michalosh
אני חושבת שיום שבת הוא יום קבוע שבו אני מרגישה עצובה. טוב זה לא משנה כי אני יודעת שלא יגיבו.ואני לא מצפה לתמיכה או משהו כי זה סיפור שהמצאתי. תגידו לי תגובות כמו "תמשיכי" או "סיפור יפה" מבלי לקרוא אותו. אגב סתם המצאתי את הסיפור זה לא מה שאני באמת מרגישה לכן לא עשיתי את זה "בסיפורים אישיים".

בת חמש עשרה.

michalosh 22/03/2014 1011 צפיות 19 תגובות
אני חושבת שיום שבת הוא יום קבוע שבו אני מרגישה עצובה. טוב זה לא משנה כי אני יודעת שלא יגיבו.ואני לא מצפה לתמיכה או משהו כי זה סיפור שהמצאתי. תגידו לי תגובות כמו "תמשיכי" או "סיפור יפה" מבלי לקרוא אותו. אגב סתם המצאתי את הסיפור זה לא מה שאני באמת מרגישה לכן לא עשיתי את זה "בסיפורים אישיים".

מוזר,אני אמורה להיות שמחה כי מחר בדיוק אני אהיה בת 15,אבל אני לא.
ויש לי המון סיבות לכך.לפעמים אני לא רוצה לגדול עד שלא אנצל את חיי בהתאם,אני פשוט לא רוצה לגדול בעוד שנה מבלי שניצלתי את השנה הזו בחיים שלי.
אני מרגישה שלא עשיתי כלום מאז השנה האחרונה,או השנתיים ואפילו השלוש.
כשהייתי צעירה וכשצפיתי בסדרות נעורים דמיינתי את עצמי בגיל 15 כילדה אחרת,
יפה יותר,גבוהה יותר ורזה יותר.
אבל לא,שום דבר לא השתנה.ואני יודעת שזה מתחיל מהמחשבות שלי ושזה הכל תלוי בי.
ניסיתי,ניסיתי וניסיתי להיות כמו הנערות האלה כמו הנערות האלה שתמיד חלמתי להיות כמותן. כאלה עם "חיים".כאלה שמנצלות את חייהן כל עוד הן צעירות.
וכשאני מסתכלת עליהן אני מרגישה כלכך זקנה.כי לא עשיתי כלום בחיים וכי אין לי ממש חיים,אני עדיין אותה ילדה ביישנית שלא יכולה להיפתח חברתית.
אני עדיין אותה ילדה בעלת ביטחון עצמי ירוד,ששונאת את עצמה.
אני עדיין אותה ילדה שנלחצת בכל פעם שהיא נמצאת במקום שיש בו מספר רב של אנשים.
אני פשוט אותה ילדה שלא השתנתה לטובה, אלא רק לרעה.אני עדיין אותה ילדה שלא יכולה להתמודד בכלל עם קשיים אז היא בורחת.אני עדיין אותה ילדה שפונה למחשב, ומדברת עם ילדים שבקושי מכירה וממציאה לעצמי חיים ותדמית אחרת,תדמית שמעולם לא הייתה לי ולא תהיה.

אני לא מוצאת שום יתרון בי ב15 השנים האחרונות.
ולכן החלטתי,אני לא רוצה לחגוג יום הולדת עד שאקבל באמת משמעות אמיתית לחגוג את מספר חיי.אין לי סיבה אמיתית לשמוח שאני בת 15, להפך אני רק מרגישה עצב.אני רק דכאונית יותר משנה לשנה. מפתיע,אפילו עכשיו אני בוכה כשאני כותבת את הקטע הזה.
אין לזה סיבה ממש מוצדקת.
פעם חשבתי שהברכה "שתחיי עד מאה ועשרים שנה" ליום הולדת היא ברכה נפוצה ואף טובה.
היום אני לא רוצה לשמוע אותה.אני לא רוצה לחיות את חיי ככה כ120 שנה.
בהתייאשות וחוסר מעש והסתכלות על הילדים הצעירים שחיים את חייהם בשמחה ואהבה.
ואז להיזכר בימי המשעממים שחייתי את חיי כנערה בודדה,ושהתעסקה רק בלשנוא את עצמה.
ומשנה לשנה זה נהיה יותר גרוע,והחיים נעשים יותר קשים.
בכל תחום,את רואה איך כולם משתנים לטובה,ורק את,את נשארת אותה ילדה עם אותה אידיאולוגיה ילדותית ומטומטמת.
אני פשוט אותה ילדה..רק שהפעם אני בת 15.


תגובות (19)

זה דווקא ממש טוב

22/03/2014 15:19

זה יפה מאוד.. אני אהבתי!

22/03/2014 15:36

לפני הרציתי להוסיף חשבתי שזה סיפור אמיתי.
הרגשות שהבאת לשם משום מה מדמים את מה שאת אולי באמת מרגישה מבלי ךהמציא את העלילה הזאת. יכול להיות שהשתמשת בה רק כדי להביע את מה שאת מרגישה יותר טוב.
אהבתי אותו.

22/03/2014 15:37

אהבתי ♥

22/03/2014 15:38

אני מממש יכולה להזדהות עם כמה מהרגשות שציינת כאן. הצלחת לבטא כאן משהו שלי נורא קשה לבטא.

22/03/2014 15:40

ודרך אגב, אשמח אם תכנסי לכמה סיפורים שלי (:

22/03/2014 15:43

    אני יקרא את הסיפורים הקצרים שלך ואת הקטעים..כי אני לא כלכך אוהבת סיפורי פנטזיה (אני רק קוראת את של אווטאר כי הוא מכריח אותי 0.0)
    מקווה שלא נעלבת.><

    22/03/2014 15:45

סיפור טוב. כתוב טוב, ואם לומר את האמת קצת התנגדתי לו, כי בתור אחת שהיה לה יומולדת 15 לפני כמה ימים אני ממש לא מרגישה ככה. הייתי מבינה אם היית כותבת שאת פשוט עצובה, אבל לדעתי זאת שטות להרגיש שאת לא אותה נערה מהדמיון שלך, אותה נערה שהיא יותר טובה ממך. אין יותר טובה ממך (ואני אומרת את זה בלי קשר למתי היומולדת, כי הבנתי שככה את באמת מרגישה). את ביישנית? בסדר. את נמוכה ממה שאת רוצה להיות? בסדר. לא נוח לך בחברת אנשים? גם בסדר. אל תשנאי את עצמך כי אין לך בשביל מה. השנאה לא תעזור לך. הסיפור כתוב טוב ואני מקווה שגם הצלחתי לעזור לך פה ושם

22/03/2014 17:02

    אולי את צודקת אבל בכל זאת שום דבר מזה לא בכלל נראה לי בסדר הביישנות מונעת ממני הרבה דברים שאני יכולתי לעשות,בגלל שלא נוח לי בחברת אנשים,אנשים חושבים שאני איזה מוזרה חסרת רגשות אז קל מאוד להציק לי.ועל הנמוכה אין לי כלכך מה להגיד אבל זה מבאס >< והאמת שכתבתי את זה שאני עצובה ואני עצובה כל פעם שאני קוראת את זה. כן,שנאה עצמית זה לא דבר שעוזר אבל זה משהו שרודף אותי בחיי היום יום.

    23/03/2014 18:27

    אה ומזל טוב!מזל טלה שולטים ! >< (או מזל דגים).
    אני משערת לעצמי שאת מזל טלה!

    23/03/2014 18:28

קודם כל, מי שלא הבין, אולי היא המציאה את הסיפור, אבל באמת יש לה יום הולדת 15 היום XD
זה שאת לא אותה נערה שדמיינת להיות זה אומר שאת נערה מיוחדת. את שונה מהסטריאוטיפ של "אנשים בני 15 אמורים להרגיש מושלמים". מה לעשות, החיים לא תמיד מושלמים ואני בטוח שאת לא היחידה שחושבת ככה. את לא צריכה לא לחגוג ימי הולדת כי אם את חושבת שהחיים שלך לא טובים, הנה יום להתעודד. יום שאת יכולה להיות פחות עצובה מבדרך כלל וסתם לחגוג את זה שאת הופכת לבוגרת יותר. אל תתני לחיים שלך להשפיע על יום שמח בחיים שלך.
—–
העליתי פרק חדש במבוך האשליות אז תקראי. היי, אם את מגיבה לי תגובות לא קשורות בסיפורים שלי, גם לי מותר להגיב תגובות לא קשורות בסיפורים שלך XD
אגב מזל טוב על הכוכב הזה בסיפור עם 2 בובות חחחחחח

23/03/2014 20:09

    אתה חייב להגיב על הקטעיםם הכי מביכים שלי >< יואו לעאזאזל איתך.
    המצאתי את זה המצאתי המצאתי את הסיפור!
    ואני אגיב

    23/03/2014 20:22

זה כזהההההההההההההההההההההה מושלם!!!!!!!! וואו! ריענון!

26/03/2014 15:41

תמיד ביקשתי שלא יגידו לי את הברכה " עד מאה ועשרים!"
אני אהבתי מאוד את הכתיבה!!!

26/03/2014 15:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך