הברז הדולף

Estonian 28/06/2013 688 צפיות 6 תגובות

טיפות המים עיצבנו אותי במשך כל הזמן ההוא.
רק ממשיכות לדלוף שוב ושוב ושוב בלי הפסקה.
רציתי שיהיה בי את הכוח לקום ולסגור את הברז, אבל הוא פשוט לא היה בי.
סתם ככה, קם על הרגליים, אמר יפה תודה ויצא דרך הדלת הראשית.
למען האמת? אפילו לא ממש אהבתי אותו. סתם ישב על הספה והתנהג כאילו הוא משלם שכר דירה.
אז שכבתי לי על הספה, בכלל לא מתגעגע אל הכוח שלי, מחכה שמשהו ייכנס ואני אוכל לבקש ממנו לסגור את הברז.
והמים המשיכו לטפטף שוב ושוב.
לרגע רציתי לצעוק עליהם, לצרוח בכוח ולכעוס עליהם. איך הם מעזים להפריע לי כשאני רובץ לי בניחותא על הספה? הא? מה הברז הזה חושב שהוא?
והברז ממשיך לטפטף ולהציק לי.
אבל אחרי הכל, הוא סתם גוש של מתכת, למה שהוא יקשיב לי בכלל?
לו יכולתי, תאמינו לי שהייתי מתווכח איתו שעות על גבי שעות, מטיף לו על כמה שאסור לו לעשות את מה שהוא עושה, ועד כמה שהדבר הזה לא יפה, כי חשבתי שאנחנו חברים. בחיי, חשבתי שאנחנו חברים, אבל לא!
הברז ממשיך לדלוף לו עוד ועוד…
כבר אין מה לעשות איתו. באמת שאין.
רק לפרק אותו.
הייתי מתקשר לאיש מקצוע שיחליף לי אותו… אם רק היה לי כוח להרים את השפורפרת…


תגובות (6)

חחחח אז למה הוא לא הרים את השפופרת עצלן חחח
סיפור יפה אהבתי מאוד
אוהבת שרית =)

28/06/2013 02:50

לדעתי יש הרבה מקום לפרשנות בסיפור הזה. לי באופן אישי יש פרשנות משלי, אבל אני מעדיף שלא לספר אותה כדי שכל אחד יוכל לדמיין מה שהוא חושב. זה נתון לפרשנות. לדעתי הדובר בסיפור לא עצלן, אלא יש סיבה אחרת שהוא לא הרים את השפורפרת.
תודה רבה בכל אופן!

28/06/2013 02:55

סיפור משעשע, מעניין, וכתוב יפה כמו תמיד :)
תמשיך ככה!

28/06/2013 02:57

תודה רבה!

28/06/2013 02:59

אני חושבת שאפשר לדמות את זה לאנשים… (אבל זה רק ההבנה שלי, כמו שאמרת, כל אחד והפרשנות שלו…)
בכל אופן, אהבתי את זה D:

28/06/2013 03:00

תודה רבה!

28/06/2013 03:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך