אני חייבת עזרההה!!

אני חייבבתת שתעזרו לי למצוא על מה לכתוב!
תקישוב איך זה יילך,תגיבו בלי סוף,תכתבו כל רעיון שיש לכם!!
אני חייבת רעיונות בנות..אם תתנו לי רעיון,אפילו את הקטן ביותר,
אני יוכל להמציא מימנווו סיפוררר!!
תקשיבו,אני מאוד רוצה לכתוב לכככםםם סיפוריםםםם!!
ואני לא יכולה כי אין לי רעיונות,ועכשיו יהיה לי מלאלאלאלאאא זמן פנוי!
כי לא יהיו מבחנים חוחוחו lmfao..
אזאז,תנו רעיונות,שפכו על מה שעולה בראש,
בלי בושה,
יש לי דמיון מפותח ואני יצירתית,
אני יכולה לכתוב מכל דבר כל מה שתרצו,
ואת הסיפור המושלם!! (=


תגובות (9)

-זוג חתולים מעופפים בחלל אשר מנסים להגיע לכדור הארץ כדי למצוא את הבן שלהם ובסוף מגלים שהם חיו בתוך משחק כל חייהם…
-מרגלת צעירה בבית ספר למרגלים אשר אמא שלה מגיעה יום אחד לבית הספר בתור מורה ולוקח לה זמן להבין שהיא אמא שלה.
-ילדה עם כוחות להחזיר את המתים לחיים אשר סבתא שלה כלאה אותה בבקתה ביער למשך שנים סוף סוף יוצאת לעולם האמיתי ומגלה את כוחותיה, היא פוגשת ילד אשר מחזיק בכוחות זהים לשלה.
-נערה עם אחות קטנה ואבא מתעלל רוצח שכיר עוברת איתו למדינה אחרת ומתחילה חיים חדשים, היא רוצה לספר למישהו על ההתעללות אבל לא יכולה.
-ילדה שהוריה מתו בתאונת דרכים והיא משתגעת ונשלחת למוסד משוגעים, שם היא מוצאת אהבה ונאבקת להחלים ולהשתחרר.
-ילדים שביצעו פשע ורצחו יותר מחמישים בני אדם נשלחים לבית כלא אמיתי ומנסים לשרוד.
-משרתת בארמון של מלך מתאהבת בבן שלו.
נגמרו לי הרעיונות אז: סיפור על סופרת שנגמרים לה הרעיונות והיא יוצאת למסע בהודו כדי לקבל השראה לספר חדש.

18/02/2014 11:56

אז… את מי את בוחרת?

18/02/2014 11:58

יש לי רעיון אבל לא ידעתי כל כך איך לממש אותו.
לסיפור אני קוראת האביר על הסוס הלבן.
זה בעיקרון סיפור על נערה בת 17 שכל החיים שלה היא מחכה למישהו מושלם, לאביר על סוס לבן.
בלילה אחד של מטר כוכבים נופלים, היא מבקשת משאלה. למצוא את האביר על הסוס הלבן, היא לומדת שמשאלות צריך לבטא ברור כי נשאבת לתוך עולם עתיק וישן.
יש שם אבירים נשים בשמלות תפוחות (מגרדות אבל יפות.) מלכים קוסמים רעים קוסמים טובים מכשפות ופיות.
היא מטיילת בעולם, בטעות של רגע היא נקלעת לתוך קרב של שני אבירים. עלייה.
אחרי שהיא נחבטת קשות ועומדת להתעלף אחרי שהבנים פגעו בה בניסיון למשוך אותה כל אחד אלייה. היא נפלה על הרצפה ועינייה התחילו להיעצם.
פתאום מגיע אביר שלישי, הוא מפריד בין שני הבנים ומרים אותה על הסוס שלו, הוא משאיר אותה ערה בקושי ודוהר לארמון שכשהיא על גבו של הסוס. אחרי שהוא מגיע לארמון היא כבר על סף איבוד הכרה, שנייה לפני שעינייה נעצמות היא רואה את הסוס של האביר. הסוס הלבן…
ומשם תמשיכי את

18/02/2014 12:05

את יכולה לכתוב איזשהו סיפןר ערסים או על ילדה שחייה חיים ממש קשים ומעללים בה ומישהו עוזר לה נגיד

18/02/2014 12:16

ל:אלכס אורדין- יש כבר ספר על זה… (ספר אמיתי…)

18/02/2014 12:38

באמת?
חחחח נשבעת בכל מה שיש לי שלא ידעתי!!
איך קוראים לו? אני חייבת לקרוא אותו!!!

18/02/2014 12:58

נוכרייה מאת
דיאנה גבלדון

18/02/2014 13:02

אוקיי תודה :)

19/02/2014 02:52

טוב,קראתי הכל ויש לכן דמיון מפותח יותר משלי חיחיחיחיחי…
אני בינתיים מנסה לכתוב מכל רעיון שהבאתן\ם לי סיפור,ומה שייראה הכי מוצא חן בעיניי,אני ירשום!!

19/02/2014 07:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך