הדבר שאי אפשר לנצח

אנחנו עוברים את הימים האלה מהר, השמש נפרדת מהשמיים ובאים הכוכבים.
בפנים הדברים משתנים בצורה כל כך איטית, אנחנו מרגישים איך שהגוף מזהה את הרגשות לאט, ולא מסלק אותם בעצמו, לפעמים הוא משאיר את העבודה הזאת למוח.
לפעמים אנחנו סופגים כל כך הרבה, ואנחנו כבדים ממש כמו ספוג עבה ושמן, שכל המים נמצאים בתוכו והוא לא יכול להוציא את כל המים האלה.
רק יד גדולה שעוטפת אותו ומוחצת חזק, מוציאה כל מה שיש לו החוצה.
אותו דבר אנחנו, אנחנו סופגים את מה שקרה לנו, מכניסים את המילים שאמרו לנו ולא מוצאים, שותקים, לא רוצים לפרוק ולאט לאט מרגישים כבדים.
פתאום הדמעות לא עוזרות אחרי הבכי, כל דבר שהיה מרגש אותנו פתאום לא מזיז שום רגש, אנחנו אטומים.
ותמיד יבוא האיש שיעטוף ויוציא לנו את הכל.
תמיד אפשר לנצח את מה שקורה לנו, בתוך הראש והגוף.
אבל את הכדור של האהבה אף אחד לא יכול להוציא, לא משנה מי יהיה בצד שלנו החור תמיד נשאר, והכאב חוזר בכל פעם.
אז הכדור מרסק את הלב, מכאיב והורג ותמיד הוא מנצח.
רק הוא הדבר שאיתנו כל יום, והוא הדבר שאי אפשר לנצח.


תגובות (7)

יצא לי כל האוויר מהריאות… האצבעות שלי רועדות על גבי המקלדת , זה פשוט מדהים העובדה עד כמה כואב ומדהים שזה נכון.. הכול נספג ויוצא.. אך האהבה היא תמיד נשארת ותוקפת כל פעם מחדש ואי אפשר לנצח אותה.. אך לא משנה מה חשוב להסתכל על חצי הכוס המלאה – זה אומנם הרגש הכי מבלבל אבל הכי אוהב ומחזק שיש, לפעמים נקודת חולשה.. זה הדבר שעוזר לה להיאבק על מנת לשבור אותו ולדעת שעשית זאת

מדאגת 5 :)

09/06/2013 13:29

תודה :)

09/06/2013 13:33

ואווו… זו רמת כתיבה חדשה ומעולה לגמרי אצלך!!!!!
אופק,…. התיאורים והרגשות שזה מעביר… אני ממש הרגשתי את הכל בזמן קריאה…
מושלם… אני מתה על כתיבתך…
מגיע דירוג <:

09/06/2013 13:41

-5- אין לי מה לומר חוץ מזה…

09/06/2013 14:15

קשה שלא להזדהות, שזה כבר כואב.. מדהים.

09/06/2013 15:55

אין לי מה לומר אלא רק להסכים עם כל קודמי לתגובות.הכתיבה מושלמת,הניסוח מהמם,וזה נכון.
אך אני חייב לומר שאני לא ממש מסכים על זה שהאהבה תמיד נשארת כחור.
כלומר…זה נכון.אבל צריך להבין שהחיים ממשיכים.ואנשים משתנים.והעולם משתנה.צריך כל הזמן להסתגל לכל מצב.
צריך גם להבין שאהבה יכולה להגמר.יש סיכוי שכל מה שקורה בינך לבין מי שלא תהיה,יגמר.ואני לא אומר את זה מרוע חס וחלילה.אלא מכוונה של צריך להבין ולהבנות לזה.ולהיות מוכן.
ככה זה בכל דבר בחיים.לא רק באהבה.
וחוץ מזה אתה כותב מושלם שכותב מושלם :)

09/06/2013 22:24

תודה לכולם :)

10/06/2013 03:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך