take my advice i dont use it anyway
אשמח לתגובות והערות :) תגיבו XD

גשם

אשמח לתגובות והערות :) תגיבו XD

רק רציתי להדגיש שסימני הפיסוק חשובים מאוד, אז תקראו לפיהם, קריאה נעימה…

——————————————————————————————————
בחוץ הגשם יורד, והרוח מצליפה בפניה אך היא ממשיכה ללכת.
היא הולכת עם הראש מורכן, שקטה ודוממת.
האוזניות באוזניה כאשר מוזיקת רוק כבדה מתנגנת, הקפוצ'ון השחור על ראשה, ידייה בכיסים, ועייניה החומות נתונות לנעלי הסניקרס האפורות שלה.
היא נותנת לטיפות לגלוש על שיערה, על אפה, על שפתיה.
היא אוהבת את הגשם, הוא מזדהה איתה, הוא מבטא את רגשותיה.

היא לא מעיזה לבכות. לפרוק את מה שעל ליבה.
חברותיה ומשפחתה חושבים שהם מכירים אותה, אבל בעצם, הם לא יודעים כלום.
"פריקית!", צועקים לה מרחוק אבל היא מתרכזת במחשבותיה, כיצד להסתיר את רגשותיה העומדים לפרוץ בכל רגע.
בהפסקה, עם חברותיה, מבחוץ נראה שהיא צוחקת ומאושרת, אך מפנים היא בוכה, צורחת, זועקת ללב, לנשמה אחת שתהיה מוכנה לחלוק איתה את הכאב, ההשפלה, הקושי שהיא חווה יום-יום.

למישהו, שיוכל לנפץ את החומות שהיא בנתה סביבה, ויגרום לה להשתחרר סוף סוף.
לתת לרגשות הגועשים בליבה ומאיימים לנסר את חזהה לשניים ולהציף את היבשת.
מישהו, שיגרום לה להרגיש שהיא שווה משהו.
מישהו, שבאמת יתעניין, וינחם, ובמקום לשאול בחוסר ברירה לשלומה, יבוא ויחבק אותה, וינסה לספוג מאט מהכאב שלה, שבאמת יהיה לו אכפת ממנה.
הרגשתה היומיומית- גוף חסר כל תוכן. חסר כל נשמה. ריק.

אך בינתיים היא לבד. שקטה ודוממת. כל הרגשותיה, תחושותיה, ומחשבותיה בתוכה.
היא לא מוציאה החוצה כדי לא להרגיש יותר פגיעה וחשופה.
בינתיים אין אף אחד שמוכן להיות שם בשבילה, היא בודדה.
כמו פצצה מתקתקת שבכל רגע עלולה להתפוצץ מרוב כאב וסבל, ולאף אחד לא אכפת. אף אחד לא שם לב.

בחוץ הגשם יורד, והרוח מצליפה בפניה, אך היא ממשיכה ללכת.
היא הולכת עם הראש מורכן, שקטה ודוממת.
האוזניות באוזניה כאשר מוזיקת רוק כבדה מתנגנת, הקפוצ'ון השחור על ראשה, ידייה בכיסים, ועייניה החומות נתונות לנעלי הסניקרס האפורות שלה.
היא נותנת לטיפות לגלוש על שיערה, על אפה, על שפתיה.
היא אוהבת את הגשם, הוא מזדהה איתה, הוא מבטא את רגשותיה.

היא רוצה להתפרק אך לא יכולה. ושוב היא מחכה.


תגובות (6)

כתיבה יפה.. יש משהו מאחורי הקטע או סתם השראה?

07/06/2014 22:12

יש משהו, זה סוג של סיפור חיים

07/06/2014 22:32

מזדהה ומצטערת.. אם בא לך לשתף אני כאן

07/06/2014 22:59

קטע טוב. כתוב יפה. קשה לי לקבל את התלות הזאת באחרים. כדי להרגיש טוב אני לא צריכה שאף אחד יגיד לי שאני טובה…

07/06/2014 23:15

"לליבי באהבה" את כנראה לא הבנת כל כך את הקטע, לא אמרתי או התכוונתי שמישהו יגיד לי את זה, שפשוט מישהו יהיה שם, ובגלל שאני בן אדם מאוד סגור ואני לא יכולה להיפתח, זה מאוד מפריע לי אז מישהו שאיכשהו יצליח לגרום לי להיפתח (אם תשימי לב אפילו לא אמרתי מה המין של אותו בן אדם זה יכול להיות חבר/ידיד וזאת יכולה להיות מישהי שנהיה החברות הכי טובות ולא כדי שיגידו לי שאני טובה)

08/06/2014 07:12

וואוו. פשוט אומנות לשמה.

15/06/2014 08:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך