Tom1
מקווה שאהבתם :)

אירוניה 5 | חדשות

Tom1 28/08/2015 604 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם :)

*הסיפור אינו המשך לסיפורים הקודמים*

~אירוניה 5~
הלכתי מהחדר שלי לסלון ורציתי לראות טלוויזיה. חיפשתי את השלט. "אמא, איפה השלט של הטלוויזיה?" שאלתי.
"תבדוק במגירה." היא ענתה לי.
פתחתי את המגירה, ואכן השלט של הטלוויזיה היה שם. "תודה!" אמרתי.
אחרי זה הדלקתי את הטלוויזיה ועברתי בין הערוצים. ערוץ הילדים, ערוץ הספורט, ערוץ 10, ערוץ החדשות… ראיתי שבדיוק עכשיו התחילה מהדורה חדשה של ערוץ החדשות. השארתי את הטלוויזיה על הערוץ וצפיתי.
"ערב טוב!" פתחה השדרנית, "הערב הייתה רעידת אדמה חזקה מאוד באפריקה, שגרמה למותם של אלפי אנשים… המציאו תרופה למחלת הסרטן, נקווה שתעזור לאנשים החולים… מתברר, על-פיי חוקרים, שהחור באוזון גדל והולך להיות הרבה יותר חם מכל…"
כיביתי את הטלוויזיה. אני לא מסוגל לשמוע דברים מזעזעים כאלה.

ועכשיו, בואו נדבר על הסיפור שקראתם זה עתה. הילד מדליק את הטלוויזיה, רואה ערוץ 2 ושומע דברים נוראיים על מה שקורה בעולם. ויחד עם זאת, פותחת השדרנית במילים "ערב טוב". הרי איך יכול להיות ערב טוב עם כל הדברים האלה?
יש בזה משהו עצוב – שיש כל-כך הרבה דברים רעים שקורים בעולם. אך יחד עם זאת, יש בזה משהו קצת מצחיק – שאומרים לנו "ערב טוב" ואז מסבירים לנו במשך שעה וחצי למה הוא לא באמת כזה.  


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך