את זוכרת?

nevermore 16/05/2015 957 צפיות 18 תגובות

את זוכרת?- טריגר הפרעת אכילה
את זוכרת את המטרה? את הבטן השטוחה, הרגליים הדקיקות, הצלעות שרואים דרך העור, הרווח בין הירכיים, ה"איזו כוסית" שרצית כל כך שיגידו לך?
את זוכרת את האסלה? את המבט שלך, מזוגג מדמעות, את הקיא, את השכנוע- את חייבת, ככה את תהיי רזה, זו הדרך היחידה שלך להרזות. רצית ללבוש ג'ינס במידה של אחותך הקטנה ולהתלונן שהוא עומד ליפול לך. רצית שישאל אותך מישהו, "את רוצה להיות חברה שלי?" האמנת שרק כשתהיי רזה, רק כשתסתובבי עם חולצות בטן שחושפות את הבטן השטוחה שלך, מישהו ירצה אותך.
את זוכרת שהמספרים על המשקל התחילו לרדת פתאום, במהירות, והיית מסוחררת מרוב אושר? מחמישים ושמונה לחמישים וארבע, אז לחמישים ושניים. אחר כך לארבעים ושבע, ארבעים וארבע, ארבעים ושלוש, ארבעים ואחת, ואז, שלושים ושבע?
את זוכרת שהרגשת כל כך טוב עד שקנית את בגד הים שחמדת במשך כל כך הרבה זמן, וביום החם הקרוב לבשת אותו והתהלכת בגאווה על חוף הים, שלושים ושבע קילו? את זוכרת שהביטו בך פתאום, ואת השפלת לשנייה את המבט, מתוך הרגל, ואז נזכרת שאת שלושים ושבע קילו, ואין לך במה להתבייש?
את זוכרת איך הוא שאל אותך אם את רוצה להיות חברה שלו? את זוכרת שהרגשת כאילו כל העולם נמצא בתוך הכיס הקטן והרזה שלך, ולעסת את המסטיק- כי הוא שורף קלוריות- וחייכת את החיוך של האישה הרזה שלך, והסכמת?
את זוכרת איך הוא החזיק את כף היד הרזה שלך בתוך כף היד הגדולה שלך, ואמר לך שיש לך גזרה, "למות"? ואת חייכת, שוב את החיוך של האישה הרזה שלך, והוא הנהן בהסכמה והביט בחולצת הבטן שלך, שחשפה את הבטן השטוחה שלך, בחן את המכנסיים הקצרים שחשפו את הירכיים הדקיקות, הארוכות, שגם אם הצמדת אותן לא נצמדו. את זוכרת?
את זוכרת את הנשיקה הראשונה שלכם? איך הוא נצמד אלייך, ואז הרים את כל השלושים ושבע קילו שלך, והתפלא עד כמה את קלה? ואת רק חייכת אליו, מצמידה את השפתיים הרזות שלך לשפתיים שלו. את זוכרת איך באותו היום הראש שלך שוב היה בתוך האסלה, את הארוחה הרומנטית שהכין לך צפה על פני המים? את זוכרת איך עלית על המשקל באותו היום?
את זוכרת איך הרגליים הדקיקות שלך רעדו? את זוכרת איך החיוך של האישה הרזה עלה על השפתיים שלך כשראית את המספר החדש, שלושים ושש?
את זוכרת איך לקחת את כרטיס האשראי של אמא שלך יום למחרת? את זוכרת איך בסוף אותו היום, הזרועות הדקיקות שלך היו מלאות בשקיות בגדים? את זוכרת את עצמך מול המראה, מביטה בניצחון בעצמך, עירומה? את זוכרת איך נחרדת כשראית בליטה קטנה בבטן השטוחה שלך?
את זוכרת איך עלית בחרדה על המשקל, בהיסטריה כמעט, וגילית שעלית במשקל? את זוכרת את הידיים שלך נשמטות, את הריצה המהירה אל האסלה, איך הקאת את כל מה שהיה לך בבטן, כמעט הקאת את הנשמה שלך החוצה? את זוכרת איך התכרבלת באותו הלילה בשמיכה, לבושה בפיג'מה החדשה שלך, איך בהית באוויר ורעדת מרוב כעס, איך שהרשת לעצמך לחזור למשקל שלושים ושבע?
את זוכרת איך בימים לאחר מכן לא אכלת כלום? את זוכרת איך עלית על המשקל שבוע לאחר שנחרדת לגלות שאת שוקלת שלושים ושבע קילו, את זוכרת את המספר? את זוכרת איך התרגשת, כשראית את המספר שלושים וארבע מופיע?
את זוכרת איך הרשת לעצמך להתפשט בפעם הראשונה כשהיית איתו? את זוכרת את המבט שלו, שהיה מתפעל? את זוכרת איך הוא ליטף את פנים הירכיים הדקיקות שלך, לחש לך שאת יפהפייה ורזה, את זוכרת כמה רעדת?
את זוכרת איך קרסת בסוף אותו היום? את זוכרת שבסוף הגזרה שלך באמת הייתה "למות", ומתת בשבילה?
לא. כי את מתה.


תגובות (18)

מדהים.

16/05/2015 18:25

מסכים עם iloveyousomutch. במילים פשוטות הצלחת לתאר הפרעת אכילה, שזה נושא שלא הרבה מצליחים לכתוב אותו, ועשית את זה מצוין. המשפט האחרון היה כל כך חזק, כמו גם כל הפסקה האחרונה. במקום לתאר איך מגלים את זה והיא מתאשפזת, השלכת את הסכנה בפרצוף. אפילו בלי שם לנערה. למרות שחיכיתי לפרק של כתמי צבע שעדיין לא הגיע (אהמאהמאהמ), אני מוכן להסתפק גם בזה ולשלוח לך את הספרים בדואר.

16/05/2015 18:39

    סם. אני לא בטוחה אם מה שכתבת זה מחמאה או לא. אבל בכל זאת, תודה^^
    אתה שולח לי את הספרים וזה מה שחשוב. אתה יכול לצרף גם את עיר של נשמות אבודות באנגלית, את העותק שלך?

    17/05/2015 16:19

    זו הייתה מחמאה.
    אני חושב.
    קודם אני צריך לקנות לך את עיר של אפר, זכוכית, מלאכים נופלים, איתם אני אשלח לך את העותק באנגלית של נשמות אבודות.
    למרות שאני לא מבין, למה לקנות לך אותם אם כבר קראת אותם?!

    17/05/2015 21:43

    כי אז הם יהיו בבית שלי, מפגר. ואתה לא צריך לשלוח לי את העותק שלך- *הבעת אושר עילאי* נשמות אבודות יוצא בשבוע הספר! *הולכת להכין טבלת ייאוש*

    19/05/2015 14:57

    טוב,אם זה שבוע הספר תקני לבד. יש לך קצת פחות מחודש.
    טבלת ייאוש ואושר עילאי זה מתכון מובטח לפאנגירל.
    *רמיזהרמיזהרמיזה*

    19/05/2015 19:10

    אתה רציני?

    21/05/2015 14:27

    כנראה. הייתי אומר שאני תמיד רציני, אבל אני לא.

    22/05/2015 12:46

    סם *~*
    כל העניין הוא שאתה הבטחת; אתה מקיים את ההבטחה. אחרת אנשים לא היו מבטחים דברים. זאת בטח לא אשמתי (ואשמת השיחות לגרף צעיר) שהספר יוצא בשבוע הספר.

    23/05/2015 19:32

אני חושבת שזה סיפור יפה ועצוב

17/05/2015 17:31

אני חייבת להודות – הוא חתיכת שמוק.
ואם היא הייתה כל כך רזה אז איך ההורים שלה לא שמו לב ?
יש מצב שזה קשור לתמונה הזאת שהראת לי אתמול ?
בקיצור, אהבתי (כן, אהבתי סיפור שהגיבורה מתה בו) שנאתי אותו , הכי אהבתי את החלק האחרון.
ומה קורה עם משפחת כרונופוביה? (מר חרדה וגברת שעון)

18/05/2015 15:11

    ברור מאליו שהוא שמוק. הוא מושפע מכל המדיה החברית (המפגרת), ומבחינתו רזון זה שם תואר נוסף לאישה. הוא מאמין שמישהי שהיא לא רזה, לא ראויה להיות אישה. ההורים שלה לא נכנסים לתמונה, כי לרוב במקרי אנורקסיה בולימיה וכל אלה- ההורים לא שמים לב. במקרה הזה הם שמו לב רק כשראו את הגופה שלה, והיא כבר השיגה את מטרתה- להיות רזה לנצח. (עד שהגופה שלה תירקב וכל זה, אבל טכנית לנצח)
    אחרי שראיתי את התמונה (המזוויעה- למה לעזאזל ג'ייס מחזיק את קליירי האנורקסית ככה ואין לו רגליים? מה גם שהפרצוף שלו זוועתי, ועוד לא דיברנו אפילו על השיער או החזה החשוף והרונות הלא קיימות) חשבתי על אנורקסיה, וכן, בדרך עקיפה מאוד אפשר להגיד שזה קשור לתמונה ההיא- קליירי נראתה מתה עם משהו דמוי סכין (זה לא אסטלה!) ביד הרפויה מידי שלה, והצער על פניו של ג'ייס. אולי זו סתם ההבעה הרגילה שלו כי הפרצוף הזה מפגר.
    שמחה שאהבת. הרגתי אותה כי זו מן הסתם תופעת לוואי של הפרעת אכילה (לא החלטתי מה יש לה עדיין) אחרי שהיא לא אכלה כלום פאקינג שבוע.
    משפחת כרונופוביה נתקעה לי ואני לא רואה לאן העלילה יכולה להמשיך, אז זה בהקפאה עדיין ><

    19/05/2015 14:56

    הו. היי, חובבת טוקיו גרל, ואטאק און טיטאן.
    היא (המוכרת לך כ"לא! לא! לא!") וזו שתיאוריית הקונספירציה שלי טוענת שהתנשקה עם פאבלו (ומזל שהיא לא כי אחרת לאו היה רוצח את פאבלו, ואז הוא היה נכנס לכלא והורס לעצמו את החיים) *הו, קונספירציות מרושעות שלי!*
    לא מרשה לי לקרוא להם גברת שעון ומר חרדה ><
    ולכן אקרא להם כך, בהתרסה מסוימת.
    "זכיתי" לראות את הטיוטות והשרבוטים של הפרק הבא, ובהחלט, אבדו לה המילים לתאר את רלו שעון ורובין חרדה. מה שחבל, אבל עדיף להיות במתח מאשר לקרוא את המצבור של המילים שנסחטו באכזריות על אף מחסום הכתיבה שלה.
    אז כמו שהיא אמרה, זה בהקפאה.
    ובכך אחתום את גיבוב השטויות והבלגן הזה.

    19/05/2015 19:04

אופ. אני כל כך נזכרת עכשיו בכל ההיסטריה של לעלות על המשקל ברעד ואז לגלות שלמרות שאכלתי 2 כפות מים של מרק היום במקום רק אחת, ירדתי קילו שלם. למזלי לא הגעתי למה שכתוב בתחתית הדף, וגם לא למשקל המזוויע של שלושים וארבע קילו. למרות שלפעמים אני מתחרטת על זה..

08/07/2015 00:49

    אוי. אני לא ממש יודעת מה לומר. שמחה שהתגברת על זה.

    18/07/2015 11:15

אופ. אני כל כך נזכרת עכשיו בכל ההיסטריה של לעלות על המשקל ברעד ואז לגלות שלמרות שאכלתי 2 כפות מים של מרק היום במקום רק אחת, ירדתי קילו שלם. למזלי לא הגעתי למה שכתוב בתחתית הדף, וגם לא למשקל המזוויע של שלושים וארבע קילו. למרות שלפעמים אני מתחרטת על זה..

08/07/2015 00:49
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך