החולמנית
סתם מחשבה :)
מישהו חושב כמוני?
מישהו חושב משהו אחר ממני?
אשמח לשמוע את מחשבותיכם המחשבתיות :)

החיים כמשחק מחשב

החולמנית 01/07/2012 925 צפיות 3 תגובות
סתם מחשבה :)
מישהו חושב כמוני?
מישהו חושב משהו אחר ממני?
אשמח לשמוע את מחשבותיכם המחשבתיות :)

החיים- משחק מחשב. אולי מחשבה מצחיקה ואולי האמת לאמיתה.
החיים, משחק בו אתה מקבל הזדמנות ליצור דמות חדשה ואיתה לצאת להרפתקה, לחיים החדשים.
אתה עובר שלבים, כל מיני שלבים של הילדות, ההתבגרות ולבסוף ההזדקנות.
אתה נתון תחת כללים של יוצר המשחק, חוקים שאין לעבור ומסלול אותו אין לעקוף.
הבחירה בסופו של דבר בידיך, אם לקפוץ מעל הגשר או מתחתיו, אבל בסופו של דבר חובתך לעבור איך שהוא את אותו הגשר.
ישנם מכשולים במהלך המשחק, אך עם זאת המון מתנות וצ'ופרים לאותו השחקן שרק מקווה לשרוד.
על יד מד החיים ישנו מד הפסילות. סך הכל מספר פסילות יחידות. אתה נפסל, טועה אך לאחר מכן לומד מכך ונהיה חכם יותר. אלה שלא מצליחים לעצור את הפסילות, ונפסלים פעם אחרי פעם סופם המר מתקרב בצעדי ענק לכיוונם.
הסוף שהוא ה-"game over", מסמל את סוף התקיימות הדמות, סוף המשחק, סוף החיים.
ובכן, האם החיים הם לא משחק מחשב פשוט?
ולמה לנו אין את הכוח לעשות "עצור" ולנשום כמה שניות לפני שממשיכים לשחק?


תגובות (3)

אני לגמרי מסכימה איתך! לא פעם חשבתי על זה שהחיים שלנו הם כמו משחק מחשב (מעוות למדי חח). ההשוואה הזאת גורמת לי לחשוב על הSims משום מה, אני זוכרת שקראתי פעם משהו שכתבו על זה שאולי אנחנו בעצם סימסים במשחק מחשב של מישהו [;
ממש אהבתי את איך שכתבת ותיארת הכל, יש לך כישרון כזה לתאר ולהרחיב מחשבה שעוברת לך בראש ככה שכולם יוכלו להבין ולהזדהות איתה :)

01/07/2012 17:38

אבל אם זה כמו משחק מחשב אז יש גם האקרים?
אני יכול להשתמש בצ'יט אנג'יין?
אני יכול לרמות?

01/07/2012 21:49

קייטי, אני שמחה שהתחברת. תודה לך על כל המחמאות :)
את צודקת…גם אני חשבתי על זה פעם, אולי מישהו משחק בנו כמו בסימסים?
זה קצת אירוני שמי שמשחק בסימסים הוא זה שמשחקים בו בעצמו.
מגניב ששתינו חושבות לפעמים אותו הדבר :P
החתול הסופר, אתה צודק. במשחק מחשב לעיתים קרובות מאוד יש האקרים וצ'יטים.
אני חושבת שיש גם בחיים. כל התרופות האלה, המכונות של ההנשמה, הכל נועד בשביל לעצור את המוות ולשמור על חיי "הדמות".
אתה יכול לקחת את זה גם לקטע של הפנטזיה.
אנחנו עושים מלא דברים בכדי לרמות. תאמין לי שיש אלפי אנשים שנפסלים פעם אחרי פעם ולא קורה להם כלום. יש לך דוגמאות?

02/07/2012 02:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך