amelie
נתנו לנו משימת כתיבה: \"אתם יושבים בחדר המתנה (של רופא, ראיון עבודה וכו\'). אנשים יושבים פחות או יותר במעגל בחדר הזה, ואתם צריכים לתאר אותם אבל....... רק באמצעות תיאור הרגליים שלהם! סוג הנעליים, האם הן ישנות או חדשות, האם רואים את האצבעות, איך הם יושבים, האם נוח להם, ובכלל מה אפשר להגיד על אדם רק מתוך התבוננות בכפות רגליו (או מה שהוא נועל?) \" הכתיבה בכוונה קצת ילדותית... תהנו :)

גרביים

amelie 16/03/2014 1109 צפיות 2 תגובות
נתנו לנו משימת כתיבה: \"אתם יושבים בחדר המתנה (של רופא, ראיון עבודה וכו\'). אנשים יושבים פחות או יותר במעגל בחדר הזה, ואתם צריכים לתאר אותם אבל....... רק באמצעות תיאור הרגליים שלהם! סוג הנעליים, האם הן ישנות או חדשות, האם רואים את האצבעות, איך הם יושבים, האם נוח להם, ובכלל מה אפשר להגיד על אדם רק מתוך התבוננות בכפות רגליו (או מה שהוא נועל?) \" הכתיבה בכוונה קצת ילדותית... תהנו :)

הגרביים שנעלמות במכונת הכביסה עוברות ליקום מקביל. הן עוברות למחסני ענק הסרוגים מחוט שהופק מגרביים שפרמו במפעלים מיוחדים. במחסנים ממיינים ומקטלגים את הגרביים.
את הפגומות שולחים לפרימה.
את הרכות והפרוותיות שולחים לחנויות באיזור עשיר, כי רק להם יש מספיק גרביים להחליף כדי לקנות אותם, ואת הגרביים התקינות אך הבלויות שולחים לאנשים העניים יותר.
אנשים הולכים בלי נעליים, לפי הגרביים שלך יודעים אם אתה גר באחוזת פאר הסרוגה בעבודת יד או דווקא בבית עני הסרוג מהסוג הגרוע ביותר.
לא פעם בני אצולה נרצחו בגלל הגרביים שלהם והרוצחים לבשו את גרביהם, כדי שיוכלו להיכנס לאיזור הטוב ביותר, או אפילו להכניס את ילדיהם לבית ספר טוב יותר.
יש מועדונים שבהם מותר להיכנס רק בגרביים מאיכות גבוה, כך העולם הזה התנהל.
יום אחד, נשיא גרבייה האהוב החליק ומת בגלל הגרביים שלו.
מאז אסור ללכת בלי נעליים, ואת המעמדות קובעים לפי דבר מוזר כזה שקוראים לו ״כסף״.


תגובות (2)

בהתחלה חשבתי שזו תיאוריית קונספירציה על הגרביים האבודים בכביסה (אני יודעת מה האמת – גרב מתמוססת) אבל אחרי כמה זמן הבנתי. המשפט האחרון היה נהדר, כי הוא העביר את המסר. ברגע שההקבלה לטמטום שבחברה על פי גרביך נעשתה לכסף, המסר מועבר.
יש לך שגיאה קלה. כתבתי "מכסני" במקום "מחסני". אני מניחה שזה בטעות, אבל במאית שנייה הראשונה שראיתי את המילה לא הבנתי למה הגרביים הולכים למכנסיים..><'

16/03/2014 18:50

נכון! תודה ששמת לב…

17/03/2014 14:06
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך