אני רוצה לכתוב !

Estonian 03/06/2012 802 צפיות 22 תגובות

אני רוצה לכתוב, ואני לא יודע על מה, כי לא נראה שיש משהו שאני יכול כבר לכתוב שיעניין משהו כאן.
כנראה שבגלל כמות הסיפורים שלי, לאף אחד אין ממש כוח לקרוא אותם. את אלו של האנגלית או הצרפתית כבר וויתרתי. אני כותב אותם להנאתי ומפרסם בשישי במכה, כי אולי יהיה משהו שיחשוב על לעבור על הכותרות, ואולי למצוא משהו (אל תעשו את זה סתם כדי לרצות אותי, בבקשה, זה לא מה שיעזור לי בחיים.) שיעניין אותו.
את סיפור המיתולוגיה? טוב, אני עדיין כותב אותו עם ירדן, אבל לא נראה שיש קוראים, ואם יש, הם לא מגיבים.
קרוסאובר? כרגע יש לו עתיד, אני נזהר שלא לפרסם יותר מידי פרקים ביום, ולוודא שיש לי מכסת מגיבים, כדי לדעת שעוד לא איבדתי אף אחד, אבל זה רק עניין של זמן עד שיימאס לקוראים, ובצדק (אולי).
אז אני רוצה לכתוב, ואני לא יודע מה בכלל לכתוב שיעניין אתכם.
אז זה הזמן שלכם להגיד לי. איזה מין סיפור יעניין אתכם? איזה נושא? בבקשה תגידו לי, כי אני רוצה לכתוב, ואני רוצה שגם ייהנו מזה, ואני כבר מוכן מראש לאלה שיאמרו "אי אפשר לכתוב משהו רק כדי לרצות אחרים.", אז זהו, שאני רק מבקש ז'אנר, הרעיון והכל יהיה שלי. תסמכו עלי, רק תגידו לי מה אתם רוצים לקרוא, כי אני פשוט רוצה לכתוב!


תגובות (22)

אור!
אתה כבר כותב מספיק טוב!
ואתה לא צריך להתחיל עוד סיפורים חדשים.
תמשיך את חצי רגל באדמה ומייד בבקשה!!!!!

03/06/2012 13:06

מסכימה עם אנאבל!!
אל תכתוב לפי מה שאחרים אומרים לך, תכתוב לפי מה שאתה רוצה!!!
ויש כל מיני אנשים שקוראים את הסיפורים ולא מגיבים, זה לא אומר שלא אוהבים אותם.

אז אני מצפה ממך להמשיך את סיפורך בהקדם האפשרי!!

03/06/2012 13:39

אוחחח
אתה רציני?
לרצות אותנו ואותך באותה מידה?
זה דיי דבילי אתה לא חושב?
אוקי, בסדר אתה רוצה לכתוב, חח אין התלוננות! אבל…
יאללה!! בלי אבל!
בוא נראה..
ז'אנר אתה רוצה..
המממ…
ההומור שלך פלוס פעולה (לא אקשן!) פלוס פרקים טיפה יותר ארוכים!! (עדיים לא שכחתי לך על "חדר 266" שאפרופו עדיין לא סיימת!! ) יוצא…
שניה…
נחשב!
הומור + פעולה + פרקים טיפה יותר ארוכים + השקעה = סדרה טובה, לא ככה? או שאני טועה?
וואי את היודע מה!
בלי ז'אנר!!
וואי כן!! זה הכי מגניב!
קלוט קלוט!
עכשיו הקטע בלי פארודיות סתומות עם הומור מוגזם, בלי פעולות צפויות, בלי מריחה מעפנה של גיבור הסיפור חושב מה לעשות… מה עוד מה עוד?
אוחח לא יודעת… אני גרועה בזה!! חחחח
או ש…
תכתוב על כל דבר שאתה שם לב לזה ואחרים לא שמים לזה לב…
שזה גם דיי מגניב…
עכשיו הקטע שזו לא סדרה… אבל יוצא לך לכתוב? כן.
יוצא לך לראות אנשים שקוראים ונהנים מזה? כן. ואיך אני יודעת? כי אני כותבת לפעמים ככה… כותבת על משהו שאף אחד לא שם לב אליו, דבר שלא חושב עליו בכלל ביום יום.
כמו למשל שכתבתי על "חיים בדירה אחת", שזה מדבר על חיים שנמצאים בדירה אחת!! מפתיע!
ניתן דוגמה חחח, נגיד קופסאת שימורים ויש שמה ג'וק… זה נקרא לחיים בדירה אחת… (טוב לא נראה לי שיוצא לי… אולי תקרא את מה שכתבתי ותבין למה אני מתכוונת, ולא זו לא פרסומת… חח סתם רעיון…)
אז נתתי לך כאן שלוש רעיונות.. ואני מקווה שלא בלבלתי אותך חח כי אותי בלבלתי..
אז רגע!
על מה דיברנו כאן?
1. הומור + פעולה + פרקים טיפה יותר ארוכים + השקעה = סדרה טובה.
2. משהו שהוא בכלל לא ז'אנר… או אולי פשוט תכתוב על משהו שאתה אף פעם לא ניסית…
3. עובדות מהחיים, אבל בצורה מעניינת… זאת אכן לא יוצא בתור סדרה אבל לגלות קצת על החיים בצורה אחרת זה דיי מגניב, לא?
טוב אני מקווה שעזרתי לך כאן עם כל הזבל שכתבתי כאן… חחח
מקווה שלא חפרתי… או שלייתר דיוק מקווה שהצלחתי לעזור!

03/06/2012 14:13

אני מאוד יאהב סדרה מודרנית מקצת, אתה מכיר steampunk? עם לא תסתכל בוויקיפדיה, סגנון כזה :)

03/06/2012 14:31

steampunk

03/06/2012 14:47

אולי תנסה אהבה? תמיד כדאי לנסות ז'אנר חדש :) אולי יומנים או משהו… אבל אל תעמיס, הילדים רוצים לקרוא סיפורים עם פרקים ארוכים (בלי לעצור בשיא המתח כמו שאני עושה) אבל עם פחות פרקים. כי נגיד היה איזה חודש שלא נכנסתי לאתר, ועכשיו הפסקתי לקרוא סיפורים שאני אוהבת כי פספסתי יותר מדי פרקים :(
או… יש לי רעיון לסיפור ובא לי לספר לך, אבל תכנס לסקייפ בשביל זה…

03/06/2012 14:49

אופס במקום הלא נכון חחח… מעייפות
אם אתה תקוע ורוצה לכתוב משהוא חדש כמו שטלי אמרה תנסה
ז'אנר שאתה אף פעם לא ניסית.

03/06/2012 14:50

טוב, ידעתי שיהיו כאלו שיגיבו משהו בסגנון של "אל תכתוב בשביל לרצות." אבל אין מה לעשות, אני בכל זאת רוצה תגובות, ואל תגידו לי ש"כתיבה היא לא בשביל תגובות" כי מי שמגיב את זה גם הוא רוצה תגובות. זה צורך אנושי קיומי וחיוני.
ועם זאת, סיפור אהבה כבר כתבתי פעם, ומה לעשות שאני לא מצליח לכתוב כאלו עם עלילה שמעניינת אותי אישית.

נראה לי שאני אכתוב משהו על חיים אמיתיים של בחור.

03/06/2012 21:28

אני חושב שאתה פשוט צריך להקשיב לעצמך וללב שלך.
כשיש לך רעיון,תנסה כמה שיותר לפתח אותו ולהפוך אותו לספר מלא.
תנסה ללכת יותר על סיפורים שנוגעים לדברים על טבעיים.תמיד יש טונות של רעיונות לרעיונות האלה.(אם אתה רוצה דוגמאות,אוכל לתת לך.יש לי המון:)
אבל אתה כותב ממש יפה ואני בטוח שגם אם לפעמים אין תגובות,אנשים קוראים את הסיפורים שלך אחד אחד ונהנים מכל רגע של קריאה.
בזה אתה יכול להיות בטוח.

03/06/2012 22:21

אור, קודם כל הסיפורים שלך מאוד יפים אני במיוחד אוהבת את הסיפורים הקצרצרים שלך, ובמיוחד את סיפורי הלמה, חחחחח הם תמיד מצחיקים וגורמים להעלות חיוך…
ואני חושבת שאתה יכול לכתוב סיפור אהבה מיוחד, כי הוא יהיה מזוית ראייה שונה וזווית ראיה של בן, אם תשים לב טוב, רוב סיפורי האהבה באתר נכתבו על ידי בנות, ואם אתה תכתוב סיפור אהבה זה יכול להיות שינוי מרענן ואני בטוחה שאני באופן אישי יקרא אותו…

03/06/2012 23:09

דבר ראשון..אתה צודק..כתיבה זה לא בשביל לרצות..כתיבה כי זה בדם שלך..אתה מרגיש את העקצוץ ביידים שלך..ואתה מת כבר להתחיל לכתוב ולהוציא את כל מה שיש לך בראש לדף..
אין לך רעיון…זה בשביל זה לא צריך אנשים שייתנו לך רעיונות בשביל זה צריך השראה…והדרך הכי טובה זה לראות דברים ולעשות דברים…
דבר שלישי..אתה צודק..באמת קשה לקרוא כל כך הרבה סיפורים שאתה מעלה במכה..אז תמתן…תחגה יום יומיים לפרק…ככ. גם תתן לקרוא את התחושת הסקרנות והציפיה..
וטוב, נו, כולנו יודעות שאתה בן..ורובינו כאן בנות..ויש לך כתיבה טובה והכל..אבל כל בת רוצה איזה שהוא רומן בתוך הסיפור..קצת תשוקה..
ויש הרבה סופרים גברים שעושעים את זה..אז פעם הבאה שאתה כותב סיפור..תתן לו קצת רומן..זה לא חייב להיות סיפור אהבה ממש..אבל שיהיה בו לפחות טעימה..
ושוב..אל תחפשה למצוא סיפור רק כדי שטנשים יקראו את מה שאתה כותב..נכון שזה כיף לראות תגובות שאנשים אוהבים את מה שאתה כותב ויש הרבה תגובות אבל עיקר הכתיבה צריך לבוא ממך…
אז שב עם עצמך..בשקט..כמה ימים ככה, תחשוב..תראה דברים חדשים..צא קצת לטייל (אם יש לך זמן) תסתובב, תראה עולם..דבר עם חברים…תעשה קצת שינוי בשגרה שלך ומי יודע אולי תמצא איזה משהו מעניין לכתוב עליו…
המון הצלחה בהמשך..
סבריאל..

04/06/2012 03:52

לפי דעתי תחליט על סיפור אחד ותפרסם אותו מההתחלה ועד הסוף.
קשה לעקוב אחרי כל-כך הרבה סיפורים שמתפרסמים.
יש לך כישרון ואני מאמינה שגם אם לא מגיבים כן קוראים את הסיפורים שלך.
תכתוב מה שאתה אוהב, על מה שאתה רוצה.
בהצלחה, קלואי.

04/06/2012 03:59

אתה אומר שאין עלילה ברומן שמעניין אותך אישית..
אז הנה, קח ספרים..הנה רשימה..כל הספרים של ניקולס ספארקס
סדרת חוק הקוסמים הראשון
כל אלו ספרים גברים שכתבו..(בתקווה שעדיין לא קראת..) ושמו בהם רומן…לא ממש ממש רומן..אבל מספיק בשביל לגרום לכל בת להנמס.. תנסה..תבין איזה שטויות בנות אוהבות..או שאתה יכול לעבור כאן על סיפורי אהבה שבנות כותבות ולמה הן מתחברות ולנסות לשלב את זה בסיפור..
טוב, מקווה שלא חפרתי מידי…

04/06/2012 04:01

אתה יכול לכתוב משהו מקורי בז'אנר של סיפורי פנטזיה. ואני מסכימה עם יובל וסבריאל שגם סיפור אהבה מזוית ראיה של בן יכול להיות נחמד. בכל אופן אני אשמח לעקוב אחרי סיפור משני הז'אנרים שהזכרתי (:

04/06/2012 04:39

אממממ…אתה יכול לכתוב בז׳אנר ״סיפורי אהבה״..
(הסיפורים הקיטשיים האלה (( :)

04/06/2012 04:56

תכתוב משהו מעניין לך וגם לאחרים…
אני הייתי אומרת שתכתוב סיפורי אהבה אבל ….זה לא מתאים לך….:)
מממ…. אולי סיפורי פנטזיה? כאילו…ערפדים, מלאכים, שטנים וכאלו…?

04/06/2012 05:40

חחחע אור?! כותב סיפורי אהבה…וואו אני אפילו לא מצליחה לדמיין את זה #_#

אני אומרת תכתוב מה שאתה אוהב (מתח, קומדיה, מוזרים)
אתה כותב מושלםםםםםםם אתה רק צריך להמשיך ואף אחד כאן לא ירצח אותךD;

04/06/2012 05:52
.

אתה מצוין, ואין שום בעיה… ואני אומר את זה כשלי בקושי יש קוראים

04/06/2012 06:17

יש לי ז'אנר בשבילך אם בכלל אתה מעוניין לקרוא את התגובה שלי ובכן הז'אנר שלי הוא "כבד את הזולת" מה דעתך ? אפשר לפתח ז'אנר זה במינימום 20 פרקים יהפהפים ואשת בשורות אני החלטתי לא לגלות לך בשלב הזה ממני בקי

04/06/2012 06:54

יש לי ז'אנר בשבילך אם בכלל אתה מעוניין לקרוא את התגובה שלי ובכן הז'אנר שלי הוא "כבד את הזולת" מה דעתך ? אפשר לפתח ז'אנר זה במינימום 20 פרקים יהפהפים ואשת בשורות אני החלטתי לא לגלות לך בשלב הזה ממני בקי

04/06/2012 06:54

על ערפדים אני לא אכתוב, לא עם ההמטופוביה שלי. נדמה לי שאני אכתוב סיפור אהבה כלשהו, נראה איך זה. להתנסות…

04/06/2012 11:20

אני בעד :))

05/06/2012 13:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך