אמא? את פה? את רואה אותי?

רומי;) 03/12/2013 913 צפיות 4 תגובות

אמא? את רואה אותי? את רואה מה אני עושה עכשיו? אני יושבת בחדרי, תמונה שלנו, שלי ושלך כשחיוכים פרוסים על פנינו, נמצא בידי, אני נמסה להבין איפה זה לאן כל האושר הזה נעלם, אני מניחה שהוא נעלם איתך, הבן אדם הזה שנהג שיכור, לקח לי אותך איך הוא ירגיש? אם זה יקרה לו לבן שלו לאמא שלו?! אמא הוא לא חשב על זה לפני שהוא יצא שיכור ורק בגללו את לא פה…
אני מתגעגעת אלייך אמא, היום יום האם אמא, אני רואה את הילדים הקנים, הגדולים כולם מחבקים את אמא שלהם, מחבקים אותה חזק חזק שחס וחלילה לא תלך או תברח, כמה אני הייתי משלמת בשביל זה, בשביל עוד חיבוק, בשביל עוד פעם אחת שאני יגיד לך שאני אוהבת אותך, הייתי משלמת בחיים שלי אמא,
אני מתגעגעת אלייך, אבא הכיר מישהי חדשה אמא, הוא הביא אותה אלינו הביתה, אותה ואת הילדים שלה, הוא החליף אותך באחרת, אני יודעת אמא, אני יודעת שזה מה שהיית רוצה שהוא יעשה אבל עברה רק שנה…
הוא כבר לא מתייחס אליי כמו פעם אמא, הוא לא אוהב אותי כמו שאהב, בבית הוא אמר לי, שהוא רוצה לשלוח אותי לפנימיה ואני לא מבינה איך, למה הוא עושה את זה, אז שאלתי אותו, את יודעת מה הוא ענה לי אמא?!
"את יותר מדי מזכירה לי את אמא שלך, אני לא רוצה אותך פה" ככה הוא אמר לי, היית מאמינה אמא?!
היית מאמינה שככה אבא יעיף אותי מהבית? אני עכשיו מסתובבת ברחוב, רואה את כל הילדים עם אמם וזה חונק אותי, המחשבה הזו שאת לא פה ולא משנה מה אני יעשה את לא תחזרי, המחשבה הזאת חונקת אותי אמא, הדמעות עולות מעצמם, זולגות על הדף, אמא את לא יודעת מה עובר עליי פה למטה.
את זוכרת את בן? חבר שלי? אז הוא כבר לא חבר אמא, הוא האקס, הוא נפרד ממני, את יודעת למה? הוא נפרד ממני כי חברים שלו צחקו עליו שהוא עם יתומה, זה שובר אותי ולא רק זה.
תהל ומאי את זוכרת? החברות הכי טובות שלי? ניתקו איתי קשר כי לא דיברתי איתן באותה תקופה שנעלמת לי ככה, רק לין, היא היחדה שנשארה איתי, היא מחזיקה אותי..
את בטח שואלת מה עם אסי, הבן שלך, אח שלי הגדול הוא כבר לא בבית, הוא ברח מהבית אמא, ולמה כי אבא הגעיל אותו, הוא לא רצה להישאר בבית עם אבא והמשפחה החדשה שלו אז הוא ברח, הוא אמר לי שהוא אוהב אותי המון, שהוא עוד יחזור וייקח אותי איתו אמא, אני עוד מחכה אני לא רוצה ללכת לפנימיה הזאת אמא, אני רוצה להיות עם המשפחה…
כולם צוחקים עליי, שאמא שלי נפטרה, שאמא שלי מתה ואני שואלתת את עצמי למה?! למה דווקא אמא שלי, את כלכך חסרה לי אמא הריח של הבישול שאני חוזרת הביתה, החיבוק התומך שלך שקשה לי, והשיחות שלנו אמא, הייתי מספרת לך הכל היית כמו החברה הכי טובה שלי, הכל ידעת עליי, היום המיוחד שלנו, זוכרת? שכל חודש היינו הולכות ביחד ועושות דברים חדשים, מתנסות, אז שתדעי אמא אני עדיין הולכת בדיוק באותו יום שהלכנו בפעם האחרונה, הולכת ומדמיינת שאת לידי, שאת פה איתי מחבקת אותי.
אמא, כבר חודש שאני חותכת ואולי זה יהיה לך מוזר אבל זה כיף ונעים, ההרגשה הזאת שכל הכאב יוצא עם הדם, הכל יוצא החוצה, אבל אמא היום, אני נשברת, כולם מחבקים את אמם ורק אני לא, רק אני ברחוב כי העיפו אותי מהבית, אז החלטתי, היום אני יראה אותך אמא,
אני בדרך לקבר שלך, ישלי קופסא של כדורים ביד.
אמא? אני אוהבת אותך, אני באה אמא…


תגובות (4)

עצוב כל כך…..

03/12/2013 06:44

זה אמיתי? ??

03/12/2013 06:45

סוג של..

03/12/2013 06:46

מרגש,ויפה

03/12/2013 06:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך