נטע די אנג'לו
הפעם לא צמרמורת, שעה מכושפת! (התוכנית, לא הספרים) כי גיליתי שאני לא היחידה שראתה את התוכנית הזאת! (גם שלי ותולעת סיפורים)
זה על הפרק "הדחליל", הפרק הכי עצוב והכי עושה ריקנות בלב בסדרה. לדעתי, לפחות.
זה מפתיע אותי שזכרתי חצי מהפואמה בהתחלה.... ואז רצתי לראות את הפרק.

דחלילים

נטע די אנג'לו 09/01/2014 1117 צפיות 2 תגובות
הפעם לא צמרמורת, שעה מכושפת! (התוכנית, לא הספרים) כי גיליתי שאני לא היחידה שראתה את התוכנית הזאת! (גם שלי ותולעת סיפורים)
זה על הפרק "הדחליל", הפרק הכי עצוב והכי עושה ריקנות בלב בסדרה. לדעתי, לפחות.
זה מפתיע אותי שזכרתי חצי מהפואמה בהתחלה.... ואז רצתי לראות את הפרק.

"אנו האנשים החלולים, אנו האנשים הדחליליים.
שעונים זה לצד זה, ראשנו מלא בקש.
אבוי. קולותינו היבשים, כשאנו לוחשים יחד,
הם שקטים, וחסרי משמעות,
כמו רוח שנושבת בעשבים יבשים, או רגלי עכברושים על רצפת זכוכית במרתפנו הצחיח."

זה מה שהוא היה אומר לי בכל יום. זה מה שהוא ימשיך להגיד גם בעוד מיליוני שנים ויותר, הרי יש לנו את כל הזמן שבעולם.
הוא ניסה להסביר לי למה הוא התכוון כל הזמן, אבל אני תמיד מתבלבל. אם יש לי נצח להבין אני רוצה להתחיל עכשיו.
מדי פעם אני מנסה למצוא את אחותי, ואת חברה שלי, אבל אני אף פעם לא מוצא אותן. כאילו כולם נעלמו לתמיד ורק שנינו נשארנו.
יש פעמים שאני פשוט רוצה למות, אבל הוא לא נותן לי. הוא לא רוצה להיתקע לבד לנצח. אף אחד לא היה רוצה.
אני תמיד אומר לו שימצא מישהו אחר, והוא אומר לי שהוא לא יכול. ואני יודע שהוא צודק.
כלומר, רק שנינו נשארנו אחרי סוף העולם, ואנו רק אנשים חלולים, שנשארנו אחרי סוף העולם.
אנחנו דחלילים.


תגובות (2)

תמשיכי את אין אפשרות להתחבא או שאני שולח את ארס(אני עוד מעט מעלה את החלק השני של הפרק הרביעי)

10/01/2014 00:38

אני מתה על הפרק הזה! (אבל ראיתי אותו ממש ממזמן אז אני לא זוכרת יותר מידי…)
הסיפור שכתבת ממש יפה!!!!!!!!!!
גם אני לא ידעתי שעוד מישהו (חוץ מאלה ששכנעתי אותם לראות איתי) רואים את שעה מכושפת!
אחוות שעה מכושפת לנצח!

10/01/2014 06:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך