זאת עם המשקפיים P:
אני לא יודעת מאיפה זה באה לי אבל עם כבר אז כבר ^_^ רוצים שנעשה מזה סיפור ?
עם כן תגיבו ואני יעלה הרשמה ותקציר ^___^

הבת של השטן (אשמח עם תגיבו )

אני לא יודעת מאיפה זה באה לי אבל עם כבר אז כבר ^_^ רוצים שנעשה מזה סיפור ?
עם כן תגיבו ואני יעלה הרשמה ותקציר ^___^

אף אחד לא יודע איך זה להיות הבת של השטן .
כולם תמיד שלוחים עיניים .
מתרחקים .
אף אחד לא יודע איך זה להיות הבת של השטן .
לפחד מכולם וכולם מפחדים ממני .
לחיות בצילו של דבר אפחיד כל כך אפל .
מפחיד .
אף אחד לא יודע איך זה להיות הבת של השטן .
ואני מאכלת לכם שלא תדעו …..


תגובות (14)

*מאחלת
חח השם אזכיר לי את הסיפור שלי.. ^^ (הוא לא באתר)
חמוד

18/10/2013 07:13

נשמע די נחמד זה יכול להיות סיפור יפה:)

18/10/2013 07:15

נשמע נחמד :)
יכול להיות סיפור יפה :)
בתוך מישהי שמכירה את נושא השטן מקרוב (אני יודעת הרבה על כנסיית השטן ועל שטניזם, כתבתי מספר עבודות בנושא ואני קרובה מאוד לדת השטנית) אני ממליצה לך לקרוא כמה מאמרים על כנסיית השטן, או לפחות להבין קצת את הרקע, לפני שאת נכנסת לכתיבת הסיפור, זה יכול מאוד לעזור לך לכתוב אותו ובנוסף זה יכול מאוד להעשיר לך את הסיפור אם תדעי את הרקע, זה יכול לגוון ולהוסיף המון עלילה :)

18/10/2013 07:19

BVBarmy את רוצה להגיד לי שיש דבר כזה דת של השטן? :O
ואל תגידי לי שאת בכת השטן או משהו מלחיץ כזה

18/10/2013 07:22

יש דבר כזה דת של השטן…
ואני לא חברה רשומה של כת השטן (ואני לא יכולה להיות, אם תקראי על זה תוכלי להבין למה..)אבל אם אני אהיה חייבת להתמסד לדת, אני אלך ללא ספק לכנסיית השטן, כת השטן אם תרצי.
אם זה מצליץ אותך כל העניין אם 'כת השטן' או איך שתבחרי לקרוא לזה, אני באמת ממליצה לך לקרוא מעט בנושא.
אני הבן אדם הכי פחות שיפוטי שנוצר ככה שאני "בוחרת את החברים שלי" על פי מי שהם ולא לפי מה שהם מאמינים בו…
אם את נלחצת ודואגת לאופי שלי, אני אחת מהיותר חברותיות שתכירי..אני מתחברת לכל אחד…
בקיצור, אני ממש ממליצה לך לקרוא על זה, לאו דווקא לכתיבת הסיפור אלא באופן כללי לידע אישי נרחב… את תביני שכת השטן היא דבר טוב ולא דבר רע כמו שכולם נוהגים לחשוב…
אני מצפה לתשובה אמיתית שתסביר לי אם הבנת (אחרי שתקראי קצת בנושא, בתקווה שתעשי את זה…)

18/10/2013 07:43

דרך אגב, דבר שלא ציינתי, סיפור על " הבת של השטן" או כמו שהסברתי קודם סיפור על כנסיית השטן או כת השטן אם תרצי, יכול בקלות רבה להפוך לסיפור אהבה/פנטזיה מדהים!

18/10/2013 07:49

האמת שעכשיו קראתי קצת על הכנסייה וזה די מלחיץ אותי כי אני בנאדם מאמין וזה אבל אני מתה על אנשים ששונים ממני (כי זה הכי מגניב לדבר עם אנשים שונים ^_^)
אבל כן ללא ספק כל הקטע של הפולחנים והקורבן והערפדים זה מלחיץ ודי הזויי אבל איש איש באמונתו יחייה עם את מאמינה שזה נכון אני האחרונה שתשנה את עדתך ^__^
וכן אני יעשה את הסיפור ונראלי שאני יגדיר אותו כסיפור אהבה .
ובגלל שזה טיפה מלחיץ אותי אני אשמח עם תעזרי לי לסנן את הפרטים שלא מתאימים לבעלי לב חלש חחחחח

18/10/2013 07:57

אני אשמח! תשלחי לי מייל (תוכלי למצוא אותו ב'צור קשר') ואני אשמח לעזור לך עם כל מה שתרצי :)
ודרך אגב, לכנסיית השטן אין שום קשר להקרבת קורבן, טקסים פולחניים גדולים וערפדים.. אני לא יודעת מאיפה הבאת את זה או איפה קראת, אבל זה לא נכון…

18/10/2013 08:37

נכנסתי לוויקיפדיה והיה רשום תנ"ך השטן וזה מה שהם מאמינים בו לא ?
שמה היה כתוב על ערפדים וקורבנות ולוציפר וכל זה וסורי אבל זה באמת שטויות (אני מקווה שזה לא קשור עליך ועם כן אז סורי עם פגעתי )

18/10/2013 09:04

נכנסתי לוויקיפדיה והיה רשום תנ"ך השטן וזה מה שהם מאמינים בו לא ?
שמה היה כתוב על ערפדים וקורבנות ולוציפר וכל זה וסורי אבל זה באמת שטויות (אני מקווה שזה לא קשור עליך ועם כן אז סורי עם פגעתי )

18/10/2013 09:04

יש את התנ"ך השטני, זה לא אותו הדבר..
התנ"ך השטני זה לאנשים הדתיים, לא חייבים לקרוא את התנ"ך השטני כדתי להשתייך לכנסיית השטן…
זה כמו שאני חושבת שזה טיפשי כל העניין עם התנ"ך היהודי ולא מאמינה לאף דבר שכתוב שם, אפילו לא אחד (מקווה שלא תקחי את זה באופן אישי כי אני באמת לא מתכוונת לפגוע, יש לי ידיד דתי שהוא ידיד מאוד קרוב שלי…)
הקטע אם התנ"ך שם הוא בדיוק כמו ביהדות, יש דתיים ויש חילונים (רק שאצלם זה נתפס בצורה קצת שונה…)
מקווה שיכולתי להבהיר לך קצת את הנושא ושלא תחשבי עכשיו שאני איזו משוגעת שלא כדאי בכלל להיות בקשר איתה (אם הייתי במקומך אני חושבת שהייתי מגיבה ככה…חחח)

18/10/2013 09:21

לא אני לא חושבת ככה אחרי מה שקראתי שפרסמת על הכנסייה אני לא חושבת שהיא כזאת גרועה רק הגשמה עצמית וזה למרות שיש דברים שלא ברורים לי אבל אני יהיה והיי גם אני דתייה והייתי בקשר עם משהי נוצרית וזה היה מגניב כי אני בקטע של לקבל את השונה וזה מגניב לדבר עם אנשים ששונים ממני יותר מעם אנשים שדומים לי בכל מקרה הקטע עם התנך של השטן הרבה יותר מפחיד מהתנך של היהודים (הרבה יותר ) אבל כל עד את לא קניבאלית שרוצחת בני אדם ומקריבה אותם אז אין לי בעיה להיות איתך בקשר זה דווקא יכול להיות מגניב ללמוד משהו חדש על סוג של אנשים שלא ידעתי שהם קיימים חחחחחחחח

18/10/2013 09:28

Letly I been I been losing sleep thinking about the things that we cold be
^^

18/10/2013 09:37

רוקסי חחחחח שנים ^_^

18/10/2013 09:46
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך