הזמנתי לך מתנה (18 +)

alwayswearyourinvisiblecrown 28/01/2015 747 צפיות 4 תגובות

"הזמנתי לך מתנה" הוא אמר בהתלהבות. "באמת?" היא שאלה בנימה של ילדה קטנה שעומדת לקבל דמי כיס אחרי הרבה זמן ששכחו לתת לה והיא הרי לא יודעת לבקש, בטח שלא לדרוש.
"ויברטור" הוא המשיך.
"אבל אמרתי לך, אני אוהבת רק את הדבר האמיתי", זה אולי קצת הדליק אותה ברגע הראשון כי זה נשמע מגניב והיא יותר מהכל רוצה להישאר מגניבה, אבל אז נזכרה שהיא ממש לא בעד לענג את עצמה. אף פעם לא הבינה את הקטע הזה, להנות מסקס מבחינתה זה להנות מסקס לא ממכשיר שעושה כאילו את בסקס. את הגוף היא אהבה. מכורה לגוף.
ובינינו, הסקס שלהם היה אחד המשובחים. אז נכון, לא היה שם יותר מדי "פורפליי" , הכל קרה נורא מהר, כי שניהם לא מסוגלים לדחות סיפוקים. הכל כאן ועכשיו ונו כבר שיגיע השיא, השיא הזה עם ההרגשה הכי חזקה של הנאה שהגוף יכול לקבל ממשהו.
בדרך כלל, אם היא היתה חרמנית, שלחה יד לזין שלו. לא היה צריך יותר מדי כדי לגרום לו להזדקף ולהיות מוכן לפעולה, שזה חירמן אותה אפילו יותר. אז היתה אוספת את השיער, פותחת את הפה ומתענגת מהמחשבה שעוד שנייה הוא ימלא אותו. בתנועות סיבוביות , לא מפספסת שום חלק, מהעמוק ביותר לעליון ובחזרה, ליקקה אותו כאילו היה המעדן הכי משובח שיצא לה לטעום. מדי פעם שלחה מבט למעלה, אהבה להסתכל על הפרצוף שלו , על העיניים העצומות וההתמסרות המוחלטת שלו לרגע. ולמרות שכבר רצתה שהוא יחדור הכי חזק שאפשר לתוכה, המשיכה עוד קצת לגרות את עצמה כשהזין שלו בפה שלה. הוא יכול היה להרגיש אותה וסילק את כל מה שעלול להפריע לו להיכנס עמוק לרטיבות ולחום שבער בה.בתזמון ראוי זה קרה, אוי, והשנייה הזאת, הראשונה, שהרגישה אותו נכנס לתוכה, היתה עילוי. כזה שמתחיל ממפגש משמח בין שני איברים, ומתפשט לכל חלקה ותא בגוף. כמו סם משובח שמשתלט על המוח. אהבה לשבת עליו, לשלוט בקצב ולהגיע לנקודה שבה היא משתוקקת שהוא יתהפך, וייכנס חזק ועמוק. והפסקול שיצא לה מהפה תוך כדי, העצים כל תזוזה שהרגישה בתוכה, ברטוב ובלוהט שהרגישה בעצמה.
והקולות הקטנים האלה שיצאו ממנו, הגבירו, והנה היא מתקרבת לשיא הזה, לאושר שאין לו שום תחליף.
והכי אהבה ששניהם הגיעו לאותה נקודה יחד, הנקודה שבה הרטיבות שלה מתערבבת עם הנוזל הסמיך שלו. גמירה. וזהו. מבחינתה אפשר עכשיו למות. אם יש דרך שבה היא היתה רוצה למות. היתה בוחרת בזו.

אז הוא הזמין לה ויברטור.


תגובות (4)

חחחח אוקיי, קודם כל- נא לציין מגיל 18 ומעלה XD
דבר שני, אני חשבתי שהכתיבה נחמדה. קראתי הרבה תיאורים מיניים כאלה. זה לא עשה לי כלום, הרוב לא עושה לי כלום. אבל זה כן היה יותר טוב מהרבה קטעים אחרים שקראתי. זה התמזג לי טוב כי זה לא היה קטע מיומן, להכל הייתה פואנטה- קומדית ביותר בטעם מר מתוק אפשר גם להוסיף חח.
נחמד מאוד

29/01/2015 00:34

זה היה..מאוד…הוליוודי?XD
אני לא יודעת להסביר, אבל זה לא היה…עממי?XD
בכל מקרה, אהבתי.
סתם גרם לי להרהר אם הייתי רוצה לקבל ויברטור במתנה או שלא.
פתאום יש כאן אירוטיקה. אולי גם אני אעלה את הסיפור שלי?(הרהורים לעצמי)כדאי?(והנה עוד קצת).
מה שאהבתי זה שאת לא מפחדת ממה שאת כותבת, זה נשמע קצת אידיוטי אבל יש אנשים שמפחדים ממה שהם כותבים..בעיקר בזאנר הזה.
אני אחד מהם.
הכותרת אפילו לא מרמזת, וזה מצא חן בעיניי. לא יודעת למה.

29/01/2015 00:40

ואו זה באמת מצריך לכתוב מגיל 18 ומעלה הכתיבה יפה מאד אך הנושא והתוכן לא נראים לי שייכים לאתר הזה אם נעלבת אתך הסליחה ממני בקי ♥♥♥♥

02/01/2017 22:46

מתנצלת שלא ציינתי מעל 18.

03/01/2017 14:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך