Scarlett
אני יודעת שזה נשמע כאילו אני חברה ב"עמותה להגנת היתוש" ואני גם יודעת שזה לא ישנה כלום אני סתם נוטת נקודה למחשבה(:

האם אתם קיימים בזכות יתוש?

Scarlett 02/12/2014 1021 צפיות 8 תגובות
אני יודעת שזה נשמע כאילו אני חברה ב"עמותה להגנת היתוש" ואני גם יודעת שזה לא ישנה כלום אני סתם נוטת נקודה למחשבה(:

אם הייתם רואים עכשיו לידכם יתוש מה אתם הייתם עושים? אני בתוכה שכולכם או לפחות רובכם הייתם הורגים אותו עכשיו, למה?
על תדעגו אני לא עומדת לחפור לכם על זה שגם חרקים הם יצורים חיים כי זה כבר לא עובד.
אני אתן לך עכשיו נקודה למחשבה:
צפרדעים אוכלות יתושים, ציפורים אוכלות צפרדעים ואנשים אוכלים ציפורים.
אם הייתה הורג את היתוש הצפרדע הייתה נשארת רעבה ומתה, הציפור לא הייתה אוכלת את הצפרדע ומתה ואז לאדם לא יהיה מה לאכול.
אם זה עוד לא ברור אני אסביר את זה עכשיו יותר טוב.
לשם מה צריך יתושים כדי שיהיה מה לאכול לצפרדעים, למה צריך צפרדעים? שיהיה מה לאכול לחסידות, למה צריך חסידות? חסידות מביאות ילדים, למה צריך אנשים?: שיהיה מה לאכול ליתושים.
אולי זה לא קרוב אילכם אבל ברגע ששנתם דבר אחד, מנעתם ממשהו שאמור לחיות לחיות, השפעתם על הרבה דברים אחרים שבסוף קשורים אילכם.


תגובות (8)

מחשבה די יפה -:)

קצת מטומטם אבל יפה כמה שזה הגיוני, יפה ומטומטם (בקטע הטוב, כן?) -:)

02/12/2014 19:50

    זה הדברים שחושבים עליהם במקלחת משעמום.

    02/12/2014 19:57

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

02/12/2014 19:58

    תגיד אתה יכול להמליץ לי על סיפור מציאותי לא ארוך מידיי שלך כי אני אשמח לקרוא אותו.

    02/12/2014 20:00

אולי,
אם את אוהבת סיפורים קצת מפחידים שעושים צמרמורת קטנה בגוף (מרוב פחד),
תקראי את הסדרה החדשה שלי:" מבוכי הצמרמורות- הסדרה שבה אתם יכולים להחליט מה יקרה", שאני כבר בפרק 3!!

02/12/2014 20:02

    עכשיו אני לא יכולה לקרוא כי יש לי מלא שיעורים אבל אני יוכל לקרוא ביום שישי או שבת.

    02/12/2014 20:04

אהבתי את המחשבה. נראה לי שהדרך היחידה להיות קיים בזכות יתוש זה רק אם אתה יתוש בעצמך…
ורצח חרקים זה דבר מרושע, בני אנוש מעצבנים… למה להרוג חיות בשביל כלום? העיקר שמתעצבנים על מי שאוכל אותם. למרות שיתושים מפיצים מחלות, לא להפטר מיתוש זה כמו לא להפטר מכינים… הם מוצצים לך תדם… ערפדים קומפקטים.
אבל רצח זבובים זה ג'וקים זה יותר מרושע
או גמלי שלמה, אגב שמת לב שלגמלי שלמה יש עיניים כמו של חייזרים בדיונים כאלה? האפורים והירוקים שבסרטים? גמלי שלמה הם חייזרים!!!

02/12/2014 20:04

    אני משקימה איתך בקשר להכל, ודרך אגב אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך בעיקר את "שיר לג'וקים" ועוד סיפור ששככתי את השם שלו. אתה ממש מצחיק(:

    02/12/2014 20:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך