הביצה

winchestergirl 22/01/2015 2531 צפיות 5 תגובות

היית בדרכך הביתה כשמתת .
זאת הייתה תאונת דרכים . שום דבר מיוחד שראוי לציון , אבל קטלני בכל זאת .
השארת מאחורייך אישה ושני ילדים . זה היה מוות מכאיב . הרופאים עשו ככל יכולתם כדי להציל אותך אבל שום דבר לא הועיל.
הגוף שלך התנפץ לחלוטין , היה עדיף לך למות , תאמין לי .
וזה כשפגשת אותי .
"מה .. מה קרה ?" שאלת "איפה אני ?"
"מתת" אמרתי , קובע עובדה כבדרך אגב . אין טעם במילים מיותרות.
"זה היה .. משאית וזה היה מחליק .."
"יאפ " אמרתי
"אני … אני מת?"
"יאפ. אבל אל תרגיש רע לגבי זה . כולם מתים " אמרתי .
אתה הסתכלת מסביב ולא היה כלום . רק אתה ואני .
"מה זה המקום הזה ?" שאלתי "האם זה החיים שאחרי המוות?"
"פחות או יותר " אמרתי
"האם אתה אלוהים?" שאלתי
" כן" עניתי "אני אלוהים"
"אשתי .. הילדים שלי " אתה אמרת
"מה איתם ?"
"האם הם יהיו בסדר?"
"זה מה שאני הייתי רוצה לראות " אמרתי "הרגע מתת והדאגה העיקרית שלך היא המשפחה שלך. זה דבר טוב כאן "
אתה הסתכלת עליי בקסם . בשבילך , לא נראתי כמו אלוהים . נראתי כמו סתם איש . או אישה .
כמו דמות סמכותית ומעורפלת , אולי . יותר כמו מורה ללשון בבית ספר . "אל תדאג " אמרתי .
"הם יהיו בסדר . הילדים שלך יזכרו אותך כמושלם בכל דבר . לא היה להם זמן לגדול באכזבה ממך . אשתך תבכה מבחוץ , אבל תהיה יותר משוחררת מבפנים . למען האמת , הנישואים שלך היו בסיכון . אם זה מנחם אותך , היא תרגיש נקיפות מצפון על תחושת השיחרור שלה "
"אה " אמרת . " אז מה קורה עכשיו? אני הולך לגן עדן או גיהנום או משהו כזה ?"
"לא " אמרתי " אתה תחזור בגלגול "
"אה " אמרת "אז ההינדים צדקו "
"כל הדתות צדקו בדרך שלהן " אמרתי "בוא איתי ". אתה עקבת לצידי בזמן שהלכנו אל תוך הריק .
"לאן אנחנו הולכים?"
"לשום מקום " אמרתי . "זה פשוט נחמד ללכת בזמן שאנחנו מדברים "
"אז מה הפואנטה ?" אתה שאלת . "כשאני יחזור בגלגול , אני יהיה לוח חלק , נכון ? תינוק . אז כל החוויות שלי וכל מה שעישתי בחיים האלה לא ישנו "
"לא ממש !" אמרתי ." יש לך בתוכך את כל הידע ואת כל הנסיון של כל הגלגולים הקודמים שלך . אתה פשוט לא זוכר אותך ברגע זה "
אני הפסקתי ללכת ותפסתי אותך בכתפייך " הנשמה שלך יותר מפוארת, יפה וענקית ממה שאתה יכול לדמיין לעצמך . מוח של בן אנוש יכול להכיל רק חלק זעיר ממה שאתה . זה כמו להכניס את האצבע שלך לתוך כוס מלאה במים ולבדוק אם הן חמים או קרים . אתה שם חלק זעיר ממך בתוך כלי , וכשאתה מביא אותו חזרה החוצה , אתה כבר צובר את כל החוויות שהיו לך .
היית בתוך אדם ב48 השנים האחרונות , כך שלא הרגשת עדיין את שאר התודעה העצומה שלך . אם היינו מסתובבים כאן מספיק זמן , אתה היית מתחיל לזכור הכל . אבל אין טעם לעשות את זה בין כל גלגול "
"כמה פעמים הנשמה שלי כבר התגלגלה אם ככה ?"
"הרבה . הרבה מאד . להרבה מאד חיים שונים" אמרתי
"בפעם הזאת , אתה תהיה נערה סינית איכרית בשנת 540 לפני הספירה "
"רגע , מה ?" אתה התפרצת "אתה תשלח אותי בחזרה בזמן?"
"טוב , אני מניח שטכנית כן . הזמן , כפי שאתה מכיר אותו , קיים רק ביקום שלך . הדברים שונים במקום שאני בא ממנו"
"מאיפה אתה בא ?" שאלת
"אני בא מאיזה שהוא מקום . מקום אחר . ויש עוד כמוני . אני יודע שאתה תרצה לדעת איך זה שם , אבל בכנות אתה לא תבין "
"אה " אמרת , מניח לנושא בזהירות . " אבל רגע , אם אני יחיה במקומות שונים בזמן , אני יכול לפגוש את עצמי בנקודה כלשהי "
"ברור . קורה כל הזמן . ואם שני החיים מודעים רק לתוחלת החיים שלהם , אתה אפילו לא תדע שזה קורה "
"אז מה הפואנטה בכל זה ?!!"
"ברצינות?" שאלתי ""ברצינות ? אתה שואל אתי למשמעות החיים ? זה לא קצת סטריאוטיפי?"
"זאת שאלה הגיונית " אתה מחית
הסתכלתי בעינייך " משמעות החיים , הסיבה שעשיתי את כל היקום הזה , זה בשביל שתתבגר "
"אתה מתכוון למין האנושי ? אתה רוצה שנתבגר ?"
"לא , רק אתה . עשיתי את כל היקום הזה בשבילך . עם כל גלגול חדש , אתה גודל ומתבגר ונהפך לגדול יותר ואינטיליקטואלי "
"רק אני ? מה עם כל השאר ?"
"אין שאר , אין אף אחד יותר " אמרתי " ביקום הזה יש רק אותך ואותי "
אתה בהית בחוסר הבנה בי . " אבל כל האנשים על כדור הארץ …"
"כולם אתה . גלגולים שונים שלך "
"רגע . אני כולם ?"
"עכשיו אתה מבין את זה ," אמרתי
"אני כל בן אנוש שאי פעם חי ?"
"או שיחיה בעתיד , כן "
"אני אברהם לינקולן ?"
"ואתה ג'ון ווילקס גם " הוספתי
”אני היטלר ?" שאלת , מאוכזב
"ואתה המיליונים שהוא הרג "
"אני ישו ?"
"ואתה כל מי שהאמין בו " נפלת בשקט
"בכל פעם שאתה מקריב מישהו קורבן " אמרתי ," היית הקורבנות בעצמך . כל מעשה של חסד שעשית , עשית לעצמך . כל רגע שמח ועצוב שכל אדם חווה אי פעם , או יחווה בעתיד , נוסו על ידך "
אתה חשבת למשך זמן ארוך.
"למה ?" שאלת אותי "למה לעשות את כל זה ?"
"בגלל שיום אחד , תהפוך להיות כמוני . בגלל שזה מה שאתה . אתה אחד מבני מיני . אתה הילד שלי "
"וואו " אמרת בסקרנות "אתה מתכוון שאני אלוהים?"
"לא . עדיין לא . אתה עובר . אתה עדיין גדל . ברגע שתחווה את כל חיי אדם שקיים , תהיה מספיק גדול להיוולד "
"אז כל היקום …" אמרת "זה רק …"
"ביצה " עניתי "עכשיו זה הזמן בשבילך לעבור גלגול , לחיים הבאים שלך "
ושלחתי אותך לדרכך.


תגובות (5)

טוב, הסיפור הזה אולי לא כתוב מדהים (הפיסוק לא משהו), אבל זו גאונות טהורה. לא חשבתי אפילו על דבר כזה, והדימויים בנויים בצורה מעולה. זה העלה לי רעיון – למה לא לכתוב פעם על אחיו הגדול והמוצלח יותר של אלוהים?

22/01/2015 17:49

אכן , אני כותבת מתחילה ויש לי בעיות פיסוק , תודה על תגובתך (:

22/01/2015 18:11

וואו.
הרעיון מדהים. חשבתי עליו פעם אבל לא הגעתי לרמה של זה הופך אותך לאלוהים בסוף. אני ממש מרוצה שקראתי את הסיפור הזה

22/01/2015 20:31

תודה רבה (:

22/01/2015 21:18

סיפור מצוין. בהחלט מעורר מחשבה.
אקרא אותו לחניכים שלי בטיול הקרוב בלילה (:

23/12/2016 18:46
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך