איש עם כנפיים

07/06/2014 702 צפיות אין תגובות

שרק פגשתי את זיו ברחבת המסדרים חשבתי שהוא איש מוזר ואחרי שהכרתי אותו בשמירות, במטבחים הבנתי הייתי כבר בטוח שהוא איש מוזר, מוזר מאוד, אחרת איך אפשר להסביר איש שכל מחשבותיו עוסקות בתיארויות מוזרות ורעיונות חדשים שאיש לא חשב עליהם,
באחת משיחתונו בשמירה הוא סיפר לי על התיאוריה שהוא קורא לה "חייזרים" , לא התחשק לי לשמוע את התיאוריה הזו גם כי שבעתי כבר מכל הקשקושים שהוא האכיל אותי כל השמירה וגם כי האמת אני לא נרדם אחרי דברים מפחדים, לא שהיו לי סיוטים על חייזרים אי פעם אך דמות החייזר שדמניינתי בראשי קצת הרתיע אותי ואחרי שמירה של שעתיים אני רוצה לישון בשקט ולחלום על חברה שלי, אולי להביא ביד לפני השינה ולא להיזכר בשיחה עם זיו.
אך את זיו כל זה לא עניין וכל עוד יש זוג אוזניים שמוכן לשמוע הוא ישמיע.
התיאוריה שלו על חייזרים היא כזו:
אחרי שאתה מסכים איתו שכנראה לא ראו חייזרים , איך החליטו שהדמות של החייזר תיהיה כמו שכולנו מוכרים? אז הנה הפירוש של זיו, מרוב הקרינה עם המכשירים הסלולרים לאף אחד לא יהיה שיער לכן הוא קירח, השימוש בטלפונים חכמים מצריך מאיתנו בדיוק 3 אצבעות לכל היותר, הפעילות המוחית האדירה שאנחנו משקיעים יוצרת קשרים רבים ומגדילה את ראשונו, והמאמץ בראייה והבהייה מול המחשב או הטלווזיה יצריכו עיניים גדולות יותר ואנחנו פחות מתקשרים עם הפה והאוזניים והגוף הצנום? שאלתי הוא ישר ענה שזה בגלל העידן הטכנולוגי שאנשים פחות עושים ספורט, בעיקר מול המחשב או מול הטלווזיה.
האמת יכולתי להתווכח איתו, יכולתי להגיד לו שזה שטות גמורה, שלפני 30 שנה בערך ציירו חייזרים באותה צורה ולא היה אייפונים ואפילו לא חשוב עליהם, אך האמת היא שהוא קצת שיכנע אותי, היה לו כוח שיכנוע מטורף , אחרת איך תסביר את זה שהוא מפורסם מאוד ברוסיה, כמובן שלא קוראים לו זיו ברוסיה אלא ולדימיר, ושאמא שלו שלחה אותו לפה כי חשבה שפה הוא יירפא מהמחשבות שלו, זה רק החמיר.
הבעיה עם זה שהוא שיכנע אותי , שהתחלתי ממש להקשיב לתיאוריות ולרעיונות שלו, למשל הוא חשב למכור כסף אלקטורני, והיה לו רעיון ממש מפגר שאפילו חשבתי להשקיע בו אי פעם " חנות כל בו" זאת אומרת להחזיק איש מקצוע שידע לעשות הכל, עבודות בית, ניקיון, שיפוץ אינסטלציה, קדיחות בקיר הכל, ויגיע רק לנשים גרושות או בודדות או אימהות חד הוריות, כדי שיספק להם צרכי הבעל , על מין לא חשב, בטח יגבהה תשלום נוסף אבל אש"ל לא יצטרך לספק לבחור, ואם תיהיה דרישה אז יפתח בית ספר לכלבוינויק כזה וישווק את זה- זה קצת הרגיש לי כמו סחר באנשים אבל זה נשמע ממש טוב.
באחד הלילות בשירות שלנו הוא סיפר לי על תיאוריה " איש עם כנפיים" –אתה מכיר את המושג "לקצץ את הכנפיים" כמובן שהכרתי והתפלאתי שבחור מוזר מרוסיה מכיר את זה המושג הזה, אבל הוא הסביר לי שלכל אחד יש כנפיים מטאפריות זאת אומרת שכל אחד רוצה לשאוף ולהגיע לאנשהו אם זה בתחום הכלכלי, החברתי, ההשכלתי או המיני, מיד סתרתי אותו באנשים שלא שואפים, שלא משיגים כלום, והוא ענה לי שהוא לא מכיר כאלה, אמנם הוא בן 21 אבל מההיכרות עם בני אדם כל אחד שואף וזה ששואף הכי גבוהה משיג הכי הרבה, האמת שהוא בן אדם שאפשר להגדיר אותו כשואף הכי גבוה.
הוא כנראה בנה את התיאוריה הזו כדי שיוכל להלל את עצמו, האמת איש עם כנפיים הזיו/ ולדימיר הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך