ארוסה מקסימה ואדמה קדושה

Wings 25/01/2015 521 צפיות אין תגובות

"ניכשת את החלקות שלי." לא הייתה האשמה בקולו, רק אמירת עובדה תמימה, או כך היא ראתה זאת לפחות, הוא ראה בכך אינספור פירושים, דברים שהיא מעולם לא העלתה על דעתה אפילו.
"את לא יכולה להמשיך בזה." הוא הוסיף כאשר היא לא אמרה דבר, הוא רצה לבדוק האם היא הבינה, אך כל שראה זה את עיניה מביטות אל המרחק ומתעלמות ממנו.
"מה היא רוצה שאעשה?" הוא שואלת לפתע, ועיניה יוקדות. "היא רוצה שאחזיר את את העשבים לאדמה?" היא הוסיפה, ומיד לאחר מכן אבדה את עניינה בו שוב, היא תמיד הייתה כזאת, חכמה ומשועממת, היה קשה לתפוס אותה לשיחה של יותר מדקה, היא תמיד השתעממה לאחר שיחה קצרה וחזרה לעולמה הקטן והמרתק.
"היא?" הוא שאל מבולבל, תוהה איך השיחה עברה ממנה לדמות מעורפלת כלשהי אשר את זהותה הוא אפילו לא ידע.
"ארוסתך המקסימה." היא אמרה וחיוך זאבי הופיע על פניה, אך משהו בו היה שונה, משהו בו היה מעט מת, כאילו הוא מאולץ, והוא לא יכול היה שלא לתהות מה גרם לכך.
"היא לא קשורה לזה." הוא אמר בקול עיקש, למרות שהוא ידע שהוא שיקר לה כרגע, ארוסתו הייתה בדיוק הסיבה בגללה הוא בה לנזוף בה.
"ובעצם אל תדברי עליה בכלל." הוא הוסיף לפתע ומבטו היה קשה וקר.
היא תהתה מה גרם להם להתרחק כל-כך, פעם הם היו כל-כך קרובים, כמעט מאוהבים, ועכשיו, רק לדבר איתו במשך יותר ממספר דקות גורם לראשה לפעום בכאב ולליבה לרצות לעצור.
"אם כך," היא אמרה וקמה ממקומה."מה גורם לבעל אדמה נואש להתנגד לשירות עליו הוא אפילו לא משלם דבר?" זאת הייתה שאלה טובה אתם יודעים, היא תמיד ידעה לשאול שאלות חכמות, וכרגע הוא שנאה אותה מעט על כך, אבל רק טיפה, משום שאחד הדברים הקשים ביותר עבורו היו לשנוא אותה, הוא פשוט לא יכל לעשות זאת לאורך זמן, הוא תמיד נכנע בסוף.
"זה לא זה." הוא אומר, ומניד בראשו כפי שעושים בפני ילד קטן שלא מבין דבר מה.
"אז מה זה?" היא הייתה נמוכה ממנו, אך עדיין היה קשה לו ליישר את מבטו אליה, אולי מבושה ואולי פשוט כי הרגיש שהוא נעלה ממנה, עם ארוסתו המיוחסת ועם העובדה שכל מה שהיא הוא בת איכרים ללא מעמד או משפחה.
"אני לא רוצה שאדם חסר תועלת כמוך יסתובב על האדמה שלי ויהרוס את החלקות שלי." זה היה שקר, היא יכלה להרגיש זאת בקולו, היא תמיד ידע מתי הא משקר, אבל הפעם היא תיתן לו לשקר, פשוט משום שלא היה לה לב להרוס את האשליה המקסימה של חייו.
"כרצונך," היא אומרת ומתחילה ללכת, יודעת שלא תראה אותו עוד בחיים."בהצלחה עם עתידך, אני יכולה כבר עכשיו לומר לך שהוא לא יהיה מקסים כמו ארוסתך או מדהים כמו האדמה הקדושה שלך."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך