Exo
הדמות הבנויה בסיפור בהשראתה של הסופרת "אנדריאנה" תודה רבה לך! אם אתם רוצים להציע לי דמות, כנסו לפרופיל שלי ~

בן – שירת הסירנה (מכיל תוכן מיני)

Exo 06/08/2015 1238 צפיות 3 תגובות
הדמות הבנויה בסיפור בהשראתה של הסופרת "אנדריאנה" תודה רבה לך! אם אתם רוצים להציע לי דמות, כנסו לפרופיל שלי ~

החדרתי בה את הפין שלי, היא החלה לגנוח בחוזקה. קיפלתי את כפות ידיי לאגרופים ונשענתי מעליה כאשר זרועותיי מנגד לסדין ספוג הזיעה. היא תפסה בזרועות שלי וגנחה חזק יותר כאשר אני מגביר את קצב התנועה. הרכנתי מטה לנשק אותה, והיא דחפה בקשיחות את הלשון שלה לתוך הגרון שלי. אהבתי את זה… מאוד. אך כמו כול השאר – היא הייתה חייבת ללכת. גמרתי ונוזל הזרע הותז לכול עבר. לפתע, היא הבחינה בזה והתחילה לצרוח. פעלתי בזריזות ולקחתי את הבקבוק עם הנוזל המרדים, שפכתי מעט ממנו על הכרית וחנקתי אותה. היא התפתלה וקפצה כדג שכרגע הוצא מהמים ונרגעה לאחר מספר שניות. הרמתי אותה בידיי, זרקתיה אל תוך הארון, "חלומות נעימים, מתוקה."

שמי בן, נולדתי בגוף של גבר נאה מאוד, יש לציין, וברשותי פין וגם פות. אני חווה את הדו-עולמיות שבכול דבר וזהו היתרון. בילדותי תמיד התביישתי. לעולם לא חשפתי את גופי, הוא היה די מכוער. הייתה לי בטן נפוחה בגלל שתי מערכות הרבייה שהיו לי, ובמלתחות עם שאר הגברים לא התקלחתי, אך למדתי לאהוב את גופי עם חלוף הזמן. התעמלתי רבות, סידרתי את התפריט התזונתי וכיום אפשר לומר ללא התרברבות שכולם רוצים אותי: שרירי בטן חזקים, חזה גדול וזרועות רחבות. יש עוד משהו אבל כנראה שלא אחשוף זאת כעת.

מידי ערב הייתי יוצא לפאב שבעיר, קראו לו "אייד". הייתי יושב לבד או עם אנשים חדשים שאני פוגש ובסוף הערב הייתי חוזר הביתה עם אישה או גבר, לא משנה לי מי.
זה היה עוד ערב ממוצע בבר. ישבתי בדלפק ובהיתי בברמן היפיפה. היה לי מספיק כסף רק לכמה משקאות. הסתובבתי מאה ושמונים מעלות אחורנית על כיסא הבר והבטתי בקבוצות האנשים. לפתע הבחנתי בקבוצת בנות, הן כולן הביטו בי במבט מחשיד מאוד. אחת מהן קמה והתהלכה לעברי.
"אתה לא האחד איתו חברה שלנו עזבה אתמול?" היא שאלה ומיד נזכרתי שזוהי קבוצת הבנות מאתמול.
"כן, מה נשמע?" עניתי בחיוך רחב.
"אנחנו לא מצליחות להשיג אותה, אתה יודע אולי קרה לה משהו?" ראיתי את המבט המודאג על הפנים שלה.
"לא אני לא יודע, אולי בפעם הבאה תהיו יותר אחראיות על חברה שלכן…" עם כול הצער הייתי חייב לענות לה בחוצפה כדי לגרשה. "מפגר" היא אמרה וצעדה חזרה לשולחן.
מרוב שעמום התחלתי לשרוק, כמה אנשים בהו בי. אחת מהן הייתה בחורה נאה מאוד עם חזה גדול ושיער בלונדיני, חייכתי לכיוונה ונשכתי את השפה בעדינות כאשר אני מסתכל עליה. היא קמה ובאה אליי ואני שרקתי עד שהיא הגיעה: "אתה רוצה שאני ואתה… נקפוץ אליי?" לחשה לי ברכות ללא אף היסוס. "אני מעדיף שנלך אליי" אמרתי. תפסתי את ידה בקשיחות ולקחתי אותה. ושוב בדיוק אותו הסיפור כמו בכול ערב.
אנשים לא יודעים להעריך את נפלאות הטבע, הם חושבים שאני מפלצת מגעילה, והרתיעה שבאה לידי ביטוי בצרחה, מעציבה אותי בכול פעם מחדש. אז אולי אני מעט חריג, אולי מעט מוזר ואולי ההתרחקות ממני היא טבעית אבל אנשים צריכים ללמוד לקבל את האחר ואת השונה – הם צריכים ללמוד לקבל אותי כמו שאני. אני מפלצת.

שוב פעם יום חסר משמעות, וערב נוסף בבר. אך ערב זה אינו דומה לאף אחר, הוא ערב מיוחד. החלטתי לקיים יחסי מין עם הברמן. "בן, השתיין הקבוע שלי, איך אני יכול לעזור לך?" הוא דיבר ללא שום הבעה רגשית, הוא היה חלול מבפנים. "אוי, אתה הולך לעזור לי מאוד הערב" הודעתי לו ברשמיות וראיתי שקצה פיו התעקל במקצת. התחלתי לשרוק שוב תוך כדי שאני משחק עם כוסית האלכוהול, הברמן התקרב והניח את שני מרפקיו על הדלפק: "אני יוצא להפסקה רבע שעה, בוא איתי למעלה" הוא הציע.
"מה כאן? אתה בטוח?" שאלתי מתוך לחץ, ידעתי שזה יהיה מסוכן לעשות את זה בבר, אך נצמדתי לטענה שחיים רק פעם אחת. הוא עלה במדרגות ואני אחריו. נכנסנו לחדר שנראה כמו חדר שינה "כאן אתה מבלה בלילות?" שאלתי מתוך סקרנות והוא הגיב בחיוב. נכנסתי לחדר והדלת נטרקה. הוא התפשט לגמרי ונשכב על המיטה, הוא היה שטוף זימה והביט בי בעיניים חושקות, כמו כולם. ללא הקדמה החדרתי את הפין שלי בישבנו והוא צעק והתנשף בכבדות. לאחר עשר דקות הוצאתי אותו החוצה כי עמדתי לגמור, הברמן תפס את קצה הפין שלי, שלף אולר מזערי מכיוון השידה הצמודה וסייף לי את איבר המין. זעקתי מכאב, צרחתי כמו שלא צרחתי בחיים. נפלתי עם הפנים על הכרית והברמן נעמד מיד. הוא הסתכל לי בעיניים ואמר "זה הסוף לתעלולים שלך חתיכת בן זונה, זה הסוף למשחקי הרדיפות המיניות שלך, חתיכת פריק. מפלצת!"
הוא עזב את החדר ונעל אותי בתוכו, נשכבתי על הגב, כול המיטה הייתה מלאה בדם.
צרחתי את גרוני החוצה לא מתוך כאב, אלא מתוך בושה.

*מתוך יומנו של בן – שירתי האחרונה*


תגובות (3)

וואו. היית צריך לראות את הפרצוף שדפקתי כשסיימתי לקרוא את זה. רק תנסה לדמיין…
בכל מקרה. איפה להתחיל.
נו, נתחיל מהסקס(כי מה לא מתחיל ונגמר בסקס?)
אני חושבת שהחלקים האלה היו כתובים ממש ממש טוב יחסית לפעם ראשונה, אולי קצת..איך לומר…מבויישים כאלה, כאילו…שימוש במילים הצנועות יותר, ולא הלכת עד הסוף, אבל בכל זאת, שאפו על התעוזהXD
הייתי מציעה לך לשים אזהרה של תוכן מיני בכותרת, כדי שמי שלא מעוניין בתוכן הזה לא יגיע לקרוא אותו.
לגבי שאר הסיפור…הוא היה ממש מעניין וסוחף, אבל הרגשתי פערים בעלילה…כאילו…מה, מה הקטע עם הארון, עם ה"חלומות נעימים, מתוקה"(שאגב ממש הצחיק אותי המשפט הזה), ציפית לגלות על זה בסוף אבל לא גילית יותר מדי, ורואים שמיהרת, והעלילה ממש לא ברורה.
לגבי המסר הקצת יותר…איך לומר..פוליטי, הרתיעה ממנו..לא ממש ברור לי למה הצגת אותו כמפלצת נוראית. האם זה בגלל היותו הרמפרודייט, או בגלל הקטע של הארון, מה שהוא לא יהיה(אתה רואה מה פערים בעלילה גורמים? אנחה…)
בכל מקרה..לא הייתי מציעה לך למהר בפעמים הבאות, ולהשקיע קצת יותר בעלילה..הממ..שלמהXD
נ.ב:קראת לי סופרת. אוווו.

06/08/2015 17:25
    Exo Exo

    אוקיי כמובן שזה סיפור קצר אז הייתי חייב למהר, השארתי קצת פערים בעלילה כדי להשאיר קצת מקום למחשבה ולהסקת מסקנות אצל הקורא. אם תתייחסי ממש עמוק (לא כול כך עמוק) למילים מסויימות בסיפור את תביני מיד את הקשר בין הכותרת נגיד לסיפור עצמו. יש הרבה דברים קטנים ומוצפנים שצריך לחשוב כדי להבין אותם.
    אממ מהפעם הראשונה מה שהוא עשה לבחורה, וגם העובדה שהוא מציג את עצמו כמפלצת, וגם בסוף כשהוא נקרא מפלצת. מכול זה את תהי חייבת להניח שהוא מפלצת וכזה הוא (בלי קשר להיותו הרמפרודיט). כאילו, אני אגיד לך שכול דבר שכתוב שם לא כתוב סתם.

    כן הכתיבה הייתה קצת מבויישת וניסיתי יותר להתייחס לפן הרגשי במהלך סקס יותר מאשר הפעולה עצמה ס-ס.

    אני מודה שהעלילה אכן הייתה חפוזה, אני די מתחיל עם סיפורים קצרים (שמתי לב שאני מביא יותר את האופי של בכתיבת סיפורים ארוכים כאן, בקטע של הפירוט. אני אקח כמה שיעורים איך לכתוב סיפורים קצרים) ואני אקח את הערותייך לתשומת ליבי.

    טיינקס ♥

    06/08/2015 17:36

    חחחח כן..די הבנתי את הדברים המוצפנים, אבל בכל זאת, בעיניי חסכת קצת יותר מדי מן העלילה.
    שמחתי לעזור, אתה מוכשר.
    you are welcome:)

    06/08/2015 17:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך