מספרת333
משעמם לי, אוקיי XD ....

בחדרי החדרים שבתוך הראש

מספרת333 22/12/2013 687 צפיות 3 תגובות
משעמם לי, אוקיי XD ....

בחדרי החדרים שבתוך הראש כלואות מחזבות וסודות מלפני שנים רבות, שאולי כבר שכחנו, אבל עלולות לקפוץ חזרה בכל רגע ושניה בחיים.
מחשבות שמטרידות אותנו מאוד מסוגלות לברוח בקלות, גם אם ננעל אותן היטב ונשים עליהן הגנה- מחשבות אחרות.
המפתח לחדרים שמור אצלנו, ואצל כל דבר שעלול להזכיר לנו את המחשבה הישנה.
גם אהבה, בייחוד נכזבת, מסוגלת לברוח- כי היא חזקה יותר מכל מחשבה אחרת, למרות שהיא רעה.
יש גם חדרים שבהן שמורות מחשבות שעוד לא חשבנו כמו… משפטי מחץ לעלבונות, או למורה, שבדרך כלל עולים אחרי המקרה- וכבר לא מועילים בכלום.
יש גם מחשבות רעות- נקמה, רצון להרביץ וכל מיני רצונות קצת רעים. הם צריכים שמירה כבדה- חיילי לב הזהב שמונעים מאיתנו מחשבות ומעשים רעים.
מן הסתם יש את מחשבות הרצון- "אני רוצה את החולצה הזו", "אני רוצה את הכדור הזה"… יחד איתן נמנות גם מחשבות האהבה- "אני רוצה את דני", "אני רוצה את אלה"… אלה מחשבות קצת מעצבנות, כי אם הן לא הולכות הן עוברות לצד הרע ומקבלות שינוי בנוסח, למרות תמימותן.
יש את המחשבות שמחפשות לדעת עוד ועוד- "מדוע? איך? כמה?", שיש בעיקר לאנשים החכמים שהגיעו לגדולה (אצל האנשים ה'טיפשים' הן מופיעות בגרסה קצת שונה- בכלל לא שואלים, ישר עונים "ככה").
יש את "מלון המחשבות" בו יש מחשבות אורחות, מחשבות שבאו לביקור קצרצר, ואולי יחזרו בשנה הבאה.


תגובות (3)

זה יפה!!! *-*
ואם משעמם לך, בואי תתנחלי בג'ימייל ^^

22/12/2013 05:28

היי זה יפה.
ביי.

22/12/2013 06:07

זה ממש יפה….
וכמו בכל שקר כך גם בכל שעמום יש קצת אמת.
זה היה יפה ונכון!
ואת כותבת מצוין

22/12/2013 06:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך