אינטלקט

גיא שמש 10/04/2017 669 צפיות אין תגובות

כשהיא באה לא היה מזון בבית, התנצלתי כמו מטורף, ובישלתי לה את החתול שלי. כשהיא אכלה ציינתי שמאוד אהבתי את החתול הזה. "העיקר שאני שבעה," היא אמרה. למחרת היא הלכה, אבל חזרה בגלל, כך אמרה, שלא מצאה אוכל. אין לי אוכל, אמרתי. "אתה מקיים יחסי מין?" היא שאלה. לא, אמרתי, והיא הרימה גבה בתוכחה. אחרי שהיא גמרה לאכול את איבר המין שלי, אמרתי שיקשה עליי להשתין בלי לכוון, ואני מרגיש גברי פחות. "העיקר שאני שבעה," היא אמרה. למחרת היא הלכה, אבל חזרה, היא אמרה, בגלל שלא מצאה אוכל. אין לי אוכל, אמרתי לה. "אם איזה יד אתה כותב?" היא שאלה. ימין, עניתי, והיא הרימה גבה בתוכחה. אחרי שסיימה לאכול את ידי השמאלית, אמרתי בצער שיקשה עליי לפתוח בקבוקים וקופסאות מעכשיו. "העיקר שאני שבעה," היא אמרה. למחרת היא הלכה, אבל חזרה, כך אמרה, בגלל שלא מצאה אוכל. אין לי אוכל, אמרתי לה, והיא שאלה אם אני משתמש הרבה ברגליים. "רק בבית, הלוך חזור," אמרתי, והיא הרימה גבה בתוכחה. אחרי שסיימה לאכול את רגלי הימנית, אמרתי שמעכשיו אהיה אטי מאוד על רגל אחת ומקל. "העיקר שאני שבעה," היא אמרה. למחרת היא הלכה, אבל חזרה, כי, כך אמרה, לא מצאה אוכל. אין לי אוכל, אמרתי לה. "אתה משתמש באינטלקט שלך למטרות חשובות כלשהן?" היא שאלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך