noalovejb6
קטע חסר פואנטה שלי.. דרך אגב חשבתי על הקטע הזה כששכבתי על הדשא בחצר ביתי..

אני, הכוכב והמרחק שבינינו

noalovejb6 16/07/2014 705 צפיות 4 תגובות
קטע חסר פואנטה שלי.. דרך אגב חשבתי על הקטע הזה כששכבתי על הדשא בחצר ביתי..

אני שוכבת בחצר ביתי, על הדשא הירוק ומביטה בשמי הלילה,בכוכבים.
כוכב אחד נוצץ במיוחד תופס את עיניי ואני מביטה בו במשך דקות ארוכות.
ככל שאני מביטה בו יותר ויותר המרחק בינינו נראה גדול יותר והשמים מסביבו כהים יותר.
המחשבות שבראשי רצות בזו אחר זו, משנות נושא במהירות ואני מתחילה לתהות מהי משמעות החיים.
אני מאבדת תחושת זמן והולכת לאיבוד בשמי הלילה שנראים הלילה כהים יותר מבכל הלילות האחרים.
אני אוהבת את הרגעים האלה, שאני מאבדת את תחושת הזמן, הלחץ וכל הדאגות שיש לי בחיי היום יום ותוהה לי בהנאה על הכוכבים שבשמים מתפללת אזכה לדקות נחת ושלווה כאלה בכל יום.
אני קמה מהדשא ומנערת מעלי את שאריות הדשא שנדבק בבגדי והולכת לי ברוגע על עבר הבית שלי, אל שגרת החיים הלחוצה.


תגובות (4)

האמת שזה דווקא לא חסר פואנטה בכלל.
יכול להיות שמבחינתך כוכב הוא אולי תקווה, הוא מאור. נניח, השמיים הכהים של הלילה הם הבעיות שסובבות אותך וכוכב הוא סוג של מצוף בשבילך.
אני דווקא מאוד אהבתי והתחברתי.
זה מקסים :)))

17/07/2014 16:16

    תודה למרות שאת הקטע הזה כתבי בלי משמעות מאחוריו פשוט שכבתי בחצר שלי והסתכלתי על הכוכבים ופשוט עשיתי מזה קטע…

    17/07/2014 16:31

לדעתי זה ממש יפה!
איזה כישרון, איזה כתיבה, ממש אהבתי:)
אני אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי ותגיבי !

18/07/2014 19:06

    תודה :) אני אשמח לקרוא את הסיפורים שלך… יש לך אחד שאת ממליצה עליו אם זה סיפורים קצרים או שאת כותבת סיפור בהמשכים?

    19/07/2014 06:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך