה "ואל תשאיר אותה בסלון." הוסיפה בחיוך. היא הלכה אל המסדרון והתקדמה אל חדרה.
אייל חיפש בוי או די את התכנית שנות ה-70. הוא בחר באחת העונות ומיד בחר באחד הפרקים.
חיוך גדול הודבק על פניו וצחוק נשמע כאשר אחד מדבריו של השחקנים הצחיק אותו.
ראינו מספר פרקים, הבטתי על שעון הקיר. המחוג הקטן הצביע על המספר שלוש.
אייל החל לנחור, הבטתי בו. חייכתי אליו וניגשתי אל חדרי השני לקחתי את השמיכה הוורודה שלי וכיסיתי אותו. סגרתי את הטלוויזיה וחזרתי אל חדרי, נכנסתי אל המיטה שלי ותוך מספר שניות שקעתי בשינה עמוקה.


תגובות (3)

אני מאד אוהבת את האח שלך אני מאד אוהבת אותך ואני "מתה" על הסיפור שכתבת ממני בקי ♥♥♥

13/07/2012 05:09

אח,אין כמו אחים בכורים!וזה קצת מוזר,מפני שאני הוא האח הבכור במשפחה ;)
הכתיבה שלך ממש טובה.שבת שלום :)

13/07/2012 07:01

תודה (-;
ואופיר אני הכי קטנה אחרי אחי הבכור ושתי אחיות אז ככה ש… אין לי מושג על מה אתה מדבר ^^

13/07/2012 07:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך