sapir13
היה לי חשק. (שבת שלום ^-^)

האישה השחורה

sapir13 10/10/2014 815 צפיות 2 תגובות
היה לי חשק. (שבת שלום ^-^)

זו היתה גבעה שחורה, עם עלים שחורים, ופרחים שחורים. קבר לבן עם עם חריטה של גולגולת עמד במרכזה, בנקודה הכי גבוהה, ועץ שחור-לבן דק וגבוה עמד לצידו, כשענפיו מתעקלים במין סלסול לכל עבר.
קריאה רמה של עורב נשמעה, ועוד הרבה עופפו לכל עבר, כאילו יצאו מין עבר עצמו.
הירח הלבן זרח ממעל, עם המכשפה עליו. היא פשוט ישבה שם, בלי ניע, מחזיקה את חרב האימים המשתנה שלה. גלימתה האדומה בהקה על רקע גופה השחור. חלק אמרו שהיא צובעת את פניה כל פעם בשחור כדי שמי שרואה אותה לא יזהה אותה, אבל אחרים מאמינים שצבע עורה באמת שחור, שהיא קוללה בגלל מעשה נורא שעשתה, וחלק מעונשה הוא שעורה נהפך שחור כפחם, קלון לכך שאיש לא ירצה להתקרב אליה או לשהות בחברתה.
זה קצת עצוב, האמת.
היא משכה את ברדס הגלימה מטה. חרמש אדום הופיע בידה וענני סערה החלו להתקבץ מעל הקבר.
זה כבר נהפך למנהג מבחינתה, לחולל סופות בכל שנה מעל הקבר. היו ימים שהיא גם היתה ממטירה משמים גשם אדום, אבל את זה היא היתה עושה רק כדי לראות את הבעתם המפוחדת עד מוות של האנשים שהיו למטה.
ברקים זעירים פגעו בקבר, מכים בו מכל מיני זוויות שונות עד שהעלה קול של שרפה שכובתה, של עשן טרי תוסס. אדי קור התערבלו סביב הקבר, וכשנעלמו, נגלה הקבר שלם ללא פגע; כאילו לפני שנייה הוא לא רוסק על ידי מטח ברקים.
אם אנשים היו מסתכלים על פניה מקרוב, הם היו יכולים לראות את המבט המבואס שעל פניה של אישה.
כבר שנים מאז שהוא מת ומעגל ההגנה שלו עדיין שומר על קברו, עדיין מחזיק מעמד והיא עדיין אינה מסוגלת לשבור אותו, לא משנה כמה חזקה היא נעשתה.
זה הכל בגללו שהיא ככה, והיא לא תוכל לסלוח לו על זה לעולם, גם אם למעשה הו עשה זאת כי להציל אותה מגורל נורא.
רק טיפה של פזיזות וחוסר חשיבה וזה מה שקרה- היא נהפכה לאישה הבודדה ביותר מעולם, לאישה שאנשים שאפילו לא מכירים אותה שונאים.
והכל בגללו.


תגובות (2)

Amy

אהבתי את הסיפור, יש בו הרבה דימויים חזקים ותחושה אפלה.
5 :)

11/10/2014 22:58

זה כתוב בצורה פשוט…לא יודע…פשוט יפה.אין לי איך לתאר מרוב שזה מושלם
נהדר?מדהים?מרגש?כח אלה לא מספיקים…צריך להמציא מילה שאיתה אני אוכל להגדיר את הסיפורים שלך!את כותבת מושלם :)

12/10/2014 22:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך