idomeir48
הגיע היום - האדם והמחשב יכולים להיות אחד. אך האם זה טוב לנו?

האיש שידע יותר מדי / השרוט

idomeir48 14/08/2020 640 צפיות אין תגובות
הגיע היום - האדם והמחשב יכולים להיות אחד. אך האם זה טוב לנו?

בזמן כלשהו, אדם כלשהו צעד אל תוך מעבדה כלשהי; כל שהוא ידע זה שיחברו את מוחו באמצעות קסדה מיוחדת למחשב העוצמתי בעולם. הנוירולוג, מומחה המחשב והאדם ההוא היו היחידים באותו זמן במעבדה. האסיסטנטית נכנסה עם הקסדה בידה וצעדה לכיוונם.
לבו של האיש הלם במהירות הולכת וגוברת, מוחו הריץ מחשבות ללא הפסקה, בעוד שני אנשי הסגל עמדו לצידו בנינוחות ורוגע מוחלטים.
עוזרת המעבדה חיברה את הקסדה למחשב והתחברה לרשת, היא הגישה את הקסדה לדוקטור; הדוקטור חיבר את הקסדה לראשו של הנבדק בניסוי ואיש המחשב התיישב בעמדתו.
הקסדה חוברה, איש המחשבים התחיל להזין נתונים לתוכה ואל מוחו של האיש; לאט לאט הצטבר במוחו של הנבדק מידע רב מאוד.
תוך מספר רגעים למד כל מה שניתן ללמוד;איך לנתח לב ומוח ללא כל סימן זכר למהלך הניתוח ועם סיכויי החלמה גבוהים ומהירים, איך לבנות מבנים מורכבים, כיצד לצייר ברמת דיוק גבוהה במיוחד ואפילו כיצד יש לחתוך באמצעות הסקלפל על מנת להרוג אדם מבלי שיראה שנהרג והיכן הכי יעיל לדקור אדם על מנת שימות במהירות הכי גבוהה.
הוא גם התוודע לשמחותיהם של בני אדם רבים, אך יותר מכך לסבלם הבלתי נקלט של רבים אחרים.
המחשבות החלו להתרוצץ במוחו מהר יותר ויותר; בשלב מסוים כבר לא יכל לשאת זאת ותלש את הקסדה ממוחו, דבר אשר גרם למותו המיידי, אך גם להפסקת סבלו במהרה ולהגדרת הניסוי ככישלון טוטלי והשקטת המידע אודותיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך