Exo

הדמויות שאתם בחרתם!

Exo 03/08/2015 865 צפיות 10 תגובות

היי כולם!
כבר כמה שנים טובות שאני עוסק בסיפורת וקריאה, והחלטתי לעשות גם משהו שמשתף גם את הקוראים ביצירת הסיפור.
מהיום, כול יומיים בערך אכתוב סיפור קצר (באורך עמוד או אולי יותר). כול סיפור יציג דמות מיוחדת במינה שחיה בתקופה כזו או אחרת, בעולם מסויים ובנסיבות שונות.
החלק שלכם: כמובן שיש לי כבר כמה סיפורים מוכנים מראש. אך אשמח מאוד אם אנשים יגיבו לי האם ישנה דמות שהם מתחברים אליה מאוד, דמות דמיונית שהם היו רוצים שאספר עליה. אתם בוחרים את הפרטים ואני בונה את הסיפור. אשמח אם הבקשות יהיו מפורטות כמה שיותר (רק אל תספרו את הסיפור בעצמם בבקשה חחחח).

לדוגמה:
גיל / תקופת חיים
סוג עולם בו הדמות חיה (דמיוני, פנטסטי, ריאלי)
אופי הסיפור (שמח, מדכא, השראתי)
שם הדמות
אופי (ממש בקצרה)

אני יודע שהמידע שאתם נותנים לי והוא יחסית רב אבל, אבל השימוש בו לא יהיה ישיר או אוטומטי, אלא הוא ישתלב יחד עם הרקע והסיפור כולו. אני קובע את העלילה (אנסה להיכנס לכם לראש ולקלוט מה אתם באמת מנסים לשדר לי), גם אם תאהבו אותה או לא, אנסה להתקרב כמה שיותר לעלילה שאתם חושבים עליה ובכול זאת, אבקש שלא תגידו לי אותה או תרמזו לי עליה!

הסיפורים ייבחרו לפי מידת ההתעניינות שלי בהם / גודל התוצר שיכול לצאת מהם.
הסיפור הבא יתפרסם בעוד יומיים (07/08/2015) נראה מהו מצב התגובות פה, אם לא יהיו מספיק תגובות אפרסם אחד מהסיפורים שהכנתי מראש.
מצפה לשיתוף הפעולה שלכם (:
בהצלחה ~


תגובות (10)

רעיון מקסים!
אני אשמח לכתוב לך דמות, נחמד לי איך את לוקח את הדמויות שאנחנו בונים לסיפור שלך.
גיל / תקופת חיים: הדמות בת 18
סוג העולם בו היא חיה : דמיוני
אופי הסיפור: השראתי
שם הדמות: כריסטינה
אופי הדמות: די מרוחקת, מאוד שקטה, ביישנית, דיכאונית, כעסנית. האמת אין לי ממש רעיון לעוד לאופי שלה, אז אם אתה רוצה אתה מוזמן להוסיף עוד קצת אופי שישתלב עם הסיפור.
בהצלחה.

04/08/2015 08:48

רעיון מאגניב. כמוך.
גיל\תקופת חיים: נעורים מאוחרים, 20 פלוס.
סוג העולם:ריאלי עד כדי כאב.
אופי הסיפור:תחליט בעצמך, תתפרע.
שם הדמות:בן
אופי הדמות:לגבי מין, אנדרוגינוס אבל נראה חיצונית כמו גבר, כלומר בלי קשר לאיברי המין שלו. חריף, חכם מאוד, סגור רגשית, רכושני כלפי אנשים, שנון, מצחיק, מסתורי, סקסי(זה אופי?XD)
הרכבתי לך פה דמות שאני אישית מאוד מתחברת לדומותיה חחחח, ובהצלחה עם זה.

04/08/2015 21:57
    Exo Exo

    אוי תודה מאמוש.
    ובהחלט אנסה לבנות מזה משהו.

    04/08/2015 23:37

הוו!אהבתי את הרעיון^-^ הממ..הדמות שלי תהיה
גיל\תקופת חיים:17
סוג עולם: דמיוני.
אופי הסיפור:אתה יכול להחליט..
שם הדמות:אופק (בת)
אופי הדמות:שונאת שמש,דיכאונית,חסרת ביטחון,מוכשרת,מסתורית,לא בוטחת באנשים כלכך מהר.
^-^ בהצלחה בכתיבת סיפור! :)

05/08/2015 22:34
    Exo Exo

    איך שקראתי את האופי ישר הבנתי בדיוק את הדמות. היא הייתה לי בראש כבר כמה ימים ועכשיו את הופעת חחחח
    תודה!

    05/08/2015 22:47

חחח ^-^ עכשיו אני יותר מסוקרנת איך יצא :)

05/08/2015 23:50
    Exo Exo

    היי שרון.
    מצטער הודיע אבל תאריך הוצאת הסיפור שלך יידחה עקב היעדרותי. הסיפור שלך יתפרסם בעוד 9 ימי.

    08/08/2015 17:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך