sapir13
(סורי על החפירה הקצרה..)
שיר זה השם הבדוי....
(למרות שזה עליי..)

הבנה עמוקה

sapir13 13/04/2013 809 צפיות 12 תגובות
(סורי על החפירה הקצרה..)
שיר זה השם הבדוי....
(למרות שזה עליי..)

לא חשבתי שמשהו שהוא כל כך שונה מהסגנון שלי יכול להבין אותי הכי טוב. כמובן, שאצלי המקרים שהיו בו לא תואמים אבל עדיין..
אה רגע, אתם לא יודעים על מה אני מדברת, נכון?
אני מדברת על ספר. כן ספר, מה אתם מתפלאים?! בחיים לא קראתם ספר?!
אני זוכרת את אותו יום בו היא ביקשה בנחמדות שאני ינסה, רק ינסה, משהו שונה, לא מהסגהון שאני בדרך כלל קונה; אז אמרתי לה שבפעם הבאה שאני יבוא לקנות, אני יקח משהו אחר.
לא אמרתי לה את זה כדע שתעזוב אותי, באמת שלא. אני הבנתי אותה והיא רק ניסתה להראות לי עולם שונה, יותר אמיתי. כמובן שאני מודה לה (למרות שאני לא יודעת את שמה) אבל שלחתי לה תודה בלב, זה נחשב לא?
יש לי רגעים של איבוד שליטה. שאני לא מצליחה למצוא מאחז בכלום ואני מרגישה שאני הולכת ליפול לתהום עמוקה ללא דרך יציאה. פשוט ככה.
כשקראתי את התקציר (דבר שאני לא אוהבת לעשות כי זה הורס לי את הספר, אבל אולי זה רק לי, אחרת לא היו כותבים תקצירים..) משהו בו משך אותי, אמר לי, 'שיר, את חייבת לקנות..'
אז קניתי. לא בעיה. התחלתי לקרוא. ניסיתי להתחבר לראש של הסופר, לבין מאיזה נקודה הוא כותב, לא הצלחתי. ניסיתי להבין איך הוא הצליח ליצור סיפור מהדרך הפשוטה בה כתב, לא הצלחתי. אני חושבת שרק בגלל זה רציתי להמשיך לקרוא, ולא התאכזבתי. הדרך הקשה בה התמודד גיבורינו עם המציאות הייתה סוחפת (בעיניי). הדימויים בהם השתמש הכותב, ודימה אותו ואת האנשים סביבו היו ממש מעניינים, בעיקר כשרשם שההשראה הגיעה בעקבות ספר 'הציפורים של אמריקה'.

אז למי שלא הבין, אני מדברת על הספר "בינתיים הל בסדר". זה ספר שאני מודה, בהתחלה לא חשבתי שאני יצליח לקרוא אותו כי אני לא מרבה לקרוא ספרים בלי פנטזיה (אבל אני כן קוראת בלי) אבל הספר הזה ממש משך אותי. ממליצה עליו לכל המחפשים משהו לקרוא …
אבל בכל אופן, הספר הזה ממש עזר לי בדרך שאני אפילו לא יודעת להסביר. הייתי.. אפשר להגיד.. במין דיכאון כזה בזמן האחרון.. וקשקראתי את הספר הזה פשוט… הרגשתי אחרת, ממש הצלחתי להתחבר לדמות והכל…

אז סורי שחפרתי עליו.. XD
אני חושבת שזה הספר הראשון שממש הגעתי להבנה עמוקה איתו, ואני לא אומרת את זה סתם…


תגובות (12)

אני מבינה אותך….
אבל יש ספרים..
שאני לא מבינה איך אנשים יכולים לקרא אותם!!!
כמו ניקולס פלאמל..
וארטמיס פאול – אני רואה את אחי קורא את זה ונהנה…
הבאתי לו את כול הסידרה מהחדר שלי (אנחנו מתחלקים בספירם שלא נריב><)
או…
ספירם של מג קבואט או איך שקוראים לה..
אני לפעמים מנסה להמשיך בשביל להתחבר..
ולא מצליחה^^

13/04/2013 13:48

חח אני קראתי את הספרים שהזכרת..
יש לי אותם בחדר.. (חוץ מארטמיס פאול.)
וגם אני שואלת את עצמי איך אני קוראת אותם…
אבל אני פשוט חייבת לדעת מה קרה בסוף, מרגע שהתחלתי לקרוא. זה מכה אצלי.
ומג קאבוט ממש טובה! ;)

13/04/2013 13:52

לא התחברתי אליה…
אחלה עלילות היא עשתה.. וסרטים..
אבל..
לא הצלחתי..

המייל שלך נדפק?!

13/04/2013 13:54

עכשיו לא…
הצלחתי לתקן אותו ..
(פשוט הייתי צריכה לכבות את המחשב המפגר הזה..)
(לכי תביני..)

13/04/2013 13:55

זה:
[email protected]
או:
[email protected]

13/04/2013 13:59

זה:
[email protected]
^^

13/04/2013 14:02

יופי^^
תעני לי כי אני מצ'עממת…

13/04/2013 14:04

ותקצרי את הכותרת של ההודעה כי אי אפשר להיכנס עליה..
למרות שאסור לרשום הודעות..
הרבה באתר מתעצבנים על זה…

13/04/2013 14:05

הוספתי לזה שיר..

13/04/2013 14:07

אי אפשר להיכנס…

13/04/2013 14:09

רגע….

13/04/2013 14:11

עשיתי אחד חדש…

13/04/2013 14:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך