במי אתה מאוהב?

Mercy 09/01/2015 872 צפיות אין תגובות

אנחנו עומדים על קצה הבניין, כל העיר פרוסה לרגליה, ואנחנו לא מסתכלים אחד על השני, אנחנו שקועים במחשבותינו, שבויים במחשבות שלנו וברגשות שלנו.
"יש לי שאלה." הוא אומר לפתע ואני מרימה את מביטי אליו, הוא היה יפה תואר אני חייבת לציין, במיוחד עם הרוח בשערו הארוך מעט.
"האם היית מאוהבת פעם?" השאלה טלטלה אותי ולרגע לא ידעתי מה להגיד, האם עליי לשקר או להגיד את האמת? למה הוא שואל זאת בכלל?
"אני מניחה שכן." אני אומרת ומביטה בשמיים."למה?" אני מוסיפה, אך לא מביטה בו, יודעת שאם הוא יראה את פני כעת הוא יוכל לנחש.
"כי אני חושב שאני מאוהב, ואני רוצה להיות בטוח בזה." הוא אומר ואני מסתובבת אליו, תוהה במי הוא יכול להיות מאוהב, ואם לומר את האמת אני לא חושבת שזו יכולה להיות אני אפילו לרגע אחד, הוא לגמרי מחוץ לליגה שלי, הוא תמיד היה.
"אתה חושב עליה בכל רגע של ערות?" אני שואלת, לא בטוחה למה אני עוזרת לו, הרי אם הוא יחליט שהוא מאוהב, אני אפילו לא אוכל לחשוב יותר על עתיד משותף איתו.
"אני גם חולם עליה לפעמים." הוא אומר ומביט אל המדרכה, אני לא יכולה שלא לחשוב כמה בת מזל הנערה ההיא בטח, היא הרי מקבלת את נסיך אמיתי, אולי אין לו תואר, אבל הוא בהחלט יתנהג אליה כאחד, אני יודעת זאת היטב.
"אתה מרגיש צורך להגן עליה כל הזמן?" אני שואלת, ומביטה בירח המלא, הלוואי שהייתי בכל מקום אחר, אבל לצערי הרב אני תקועה פה, מדברת איתו על מישהי שאני לא מכירה אבל שונאת, היא הרי הצליחה להשיג את כל מה שרציתי אי-פעם.
"אני מוכן לתת את חיי בשביל שהיא תהיה מוגנת." הוא אומר, ואני מוכנה לברוח, אבל אני לא יכולה הוא יחשוד במשהו והוא יחפור עד שהוא יגלה מה קרה וזה לא יהיה לטובתי.
"אתה מוכן לעזוב הכל בשביל להיות איתה?" אני שואלת, עם כל שאלה אני מרגישה כיצד ליבי נשבר, יותר ויותר ככל שאני מבנה שהוא מאוהב באחרת.
"את כל חיי." הוא אומר ונשמע רציני להחריד, דבר שלא חשבתי שאי-פעם אראה, הוא הרי תמיד צחק ונשבע שביום שבו הוא יהיה רציני בעולם יהיה בסכנה גדולה.
"במי אתה מאוהב?" אני שואלת לפתע, והוא מביט בי בכזה עצב שאני יודעת שהוא לא יענה לי.
"זה לא חשוב." הוא אומר ומתחיל ללכת אל עבר המדרגות, אני מביטה בו הולך, ואני יודעת שאני צריכה ללכת לעברו, להגיד לו שאני אוהבת אותו, אבל אני לא זזה, בעיקר משום שאני יודעת שהפסדתי בקרב הזה, בקרב על ליבו, ואין לי שום סיבה להקשות עליו ולספר לו שיש לי רגשות אליו.
אתם יודעים, אומרים שאם אוהבים מישהו צריך לשחרר אותו, ואני אוהבת אותו, באמת שאני אוהבת אותו, אבל למה כל-כך קשה לשחרר אותו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך