היי,
זהו סיפור קצר אשר צף ועלה לפני מספר דקות במוחי. אני מתנצלת על הכתיבה העצלנית, כואב לי הראש, אני מניחה שאני מחוקה?.. מתנצלת כמו כן על חוסר העריכה, ומקווה שתאהבו.
אשמח לתגובות, דעות וכו

החיוך שמאחורי השקר

28/06/2013 718 צפיות 7 תגובות
היי,
זהו סיפור קצר אשר צף ועלה לפני מספר דקות במוחי. אני מתנצלת על הכתיבה העצלנית, כואב לי הראש, אני מניחה שאני מחוקה?.. מתנצלת כמו כן על חוסר העריכה, ומקווה שתאהבו.
אשמח לתגובות, דעות וכו

הוא עצם עיניו בעדינות, מניח למוחו להתרוקן ממחשבותיו ותהיותיו הבלתי פוסקות, מניח לתחושת השלווה המוכרת לצוף ולאפוף גופו ברכות מלטפת, מניח לפעימות ליבו הקצובות לנחות בהדרגה.
הוא פקח עיניו לכדיי חריץ, מביט לצדי מיטתו בכמיהה, בוהה בלית ברירה בכיסא המתכת המתקלף מקבל תצורה, בוהה בלית ברירה בדמותה שלה ניצבת בקלילות על גביו.
היא חייכה חיוך רחב, עדין, מדהים ביופיו. אותו חיוך מוכר המרמז כי העולה ובא איננו רע, אותו חיוך מוכר המרמז כי העולה ובא הינו בעל כוונות טובות, כי יצפה בדמותה בדרכו לעולם הבא.
הוא חייך חיוך זעיר, מותח את גבול יכולותו הדק, מותח את גבול האפשרויות ולרגע קט חש במחיצה עבה יורדת וצונחת ארצה, מתנפצת למיליון רסיסים זעירים וחסרי כל משמעות.
הוא הניח לעיניו להיעצם בשנית, מניח למחשבותיו לצוף ולעלות, מניח לתהיותיו לתפוס מקום מכובד במוחו, מניח לתחושת השלווה לצנוח ארצה ולהיעלם אט אט. הוא הניח לעיניו להיעצם, ולא פקחן עוד לעולם.
וכעת הינו קליפה ריקנית, דקיקה, כמעט ובלתי מורגשת. שקופה, עדינה, חושפת את תוכנו ופנימיותו, חושפת את ריקנותו.
וכעת הינו רוחו בפני עצמה, תקוע בין ממדיו, והנה רסיסי המחיצה חסרי המשמעות מקבלים תצורתם ושבים למקומם, נמשכים האחד לשני כלא נופצו קודם לכן, והנה מכשול נוסף ניצב כנגדו ואין ביכולותיו לנפצו.
הוא הניח לדמעותיו לצנוח ארצה, להוביל האחת אחר השנייה נחילים רכים ודקיקים במורד פניו, נחילים המותירים שבילי מלח הדקיקים אשר יוותרו מאחור, לנצח, טבועים עמוק באינסוף חסר מעצורים.
והנה הוא, ניצב לצד מיטת ברזל ישנה ומתקלפת, גופו הרפוי טמון עמוק בתוך אותו כיסא ברזל דקיק ומעלה אבק, צופה בחיים חולפים על פניו. צופה בממד מתחדש, צופה ביומיום ממשיך ומתקיים. בלעדיו.
והנה הוא, ניצב לצד מיטת ברזל ישנה ומתקלפת, יושב על גבי כיסא ברזל דקיק ומעלה אבק, מפנים חוסר יכולתו המופגן להגיב, לצעוק, לפסוק החלטותיו. מפנים חוסר יכולתו ומנוחתו, מפנים בחוסר יכולתו להגיע אל אותה שלווה עילאית אשר לה צפה משך זמן מה בה שכב רפוי,עמוק באותה מיטה בה כעת הינו קליפה ותו לא.
ואין ביכולתו לשוב לקדמותו, ואין ביכולתו לפסוק תומו של הסבל הנצחי. ואין ביכולתו לשוב לקדמותו, ואין ביכולתו לראות פניה בשנית.


תגובות (7)

זה כאילו… הוא מת, אך רוחו צופה על העולם (מנסה להשלים עם מותה,) והיא רואה שכל עובד בלעדיה, והוא מבין שהוא לא יחזור שוב ויעשה את מה שהיה עושה… והסוף מגלה לנו שהיתה לו אהובה והוא לא יראה אותה יותר … (כן, יש לי נטייה להסביר לעצמי דברים ככה, 0.0) (תקני אותי אם אני טועה)
יש לך כתיבה מעולה ואני אוהבת אותה מאוד, כמו כן גם את הנושאים שאת כותבת עליהם,
יש לך כישרון D:

28/06/2013 07:50

וואו

28/06/2013 07:54

תודה רבה^^ אני מאמינה שכל אדם מפרש דברים בצורה אחרת, שונה, כולל קטעים קצרים וכולי, ולכן אני בסדר, גם אם טעית בקונספט, זה הקטע שהצטייר אצלך, והוא מדהים D:

28/06/2013 08:15

או באמת… (אופ, אני אף פעם לא מצליחה לקלוע למטרה :'( שכל, אנחנו ברוגז עכשיו :P )

28/06/2013 08:21

חח זה בסדר לחלוטין, אם זה כל כך חשוב אני יכולה לספר לך את המצב שהוא נמצא בו, אבל אני חושבת שזה דווקא סבבה שפירשת את זה אחרתD:

28/06/2013 08:29

ייאאא תודהה D:
(כן, בעיית הבנה משונה… O.O)
חיחי, היא אמרה שהפירוש שלי בסדר, גאה בעצמי 3:

28/06/2013 08:34

חחח כעיקרון אהובתו נפטרה, והוא חולה אנוש.. הוא מייחל למוות שיבוא ויקח אותו אליה, אך לצערו הוא נכנס לקומה, ותקוע בין הממד הזה, לממד הבא..
^^ אכן, הפירוש נהדרD:

28/06/2013 09:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך