החולמנית
סתם קטע שיצא לי לכתוב...
אם תרצו, אני יוכל להמשיך אותו.
מקווה שתאהבו :)
ואשמח לשמוע את דעתכם...

(זכויות שמורות לי- נתנאלה החולמנית).

החלום

החולמנית 03/10/2012 885 צפיות 14 תגובות
סתם קטע שיצא לי לכתוב...
אם תרצו, אני יוכל להמשיך אותו.
מקווה שתאהבו :)
ואשמח לשמוע את דעתכם...

(זכויות שמורות לי- נתנאלה החולמנית).

כבר ארבעה לילות רצופים שאני לא מצליחה לישון כמו שצריך, כפי שסטודנטית לחקר המוח בזמן לימודיה האקדמיים צריכה לישון. חלומות טורדים את מנוחתי. חלומות על חתול שחור ששורט את פני החיוורות, מזרקה ענקית ויפיפיית מראה אשר באמצעה עומד מפל מים אליו אני זורקת מאות מטבעות ולבסוף- הנער.
החלום על הנער הוא המתיש ביותר מפני שהסקרנות המחלחלת בי מכרסמת אותי אט-אט עד שאני מרגישה שאני נופלת אל תוך התהום העמוקה ממנה אין חזור. והנער? הנער הוא דמות מסתורית, צל אפל שרק לאחרונה חושף את מראהו. אני מצליחה לראות את עיניו, עיניים אפורות כמו היום הכי סגרירי, קודר ואפל בחורף הקר, את עצמות לחייו המרובעות, את פיו המתעקל לסוג של חיוך צדדי שומר סוד אשר מפתה אותי להתקרב, את שיערו הכהה, את גובהו המרשים, את כתפיו הרחבות ואת ריחו המהפנט, ריח של יער ושל טבע, ריח טהור אשר מותיר אותי מתבלבלת בין המציאות לדמיון. הנער מביט בי, אבל רק מרחוק והמשיכה בינינו קוראת לי לצעוד לקראתו. אני עוצרת, מתלבטת, מפחדת ליפול במלכודת עיניו העצובות.
ריחו ממלא את כל חלל נשימתי ואני נותרת חסרת פעימה. החלטתי. אני חייבת ללכת אליו. לגעת ולו קצת בידו, להביט בעיניו האפורות, לשמוע את קולו לוחש באוזני, להריח מקרוב את הריח שמטריף אותי.
ולפתע, כפיצוץ בועת מסטיק בעת הפרחתה, הוא נעלם. החלום מסתיים ואני מתעוררת מיוזעת כולי.
הריח עדיין אופף אותי ואת חדרי הריק. מי הוא?
ההחלטה ללכת אליו, כלומר למצוא את אותו הנער עליו אני חולמת כבר ארבעה לילות רצופים, לא ירדה מפרק היום. הייתי בטוחה שאני חייבת לעשות הכל בכדי לגלות את זהותו, וידעתי מיהו הבן אדם המתאים לעזור לי למען השגת מטרה זו.
"החלומות הם תגלית אחת גדולה," אמר פרופסור שפרד בפתיחת הרצאתו. "הרגשתם פעם עייפים לאחר לילה מלא של שינה? או שחלמתם חלום כל כך ארוך אבל בבוקר היום שכחתם הכל?" שאל את קהל הסטודנטים שהסתכלו עליו רעבים לשמוע עוד. החלומות הם פרק בתוך הלמידה על חקר המוח מתחת לתחום- זיכרון ותת מודע. כנראה שהחלומות הם זיכרונות מהתת מודע של האדם ולכן פירושי החלומות יכולים לפרש את המחשבות הנסתרות של הלקוח דרך הסתכלות מקיפה בחלומותיו. החלומות תמיד עניינו אותי, רק שבזמן האחרון הם הפכו יותר למטרד.
לאחר שעה וחצי של הרצאה אודות החלומות, קהל הסטודנטים עזב את האולם ואני נותרתי לבדי מתקדמת אל פרופסור שפרד אשר בדיוק החל לארוז את חפציו. אולי אני לא צריכה להפיל עליו את הבעיות שלי?
"שלום לך גברתי הנאווה," חייך אליי בחיוכו המקסים כששפמו הכהה מסתיר כמעט את שפתו העליונה. עיניו הירוקות ננעצו בשלי כמחכות לבקשתי. "פרופסור שפרד, אני…" התחלתי לומר אך דבריו עצרו אותי, "את יכולה לקרוא לי רלף, כעת אני לא בתפקיד המורה שלך," חייכתי כמקבלת את בקשתו והמשכתי את שהתחלתי, "רציתי לבקש את עזרתך, כבר ארבעה לילות רצופים אני חולמת ללא סוף על חתול שחור ששורט את פניי, על מזרקה יפיפייה אליה אני זורקת אלפי מטבעות ועל נער מסתורי," עצרתי בשביל לראות אם פרופסור שפרד, כלומר רלף, מבין לאן אני חותרת.
"אני משער את רוצה לגלות מה פשר החלומות, הלוא כך?"ניחש נכונה. הנהנתי והוספתי, "אני חייבת למצוא את אותו הנער, מראהו רודף אותי מתוך שינה וריחו מטריף אותי בהכרתי."
"אשלי הירגעי, בואי נצעד אל מאחורי הבניין, שם נוכל לדבר בשקט על חלומותייך." הציע והחל להתקדם למעלה בגרם המדרגות אל היציאה כשאני צועדת בשקט אחריו.
רלף חשף אותי לגינה האחורית של בניין האוניברסיטה, גינה המלאה בצמחייה משובחת, ספסלי עץ מעוטרים בקפידה, דשא ירוק עוטף את פרחי הגינה הצבעוניים כשמיכה מגינה ולבסוף- עשרות פרפרים בכל מיני סוגי צבעים וגדלים אשר מתעופפים על יד אותם הפרחים.
"זה יפיפייה," הצלחתי לומר אחרי שפי סוף-סוף נסגר. "אני מניח שמעולם לא ביקרת כאן," שוב הצליח לנחש נכון. "אתה צודק, את האמת? בהפסקות, בין הרצאה להרצאה, אני נוהגת להיעלם בין דפי הספר בספריית האוניברסיטה כך שגילוי גינות מסתוריות לא נכלל שמהלך היום שלי," חייכתי בגבי אליו כשאני מסתכלת על הפרפר התכול שהתעופף על ידי, ידעתי שגם הוא מחייך.
"ובכן, שבי על ידי ונמשיך מאיפה שעצרנו." קרא לי לבוא אליו. נפרדתי מן הפרפר הקסום שניחן ביופיו הייחודי והתיישבתי על יד רלף שישב על ספסל העץ. "חלמת על מזרקה, על חתול שחור ועל נער מסתורי, נכון?" סיכם בראשו את חלומותיי. "אכן כך," עניתי בעודי מתבוננת בקמטי המצח של רלף שנוצרו בעקבות ההתרכזות שלו בבעייתי. "ובכן, כמה שזה פשוט ככה זה מסובך." אמר כשעיניו עוקבות אחרי זוג סטודנטים עוברי אורח שנעלמו אל הגינה הקדמית. "מה זאת אומרת?" ניסיתי להבין. "חלום על חתול הוא חלום על בגידה עתידנית, אי אמון, ערמה, חתרנות וחשיפת סודות בלתי רצויים," צמרמורת חדה עברה בגופי, בגידה?
"עם זאת, חלום על מזרקה אליה את זורקת את כל המטבעות, הוא חלום על מאגר מידע אישי, כלומר- סודות." עיקלתי ברוגע את דבריו, החלום של החתול מתקשר לחלום של המזרקה, אך מהו פשר חלום הנער?
רלף כקורא את מחשבותיי ענה, "את חלום הנער אין לפרש בדרך שונה חוץ מזה שממנו את צריכה להיזהר, או לחלופין ממנו את צריכה לבקש סליחה."
"מה זאת אומרת לבקש סליחה?"
"אדם שמטריד אותך בחלומות שלך, אדם שאת לא מכירה, יכול לבשר שני דברים. או שהוא ישות רוחנית אחרת שמבקש את סליחתך או שהוא אדם עתידני שעלול להסתבך בבגידה שלך." ענה לשאלתי. הרגשה משונה הכתה בבטני, כנראה הרעבון החל להשפיע עלי.
"אתה מתכוון ל…רוח?" בלעתי את רוקי.
"בדיוק,"
"איך יודעים בבירור?" שאלתי בעודי מתמקדת במועקה הכבדה שהרגשתי בבטני, זהו בהחלט לא הרעב.
"הזמן יאמר הכל," חייך ויכולתי להישבע שלשבריר שנייה ראיתי אפור במקום הירוק בעיניו.


תגובות (14)

וואו תמשיכי! זה ממש יפה! והדימוי עם המסטיק היה חמוד :)

03/10/2012 14:15

אני שמחה שאהבת את הקטע ואת הדימוי :)

03/10/2012 14:19

הכתיבה שלך כל כך סוחפת ומרתקת אותי!
התיאורים יפים והפיסוק בדיוק במקומות הנכונים, והרעיון ממש יפה ומקורי!!
לדעתי, אין חיסרון בכתיבה שלך ובסיפור. :)
את מוכרחה להמשיך!! את לא יכולה להשאיר אותנו במתח כזה!!!
גם אני אהבתי את הדימוי עם המסטיק :)
הצלחת להכניס בפרק אחד ודי קצר את כל העלילה בעיקרון!!
פשוט נפלא!!!
מקווה לראות פרק נוסף בקרוב! ;)
חג שמח 3>

04/10/2012 02:02

התגובה שלך העלתה בי את החיוך הראשון של היום!
המון תודה :)
אני ממש שמחה שאהבת!!
אם אתן מבקשות- אנסה להמשיך אותו במהרה ;)
חג שמח גם לך!

04/10/2012 02:07

וואו, אין לי מילים! הרעיון פשוט מדהים, הכתיבה פנטסטית והעלילה מקורית ומאד מושכת!
אהבתי את הדרך בה סגרת את סוף הפרק, עם חילוף הצבעים בעיניו של רלף, קטע חזק מאד שמשאיר טעם של עוד!
איזו שאלה זאת בכלל? ברור שאת חייבת להמשיך!! =)

04/10/2012 20:55

אני מודה לך על כל המילים היפות :)
אני שמחה שהקטע עניין אותך כל כך ומבטיחה לחשוב על המשך!!

05/10/2012 06:40

וואו.. אין לי מילים לתאר…
הכתיבה שלך שווה בדיוק לכתיבתה של סופרת מצליחה…
הלוואי עלי כתיבה כמו שלך… איך את מצליחה לעשות את זה???
איזה דימויים, איזה תיאורים, ואיך שסחפת אותי לתוך הכתיבה שלך!!! איך?
כישרון כזה הוא נדיר מאוד…
ויש כאן מעט מאוד באתר שמתאימה להם המחמאה הבאה:
״עתידך כסופרת חתום!״
ואני אומר את זה רק לכאלה שבאמת יש להם כישרון!

05/10/2012 07:15

ריגשת אותי!
אין לך מושג כמה התגובה שלך שמחה אותי…
אני מקווה שאתה צודק לגבי עתידי כסופרת :)
המון תודה!!!

05/10/2012 07:23

כתיבה מדהימה כהרגלך! נהניתי מכל רגע קריאה, ואני מסכימה עם הסופר, אני ~בטוחה~ שאת תגיעי רחוק עם הכישרון המדהים הזה שיש לך בין הידיים!
כמובן שאני מחכה להמשך:)

05/10/2012 11:20

נתנאלה!
המשך!!
מיד!!
עכשיו!!
חחח למה את לא ממשיכה?
אני מחכה וכל יום נכנסת לעמוד שלך לראות אם המשכת!! ואת לא!!
בבקשה, לכבוד החג!
(ואני אפילו מתחננת, ואני שונאת לעשות את זה..!)
תמשיכי!! :)

07/10/2012 12:20

למה את לא ממשיכה? :(

13/10/2012 00:09

כתיבה מושלמת אך לא אינך ממשיכה לכתוב ???? מצפה להמשך מיידי ♥

13/10/2012 01:39

כתיבה מושלמת אך מדוע אינך ממשיכה לכתוב ??? מצפה להמשך מיידי ♥♥♥

13/10/2012 01:41

הכתיבה שלך מדהימה ומרתקת.
הרגשתי כאילו אני בתוך הסיפור עצמו,כאילו אני מתנתקת מהעולם ורואה את זה מול העיניים שלי.
אני דורשתהמשך!!!!!

10/11/2012 05:00
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך