Agent O.K
כל דבר אפשר לקחת בפרופורציות שונות. ולא רק הגשם, אלא הכל- זכייה בלוטו, חיוך שאדם מפנה כלפיך, איזו הודעה או תופעה מסוימת.
כל דבר יכול להיראות באור חיובי ושלילי. אפילו את השואה, למשל, אפשר לראות באור חיובי- זו הייתה מהפכה שגרמה לעולם לראות את העם היהודי באור אחר.

והמסר של הקטע הזה הוא פשוט- להתבונן באור חיובי.

שלכם,
O.k

גשם- מה הוא מסמל?

Agent O.K 24/06/2013 1542 צפיות 3 תגובות
כל דבר אפשר לקחת בפרופורציות שונות. ולא רק הגשם, אלא הכל- זכייה בלוטו, חיוך שאדם מפנה כלפיך, איזו הודעה או תופעה מסוימת.
כל דבר יכול להיראות באור חיובי ושלילי. אפילו את השואה, למשל, אפשר לראות באור חיובי- זו הייתה מהפכה שגרמה לעולם לראות את העם היהודי באור אחר.

והמסר של הקטע הזה הוא פשוט- להתבונן באור חיובי.

שלכם,
O.k

גשם,
מה הוא מסמל?

שאלה שחשבתי עליה הרבה זמן.

גשם יכול לסמל את החושך, היאוש, הדמעות שזולגות מעיניו של אדם עצוב או מתוסכל.
הוא יכול להראות עצב, כאב, אכזבה.
הגשם יכול להיות דבר שלילי, קללה לעולם. רטיבות לא נוחה שעוצרת כל פעילות, ומכריחה כל אדם שסתם רוצה ליהנות ממעט אוויר צח להסתגר בבית ולהיקבר בתוך השמיכה שלו.

הגשם יכול גם לסמן את האור, את הצד החיובי שיש בכל דבר. הדמעות שזולגות מעיניו של תינוק שזה הרגע נולד, או דמעותיו של אדם מאושר שהרגע פגש באדם שהוא התגעגע אליו כל כך.
הגשם יכול להיראות באור חיובי מאוד, ולגרום לכל אחד מאיתנו ליהנות מהדברים הקטנים שבחיים- פעוט שמקפץ בין שלוליות שזה עתה הצטברו להם, רגע רומנטי שנוצר בין שני אנשים, משפחה שהתלכדה לה בבית על מנת לבלות מעט זמן איכות ביחד. גינה שפורחת, שדה שהגשם מפרה את אדמותיו, ואפילו מה שיבוא לאחר הגשם- קשת בענן.

הוא יכול לסמל גם את הכלום. את העובדה הפשוטה שהעננים החליטו להתקבץ להם בשמיים ולהמטיר עלינו את טיפותיהם. זה תהליך טבעי, הוא לא בא בהזמנה מיוחדת למישהו מסוים. גשם מתרחש כל הזמן.

אבל התשובה למה שהגשם באמת מסמל,
היא טמונה בעיני המתבונן.


תגובות (3)

א. ברוך הבא לאתר! (;
ב. יש לך פרספקטיבה נורא יפה על הדברים שנראים לנו פשוטים יומיומיים… אני לא אסתכל על גשם באותה צורה שוב (: מדרגת 5

24/06/2013 04:09

וואוו…
קודם, ברוכה הבאה (: מקווה שתנה (:
דבר שני, יש לך כתיבה ממש טובה. אתה בהחלט יודע לתאר את את הדרך שבה אתה מסתכל על דברים…
מעולה (=

24/06/2013 04:18

מעניין…
הייתי כותב שמיכתו במקום השמיכה שלו. חוץ מזה הכל היה ממש טוב!
יישר כח! זה ממש חומר למחשבה.

24/06/2013 05:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך