gabi22
reign קצת השפיע עליי XD זו סדרה מעולה אם אתם מתעניינים. :) הסיפור הבא כבר יהיה המשך של \'אני? קוסמת?\' פשוט רציתי להתנסות רצת בכתיבה שונה, מה אתם חושבים? :-D מקווה שאהבתם, תודה לקוראים, למגיבים ולמדרגים, תגובות וביקורות בונות יתקבלו בברכה^_^ 3> 3> חג שלג שמח 3> 3>

זו לא אני

gabi22 08/01/2015 733 צפיות אין תגובות
reign קצת השפיע עליי XD זו סדרה מעולה אם אתם מתעניינים. :) הסיפור הבא כבר יהיה המשך של \'אני? קוסמת?\' פשוט רציתי להתנסות רצת בכתיבה שונה, מה אתם חושבים? :-D מקווה שאהבתם, תודה לקוראים, למגיבים ולמדרגים, תגובות וביקורות בונות יתקבלו בברכה^_^ 3> 3> חג שלג שמח 3> 3>

את המלכה החדשה של סקוטלנד אוליביה, אמרה אימי. היא אף פעם לא הייתה אימי אם חושבים על זה, היא אף פעם לא דיברה איתי וכל מה שרצתה זה למצוא לי חתן עשיר שייקח אותי מביתה. היא גם אף פעם לא אהבה אותי, אבל גם אני לא אהבתי אותה, אז זה לא הפריע לי. תמיד קראתי לה \'גברתי\'. אימי האמתית הייתה המשרתת שלי שהייתה איתי מילדות, תמיד דאגה לי וטיפחה אותי, בזכותה אני מי שאני היום. אימי השיאה אותי לבחור צעיר בשם מלקולם, והוא העתיד להיות מלך סקוטלנד. כשאימי שמעה שהנסיך מתעניין בביתה, היא לא חיכתה לרגע וישר השיאה אותי עמו. אתם בטח שואלים היכן אבי בכל הסיפור, מת מהתקף לב לפני מספר שנים, לפחות זה מה שכולם חושבים רק אני יודעת שדודי רצח אותו כדי להינשא לאימי ולקחת לעצמו את הכתר. איך אני יודעת את זה אתם שואלים? הייתי ילדה קטנה ובתמימות טיילתי בטירה ואז שמעתי את התכנית הזדונית שדודי, אימי ומשרתו תכננו. ניסיתי להזהיר את אבי אך הוא לא האמין. כן, החיים שלי לא מדהימים כפי שאתם רואים. אולי יהיה לי יותר טוב בסקוטלנד, מלקולם אוהב אותי, אני רואה את זה בעיניים שלו כשהוא מסתכל עליו, אבל אני לא מרגישה את אותו הדבר אליו, הלב שלי שייך צערי למישהו אחר. אל הנפח של הכפר, ג\'ק. הוא מקסים, אצילי, נאמן ואנחנו באמת אוהבים זה את זו. אבל אנחנו לא מאותו מעמד ואיני יכולה להינשא לו, זה ברור לי כמובן. זהו יומי האחרון כאן. הכל כבר מוכן למסע לסקוטלנד, גם מלקולם כאן מחכה כבר למסע שלנו, לפני מספר שעות התחתנו חיי עומדים להשתנות ואני לא מכונה לכך. לכן תכננתי את בריחתי בקפידה. בלילה היום כשכל הארמון ישן אני אברח ואחיה בעיירה לידנו עם ג\'ק. אני לא מסוגלת יותר לחיות בשקרים האלו. עם ג\'ק יהיה לי טוב. החלטתי ואני לא הולכת להתחרט ולא לקיים את הבטחתי לג\'ק, זה ייקרה. אני בורחת, השארתי מכתב סליחה והסברה למלקולם ולאימי השארתי את טבעת האירוסין היקרה שהביאו לי, הרי כל מה שחשוב לה זה הכסף. זהו אני בורחת, לא אראה יותר את הממלכה המקוללת הזו, עכשיו חיי האמיתיים מתחילים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך