Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם!

אתם מוזמנים להסתכל בעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי!

הבובה השחורה עם הפתק הלבן.

Life for you 11/05/2013 1672 צפיות 13 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות את דעתכם!

אתם מוזמנים להסתכל בעמוד שלי ולראות עוד סיפורים שכתבתי!

חלמתי. הכול היה לבן ובגדי היו לבנים מהרצפה, פתאום צמח דשא השלג ירד.
בגדי הפכו לצבעוניים, השמש זרחה והעננים התפרסו.
הכול היה פורח ויפה אבל השמש נהיתה שחורה וכיסתה את הדשא,
הדשא הפך להיות שחור והפרחים נבלו. התחלתי לרוץ, לא הפסקתי הרגשתי שמישהו נכנס לי לחלום. היה רק שחור,
פחדתי אבל לא הצלחתי להתעורר רק הרגשתי שאני בתוך חלום…. הייתה נקודת אור אחת שהתקרבה אליי ונגעתי בה.
בגדיי היו צבעוניים שוב והדשא צמך שוב וניהיה ירוק. הפרחים פרחו שוב אבל השמש עדייין שחורה. היה עיינים לבנות על השמש השחורה לרגע זה היה נראה שהשחור מצתמק… זה באמת קראה… השחור הצתמק אבל נשארו לו העיינים הוא נפל על הדשא. התקרבתי ליצור השחור. היה לו כבר צורה הוא היה נראה כמו בן אדם קטן שמגיע לבירכיי. תלשתי פרח מהאדמה ונתתי לו,
הוא לקח את הפרח ונופפף לי לשלום.
התעוררתי בבהלה, קמתי ישר והתישבתי על המיטה. ראיתי שעל השולחן יש לי אותה בובה שחורה שהייתה לי בחלום! היה עלייה פתק.
קמתי מהמיטה ורצתי לשולחן העבודה שלי… היה רק כתוב.
"החזרת לי את נקודת האור שהייתה חסרה לי…"


תגובות (13)

מאוד (כפול 10) יפה! אני אהבתי את הסיפור מאוד, וכמי שמחפשת בכל דבר איזשהו קשר לחיים האמיתיים, אני חייבת לומר שאני רואה את הסיפור בדיוק בזמן הנכון- שבו אני מנסה להתגבר על הפחד שלי. היצור הקטן והשחור בשבילי הוא הפחד, וכשאפנים לגמרי שאין לי ממה לחשוש, אלא לחיות איתו כשהוא רק עוזר ולא מפריע הוא רק יעזור לי.
אולי זו לא הכוונה ואני לא הבנתי טוב, אבל כך אני מפרשת את זה :)

11/05/2013 11:18

תודה רבה! :)

11/05/2013 12:23

אהבתי מאוד!
מהמם!

11/05/2013 23:03

ואוו.. התמוגגתי מהכתיבה *~* *~*…
מהמם :-)

12/05/2013 05:08

וואוו אני ממש ממש מודה לכם! באמת שכן! אני אשמח לצפות בסיפורים שלכם!

12/05/2013 07:55

אדיר!!!

12/05/2013 08:04

תודה!!!

18/07/2013 09:22

וואו…
אהבתי מאוד ❤❤❤

23/09/2013 03:51

תודה :)

23/09/2013 04:14

תראי, הרעיון הכללי יפה אבל האמת שיש הרבה מאוד מגרעות. אז ככה:
1. המשלב הלשוני הוא סביר לכל היותר.
2. יש מחסור חמור בסימני פיסוק.
3. ישנם לא מעט חורים בעלילה (כגון: מאיפה הופיעה בעצם הבובה? אף פעם לא כתבת שהחזקת בה או משהו בסגנון, או אפילו שזו בובה).
4. התיאורים רדודים יחסית (כגון: "היה עיניים לבנות לשמש השחורה". נשמע די רדוד ולא סוחף).
5. ישנן לא מעט שגיאות כתיב בסיפור (כגון: "הדשא צמך").
לסיכום, אני לא ממש אהבתי את הסיפור, והאמת שהוא נשמע בעיקר כמו רשימה של אירועים שקרו בחלום. זה בערך כמו ספר היסטוריה בגוף ראשון. לא ממש מעניין/סוחף/מרגש. ממליץ לשפר.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

16/12/2013 05:13

טוב, זו דעתך אני לא אתווכח איתה, אני אישית חושבת אחרת אבל אתה יודע כל אחד והדעה שלו :)

16/12/2013 10:11

וואו – הרעיון כל כך יפה וסוחף… אבל הכתיבה באמת קצת גרעה. אני פשוט קראתי ובמהלך הקריאה התייחסתי רק לדברים הטובים בכתיבה, מהרעים התעלמתי, כדי שיהיה לי יותר כיף לקרוא.
*יש כמה שגיאות כתיב.
*הפיסוק טיפל'ה לא במקום הנכון, אבל זה לא עד כדי כך נורא…
*חלק מהדברים לא כל כך מובנים…
אבל בסך הכול, אהבתי.
-4-

13/03/2014 11:25

האמת שזה סיפור מאוד ישן שלי ומאז נראה לי שבאמת הרבה יותר השתפרתי, תודה על תגובתך :)

13/03/2014 15:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך