מקווה שנהנתם לקרוא. תסלחו לי אם טעיתי לגבי השגיאות בכתיב..אני צריכה רק עוד זמן ..

בחירה מתוך חייה של אמנדה פרק שישי ❤

10/09/2015 752 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהנתם לקרוא. תסלחו לי אם טעיתי לגבי השגיאות בכתיב..אני צריכה רק עוד זמן ..

היי, אני לא ימתח אותכם עוד.. חשבתי אם כדי לעלות את הפרק ביום שלישי או רביעי אבל לא היה לי זמן בשלישי וביום רביעי הייתי צריכה זמן קצת לעצמי ,למרות שיש ביום ראשון חופש עד יום רביעי..בקיצור אני עוברת שנה לא פשוטה במיוחד כי שנה הבאה אני עולה תיכון!
אני צריכה להשקיע בלימודים בעיקר במחצית א' כי זה נכנס לתוך התעודת בגרות.. סיבוך אחד גדול, למרות שיש לי עוד זמן.
אני לא יחפור לכם , אז רק רציתי לאחל לכם בהצלחה וחג שמח למרות זה מוקדם בכמה ימים.. אז פרק חדש!
מקווה שתהנו❤
פרק שישי:
שפשפתי את עיניי כדאי לבדוק עם אני לא חולמת, לפתע אוסטין אמר ' היי, אמנדה זאת את, אחותי? '
עניתי שהסתכלתי עליו מופתעת כולי ' כן, זאת אני' הוספתי ' אתה..אולי לא אחי, יכול להיות 'לחשתי. ענה עם פרצוף נעלב ' אני אח שלך, חיפשתי אותך שנים. '
לא עניתי, גופי רעד ..הרגשתי שאני קפואה ולפתע ענה אוסטין ' קר לך? ' הנהנתי והוא הוריד את הגקט שלו ושם אותו מעליי.
אמרתי ' תודה ' בשקט ואז ענה אוסטין בקול צרוד ' את חושבת שרק את היית במשפחה מאומצת אז את טועה, אני הייתי גם אך רחוק ממך, הייתי במשפחה עשירה שלא חסר להם כסף ' . עניתי ' רק שאני הייתי במשפחה ענייה, שכל יום התפללתי שזה לא המציאות וזה היה נכון, באותו יום שאבי המאמץ נפטר שמעתי את אימי המאומצת שדיברה עם מישהי שאני מאומצת.' הוספתי ' אל תגיד כלום, בבקשה אני שונאת שמרחמים עליי, תמיד שנאתי ' תיקנתי את עצמי..
ענה ' אני מצטער שזה קרה, הייתי שם שנה וחצי ואז ההורים שלנו החזירו אותי לבית '
עניתי ' הם הגיעו לכאן, אתמול, דיברנו ויצאתי נוראית אבל בכל זאת. זה היה באשמתם, סבלתי במשפחתי המאומצת הרגשתי לא שייכת הייתי שונה מהם וזה הרגיש לי מוזר '
הוספתי ' אבל באיזהשהוא אופן הרגשתי שייכת.. ' .
ענה ' בבקשה, אל תתדברי על זה, בבקשה '
ענה ' אני מצטער לומר לך אבל אני בכלל.. '
קטעתי אותו ' דוד שלי ' הסתכלתי על הריצפה
ואמר ' איך ידעת? '
עניתי ' זה די שקוף, אח שלי בכלל לה היה בפנימייה, אני יודעת '.
ענה' אז אני מצטער ששיקרתי לך, אני פשוט.. לא רציתי לאכזב אותך, שאח האמיתי שלך לא נמצא כאן.. הוא כבר התחתן הוא בן עשרים ושלוש. הם נתנו לך מידע שגוי אני,מצטער'.
עניתי ' זה בסדר ' עניתי בלחישה והוספתי ' תמיד משקרים לי, אני רגילה לזה '..
ענה ' זה לא בסדר, אני מצטער '.
עניתי ' אתה לא צריך להצטער, אחרים צריכים,כל העולם עושה טעויות, הרבה טעויות אבל מה חשבתי לעצמי ,שהיה בסדר אם אני יבוא לפנימייה והגשים חלום שתמיד חלמתי'.
לפתע קול אמר ' את לא צריכה להצטער שבאת לכאן, באת להגשים חלום והינה את כאן.. אז תעשי דברים בשבילך סוף סוף ולא לאחרים ' ראיתי את אדוארד..
אמרתי בלב אני רק חולמת.. פתחתי את עיניי ולא ,צדקתי אני בחלום.
מסתבר שראיתי במישהו אחר שקראו לו אוסטין..התאכזבתי שזה לא הוא אבל לא התאכזבתי שזה רק חלום.
לפתע מישהו קורא לי, זאת הייתה גברת ונסה, היא אמרה שמישהו רוצה לראות אותי.. לא הבנתי מי זה.. זה היה נער שלא הכרתי..


תגובות (2)

קראתי את הפרק הזה בלי לקרוא את הפרקים הקודמים (כן יש לי פאק כזה שאני קורא פרקים מתקדמים כדי לראות איך העלילה ואז חוזר אחורה וקורא).
ואני חייב להגיד שיש לך אחלה כתיבה, אבל לא הבנתי למה את משתמשת ב ' כדי לצטט ולא ב – ". זה קצת בלבל אותי בקריאה… אבל יש לך רעיון נחמד לסיפור.

15/09/2015 18:07

    היי תודה רבה!
    אני פשוט שכחתי..אני לא מבדילה בפעם הבאה אני כבר ידע.
    היום העלתי פרק ונמחק לי, לכן יקח לי זמן לשחזר.. השקעתי בפרק זה מבאס.
    תודה שוב ,לילה טוב: )

    15/09/2015 21:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך